Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 455
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man er ute etter den passe-out følelsen ved kombinasjon av paralgin forte og alkohol, hva er best rekkefølge? Først drikke en del øl og deretter ta pillene, eller ta pillene først også drikke?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Er det rein kodein? Paragin forte inneholder paracetamol såvidt jeg husker
Paracetamol og alkohol er begge svært ødeleggende for leveren - Ikke en god kombinasjon. Spesielt ikke visst du tar mye paralgin forte.
Alkohol ødelegger forresten rusen man får av kodein.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man er ute etter den passe-out følelsen ved kombinasjon av paralgin forte og alkohol, hva er best rekkefølge? Først drikke en del øl og deretter ta pillene, eller ta pillene først også drikke?
Vis hele sitatet...
Tror ikke rekke følgen har så mye å si her. Om du drikker et par øl og tar en paralgin eller to så kommer du antageligvis til å sovne relativt fort om du legger deg.

Jeg vil ikke anbefale deg å holde på sånn, og heller ikke ta mye av hverken alkohol eller paralgin sammen.
Spar pillene og gå for kaldvannsekstraksjon av stoffet. Bruk søkefunksjonen her på forumet. "Kodein+kaldvannsekstraksjon." Jeg ville heller kombinert med cannabis enn alkohol for å finne følelsen det virker som du ser etter. Ha en mildt bedøvet julaften!



Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Er det rein kodein?
Vis hele sitatet...
Det er dessverre dådyrskodein
Sist endret av supranaut; 24. desember 2023 kl. 20:09.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ok. Så lenge ikke elg

God jul mafak