Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 979
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gutta skal ta LSD i morgen. Blir sikkert 2-300 ug per person. Lurte på om noen tips til å få mest ut av trippen?
Sånn f.eks om jeg ikke bør spise før jeg tar dopet for å få størst effekt, eller om hvor lenge man skal ha blotteren i munnen, om man skal tygge blotteren.. om man skal la være å spise mens man tripper osv...?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du aldri tatt det før? Da anbefaler jeg lavere dose, 200-300ug kan være litt kraftig for noen som er ukjent med det, selv som erfaren foretrekker jeg ikke mer en 250ug for en trip. Er det første gang burde dere også holde dere nær en trygg plass dere kan stikke av til om dere får noen problemer underveis, og gjerne ha en tripsit.

Ellers er noen gode tips å spise et godt måltid noen timer før du tripper, selv venter jeg 2-3 timer etter det. Har blotteren i munnen 15 minutter (er muligens overkill, er forskjellige anbefalinger på dette), før jeg tygger den og svelger. Det er ikke nødvendig å unngå mat, men godt mulig du glemmer det helt, greit å ha med seg noe lett i tilfelle du får lyst, kan være morsomt å utforske teksturer på forskjellig på LSD.
Fint å ha en rolig spilleliste, foretrekker selv musikk uten tekst da teksten kan påvirke trippen min, eller bli overveldende, og se på naturen! Naturen er herlig på LSD! Den danser så fint, og med god musikk blir jeg helt i ett med alt rundt meg. Er også super morsomt å kjenne på forskjellige ting og teksturer, bare å utforske verden med helt åpen sinn er en herlig følelse.
Vil anbefale å spise på forhånd da mat fort føles som larver i kjeften når man tripper. Hvis det er papir lapper så ikke hiv den ut men svelg den når du ikke lenger gidder ha den på tunga. Det funker også å svelge dem med en gang men antar at det kicker bittegrann fortere på tunga.

Andre tips. Ikke ta tiden fra du tar den til den kicker. Bare sitt å chill gjerne ute isola, glem klokka og ikke forvent noe spesielt. Anbefaler å ta dem før 12 om morgenen, så tidlig som mulig. Da får man en litt freshere opplevelse uten stress og tanker fra tidligere samme dag. Finn på forhånd en spilleliste som varer noen timer og så kan sangonsker køes uten at flowen stopper fordi sangen er ferdig. Aksepter hva enn som skjer etterhvert og ikke prøv å stå imot trippen. Ikke røyk hasj utenom rett før og på slutten
Sist endret av Bluesky_; 11. juli 2020 kl. 00:48.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du aldri tatt det før? Da anbefaler jeg lavere dose, 200-300ug kan være litt kraftig for noen som er ukjent med det
Vis hele sitatet...
Har tatt det én gang før, men da ble jeg ganske underveldet over hvor lite jeg følte. Jeg ble fortalt at jeg tok 300ug den gang, men jeg tror egentlig det var <100ug

Det er også en av grunnene til at jeg spør, kanskje det var noe jeg gjorde feil forrige gang og det var derfor jeg følte så lite.

Vi har minst to tripsittere som bare skal chille der egnt, tror ikke vi trenger tripsitters for å være ærlig.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt det én gang før, men da ble jeg ganske underveldet over hvor lite jeg følte. Jeg ble fortalt at jeg tok 300ug den gang, men jeg tror egentlig det var <100ug

Det er også en av grunnene til at jeg spør, kanskje det var noe jeg gjorde feil forrige gang og det var derfor jeg følte så lite.

Vi har minst to tripsittere som bare skal chille der egnt, tror ikke vi trenger tripsitters for å være ærlig.
Vis hele sitatet...
Arkene kan være ujevnt dosert, det har skjedd med meg før, fikk tak i to stk på "150ug", men den ene fikk jeg såvidt noe ut av, og den andre slo meg ut av virkeligheten som ei steikepanne i bakhodet :P

Hvis du ble underveldet var det nesten garantert for underdosert, hvis du har 300ug nå anbefaler jeg å klippe de i to 150ug doser siden du bar har tatt det én gang og jeg må si meg enig i at det mest sannsynlig ikke var 300ug om du følte deg underveldet.

Igjen, som en hvertfall litt erfaren tripper vil jeg anbefale tripsits, hvis du absolutt skal ta hele og risikere å få i deg 300ug, ca. det punktet der man mister fotfeste med virkeligheten i min erfaring, trenger du nesten garantert en tripsit. Det skal ikke så mye til for at ting kan gå galt hvis man faktisk mister dette fotfestet, spesielt som nybegynner, og noen som kan guide deg gjennom det er et viktig verktøy.

Har selv hatt øyeblikk der jeg trengte tripsit på 250ug, men har da vært klar nok i hodet til å kunne ringe en kompis som guidet meg over telefon. Det er lite morsomt å sitte der å kjenne på sterkt ubehag som kan vippe mot panikk uten å ha noen å støtte seg på.