Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 5197
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg har boikottet EA for flere år siden etter de ødela Westwood og C&C serien.

/rage
Vis hele sitatet...
Du fikk et pluss for den der. Jeg skulle ønske jeg og flere hadde viljestyrken din.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Necroer tråden litt for å vite om det er noen som har spilt SimCity i det siste, noen skulle plutselig passe unger i stedet for å bowle. Har de patchet det mye? Har hatt harddiskkrasj siden sist og orker ikke å installere Origin og SimCity på nytt for ingenting.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Necroer tråden litt for å vite om det er noen som har spilt SimCity i det siste, noen skulle plutselig passe unger i stedet for å bowle. Har de patchet det mye? Har hatt harddiskkrasj siden sist og orker ikke å installere Origin og SimCity på nytt for ingenting.
Vis hele sitatet...
Tja, det har vært oppdateringer som har løst mye, og det er bedre. Fortsatt ikke sånn kjempebra, men det kommer seg.

(Om du vil spille er det bare og legge meg til, Fredmag90)
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Tja, etter mye om og men bestemmer jeg meg for å reinstallere. Snart sommerferie uansett og alt av eksamener gjennomgått og bestått.
(Har ikke tenkt å sitte inne hele sommerferien bare så det er klart.)
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Tja, etter mye om og men bestemmer jeg meg for å reinstallere. Snart sommerferie uansett og alt av eksamener gjennomgått og bestått.
(Har ikke tenkt å sitte inne hele sommerferien bare så det er klart.)
Vis hele sitatet...
Nja, det skal vi ikke se bort ifra.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Nja, det skal vi ikke se bort ifra.
Vis hele sitatet...
Har spilt det litt nå og jeg skjønner hvorfor jeg hadde glemt det når jeg reinstallerte Windows. Som ihuga SC4-spiller var førsteinntrykket virkelig en skuffelse, men hele gameplayet er jo, tja, det er mer en "superkomplisert" SimBy.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Angrer hardt på at jeg kjøpte det.. Så det kom ut på bukta nå å..