Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 483
En kamerat skal ha en spill PC til ca 11-12.000
Er det noen som kan hjelpe meg med å sette sammen en handleliste?

Trenger Skjerm, Tastatur og Mus.
Gjerne en stillegående PC (Vannavkjølt ??)
Ett godt skjermkort, siden han også har lyst til å drive med litt redigering av film og bilder.

Setter stor pris på all hjelp
http://i.imgur.com/XpQkHey.png
Sist endret av DataFreak96; 11. juni 2013 kl. 23:25.
Var det ikke en annen fyr tidligere som knuste 1150-prosessoren med en ikke-1150 kjøleribbe?
Det var ihvertfall noe kluss, men vi fikk da så dårlig med tilbakemeldinger i den tråden.

Kan noen bekrefte at denne prosessorkjøleren vil passe til 1150-sokkelprosessoren?

I dette oppsettet ville jeg ha gitt blaffen i ssd, og gått for et skjermkort som fungerer, men det er jo en smakssak.
Sist endret av Rolsen Royce; 12. juni 2013 kl. 00:00.
Trådstarter
59 0
Hvilket skjermkort ville du foreslått?
Og hva med denne prosessoren istede?
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Var det ikke en annen fyr tidligere som knuste 1150-prosessoren med en ikke-1150 kjøleribbe?
Det var ihvertfall noe kluss, men vi fikk da så dårlig med tilbakemeldinger i den tråden.

Kan noen bekrefte at denne prosessorkjøleren vil passe til 1150-sokkelprosessoren?

I dette oppsettet ville jeg ha gitt blaffen i ssd, og gått for et skjermkort som fungerer, men det er jo en smakssak.
Vis hele sitatet...
Link til tråd?

Ettersom det jeg kan se på noctua sine sider skal nh-d14 passe til 1150.

Sitat av rolfern91 Vis innlegg
Hvilket skjermkort ville du foreslått?
Og hva med denne prosessoren istede?
Vis hele sitatet...
Personlig ville jeg ikke hatt en PC i den prisklassen uten SSD.

Den prosessoren tilhører forrige generasjon og har en annen sokkel, så da må du også ha et annet hovedkort.

Jeg ville nok ventet på Nvidia sine budsjettmodeller i 7xx-serien.

Støtter forøvrig forslaget til DataFreak96.
Sist endret av Marr; 12. juni 2013 kl. 15:38.