Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3088
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Freaks, denne dukket opp på YouTuben min og har nesten hørt den ferdig nå.

Jeg digger alt med den musikken, mooden tar deg til en røykfyllt jazzkjeller i 1920-tallets New York. Er bare å lese noen av kommentarene så forstår man lett hva jeg mener.

Spørsmålet mitt er, finnes det noe slikt rundt om i Oslo? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det jeg ser etter annet enn den musikken, så vet ikke hva jeg skal søke på

Takker på forhånd.
Bare Jazz spiller bare jazz.
Grensen 8, 0159 Oslo.
Sist endret av Revbatim; 23. april 2017 kl. 21:31.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Som Revbatim sa, Bare Jazz spiller bare jazz.
Dog har jeg aldri klart å slappe av og koble ut der. Føler alltid at det kun blir en kjapp kaffe.
Kanskje bare jeg som er rar.

Det er uansett stedet du burde besøke.
Bare Jazz er ålreit. De bytta til og med fra xylofonjazz til swingjazz da jeg spurte. Fyren i første (det er platesjappe nede) er en kunnskapsrik entusiast som sikkert kan hjelpe bedre enn noen på Freak.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bare Jazz skal absolutt sjekkes isåfall. Men er det bare jazz som spiller bare jazz i Oslo? Eller vet noen om noe lignende opplegg (hipsterkafé typ)?
NHM studenter har Jazz jam på Chateau Neuf(majorstua) annen hver torsdag https://www.facebook.com/torsdagsjampabokcafeen/
Herr Nilsen ved Tinghuset har ofte live jazz
Har også hørt at Cafe Sør har jazz jam av og til

Må legge med at disse venuene har litt mer fart på jazzen enn du linka til