Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 669
Hei jeg trenger hjelp for å fikse at lyden virker ikke (lyden ingame er på fult, gmod er innstilt på full volum) og at jeg ikke kan se ikonene til ting i menyen. Hvordan fikser jeg dette?
På forhånd takk
Hvordan har du gått fram med og installere dette, og hvilken forandringer har du gjort?
Har drevet med gmod server operatør for enkelte community så har peiling
Har bare installert Wiremod, DoorStool og Adv. Duplicator. Men dette har virket i over 2 måneder
Okei jeg er litt forvirret så for unnskylde meg.
Overskriften sier at gmod crasher når du skyter, og tråden sier at du ikke har lyd.
Sliter du med begge 2?

Har hatt en problem med lyden selv på gmod, men det var voice chat over gmod.
Kunne ikke høre folk snakke men hadde ellers lyd, dette fikk jeg aldri fikset selv på andre datamaskiner, hadde flere samtaler med genier i E2/Lua og dem viste heller ikke, samme gjorde ikke forumet.
Det med at gmod krasjer når du skyter kan være mye rart egentlig, gmod er hovedsaklig en ustabil mod, men er generelt stabilt når du ikke har installert noe, men så snart du installere noe fra enten garrysmod.org eller over svn så kan du fucke til alt, mye avhenger av hva din maskin klare og yte.

Hvordan skyte våpen mod er det du bruker?
Er du på noen servers når dette skjer, eller er du på singleplayer?
Hvilken maps?
Helt nøyaktig; hva annet har du installert, i både cfg, gamemode, addons osv.. brukte du svn eller garrysmod.org?

Edit: er litt beruset, men det er ingen problem
Sist endret av justastonedhuman; 22. september 2012 kl. 22:55.
Skjer overalt og cresher av alt jeg skrev.. Har ingen våpen mods bare vanilla våpen. Har ingen andre mods eller maps eller noe. Bruker KUN garrysmod.org.
Dette har aldri skjedd før nå. Etter 2 måneder med de samme tingen
EDIT: Pc-en min er bare 4 måneder nå så den tåler nesten alt
Sist endret av Bamse5b; 22. september 2012 kl. 23:33.
har samme problem selv.. crasher med en gang jeg eller noen andre skyter
Sitat av Bamse5b Vis innlegg
Skjer overalt og cresher av alt jeg skrev.. Har ingen våpen mods bare vanilla våpen. Har ingen andre mods eller maps eller noe. Bruker KUN garrysmod.org.
Dette har aldri skjedd før nå. Etter 2 måneder med de samme tingen
EDIT: Pc-en min er bare 4 måneder nå så den tåler nesten alt
Vis hele sitatet...
Har du reinstallert spillet?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bamse5b's Avatar
Trådstarter
Sitat av KaiN Vis innlegg
Har du reinstallert spillet?
Vis hele sitatet...
Jepp, men det fikset seg selv etter en update