Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3739
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei hei! Først å fremst vil jeg bare si at jeg har søkt på både Google og forumet men fant ikke akkurat et likt mitt tilfelle.

Røyket to joints på lørdag og en nattings i går, har urineprøve om 9 dager. Noen som tror/vet dette vil slå ut?

Mange takk for svar!
Det spørs helt på kroppen din og hvor ofte du røyker til vanlig.
Hva du spiser, forbrenningen din og fettprosent.
Du kan ha røyket for ett år siden og fortsatt slå ut positivt om du er riktig uheldig.
Thc kan spores i urinen i opptil ca 1 mnd pluss/minus.

At du ikke fant svaret på dette med et googlesøk er utrolig ettersom det dukker opp flere hundre tusen søkeresultater på ''how long does thc stay in your urine''
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke røyket noe siden sist sommer, om det spiller noen rolle.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vil sannsynligvis slå ut ja.
Jeg klarte å "lure" en test etter 2 dager clean, men det var bare så vidt. Det var såpass at han som sjekket prøven sa "Jeg skulle nesten til å spørre om du likte å ta deg en blås, for det tok så lang tid på thc'n".

Prøv å tren mye i løpet av disse dagene. Ikke spis fet mat.
Selv stod jeg opp tidlig på dagen for prøven og drakk store mengder vann gjennom hele dagen. Tok 2x aspirin tre ganger i løpet av dagen, men aner ikke om dette skal hjelpe noe. Men var desperat. ..fortsatte å drikke vann og farga urinen med b12 vitaminer.

Pass på at du går på toalettet mange ganger i løpet av dagen. Pass på at den første stråla havnet i toalettet og ikke i begeret. 9 dager er fullt mulig å gjøre seg "clean for the moment" på.
Om du ikke har røyket siden sist sommer så kan det ta kortere tid.
Røyker du fast derimot, så tar det gjerne lenger tid en 1 mnd å bli clean.

Det du kan gjøre om du er i tvil, frem til dagen du skal pisse er følgende:
Trening (slik at du svetter ut thc'en)
Drikk masse vann (slik at du ''renser'' kroppen)
Ikke spis fet mat som nevnt over (thc binder seg til fett)
Er du virkelig paranoid for at det skal slå ut, så kjøp en detox kur (funker på noen, men vet ikke om det funker for alle)

Har en kompis som røyker daglig og har gjort det de siste 15 årene, da han måtte på pissings kjøpte han dette uken før:
http://www.life.no/produkter/vektkon...e-pasjonsfrukt
Han shotta 4 av de 7 ampullene som følger med og tok de siste 3 slik de skal tas men han var helt clean på urinprøven.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal prøve den fra Life.no pluss følge alle de andre rådene inne på her, får bare håpe på det beste.. Takker for svar!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei hei! Først å fremst vil jeg bare si at jeg har søkt på både Google og forumet men fant ikke akkurat et likt mitt tilfelle.

Røyket to joints på lørdag og en nattings i går, har urineprøve om 9 dager. Noen som tror/vet dette vil slå ut?

Mange takk for svar!
Vis hele sitatet...
Har en kompis som tar regelmessig urinprøveR for å få tilbake førerkortet. Han røykte en jonas med meg 4 dager før han skulle ta urinprøve og denne testet negativt. Han holder seg til en J en sjelden gang nå, og ikke under en uke før prøvene. MEN dette varierer fra person til person. Har hørt om personer som har testet positivt etter rundt 2 uker, selv om de er langt fra stor-røykere. Kan ikke validere sistnevnte selv.

Når det kommer til tips, er det eneste jeg vil tro at funker best er å IKKE spise veldig fet mat (fisk, sjokolade, peanøtter etc.)
Sist endret av AnanasExpress; 25. april 2017 kl. 05:07.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er så individuelt, er selv på pissing. Røyket 1-2g knall pot 6 dager før lab urinprøve, og det gikk fint. Etter å ha røyket 1-5g om dagen i nesten et år gikk det under 3 uker, testet med en hjemmetest før jeg dro til legen uken etter.