Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1833
Hei!

Nå begynner dette å bli irriterende. Jeg har et utendlansk nummer som skal ringe meg konstant! Dette blir det ingen slutt på! Jeg har prøvd å spør han rolig og fint via både taleanrop og sms, men mannen fatter jo ikke engelsk.. Og tar også selvfølgelig ikke et hint når jeg snakker norsk til han at kanskje han har feil nummer?

Dette er en arbeidstelefon utstedt fra firmaet og jeg har ikke annet en pinkode på telefon. Dette gjelder en Samsung GT-B2710

-Jeg har prøvd å sperre nummeret etter adresse via anropslista. [COLOR="Red"]INGEN EFFEKT![/COLOR]
-Jeg har prøvd å sperre sperre utlandsanrop, men da må jeg ha et passord. Har prøvd pinkode, men det er jo selvfølgelig ikke så enkelt! Er det noen som tilfeldigvis kjenner til denne koden?

Jeg kan vel i verste fall ringe nettleverandør å få de til å sperre følgende nummer? Men det bør jo være noen lettere måter?

Dette er det eneste jeg har funnet ut om disse nummera sålangt.
Country code +93 is Afghanistan. Numbers beginning with 70 or 79 are mobiles. Numbers beginning with 75 are wireless local loop.
Med diverse antivirusprogrammer kan man blokkere nummer, for.eks Norton (som jeg har).
Leverandøren kan ikke sperre et nummer, og hvis de kan så er det uansett ikke noe de gjør. Finn manualen til telefonen din, så står garantert PIN-koden du trenger der.

Ikke ring tilbake.
agsel's Avatar
Trådstarter
Takk for svar. Da får jeg sette ledelsen på saken.. Aldri om de har dette liggende..