Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1025
http://bildr.no/thumb/981489.jpeg

Normal størrelse

Selv synes eg dette er ett kult bilde, men skulle helst fått med hele båten.
Desverre så hadde eg bare med 70-300 linsen så det ble som det ble.

Hva syns dere?
Det er veldig vakkert, men en smule for mørkt. Båten kan godt være såpass mørk, men havet rundt suger til seg litt for mye oppmerksomhet, som gjør at båten ikke står like mye ut.
Potensiale til å være helt genialt, så absolutt! creds!
Sist endret av kn^tte; 23. september 2011 kl. 19:11.
Har null erfaring innen foto, men kan med sikkerhet si at det er bedre enn dette. Det er vel en viss trøst i det?

Neida, jeg synes bildet var grisefett!
Er det første jeg tenkte og. At det ble litt for mørkt. Ellers et veldig bra bilde.
Enig i at det er litt for mørkt. Fikk et problem med et rødlig lensflare midt på båten bak, og så lenge eg lot båten være litt lys, så ble det ganske forstyrrende. resultate ble litt for mørkt.
Frankrikes Solkonge
Bildet er jo tydelig undereksponert. Det du kunne gjort var å bevege kameraet lavere og laget en silhuett av båten. På den måten kunne du fått litt mer balanse i bildet i forhold til lyst og mørkt.
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Litt i mørkeste laget som nevnt men ellers bra.
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Bildet er jo tydelig undereksponert. Det du kunne gjort var å bevege kameraet lavere og laget en silhuett av båten. På den måten kunne du fått litt mer balanse i bildet i forhold til lyst og mørkt.
Vis hele sitatet...
Vel, båten kom og gikk uten at eg fikk tid til å finne på så mye, men det der hørtes ikke dumt ut. takk for tipset.
▼ ... noen uker senere ... ▼
bare jeg som irriterte meg over den måka som flyr i himmelen til høyere
Sist endret av DingoXo; 13. oktober 2011 kl. 23:17.
Hvor er det?
Ligna på en plass i tyrkia :P
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Som de andre har sagt: for mørkt

Ellers et fint bilde

Liker silhuetteffekten