Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 410
Hei. Skal kjøpe meg ny pc, innen 3 månder. Trenger litt tips til deler og hvor det er billigst og kjøpe Må helst være sammlet på et nett sted, og ikke "20" forskjellige sider, selv om prisen på en komponent kanskje er 1-200 kr billigere, så får det heller gå Spill som jeg spiller nå er stort sett bare cs, og cs:go, og det krever ikke all verden. Spill som jeg skal spille, er GTA 5 , og Battlefield 4, når de kommer ut, på høyest mulig grafikk. Vil gjærne ha en pc som kan kjøre de nye spill "titlene" fremover. Vil gjærne ha deler, som ikke har alt for mye støy, fokusere på lavt lyd nivå, og kjøling, så et big tower kabinett aksepteres Har ingen kjennskap i og bygge selv, men det skal jeg nå.

Hvis noen kan lage en handleliste med deler som passer sammen, eventuelle kabler og extra utstyr som trengs, og evebtuelte extra vifter for kjøling. Budsjette for selve pcn bør være rundt 12-13 tusen, og skjerm,mus osv, finner jeg selv
Sist endret av spilltikk; 13. juni 2013 kl. 01:12.