Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1282
Halla freaks,

Flere år siden jeg har spilt online poker nå. Har skjønt at bankene og kortselskapene har blitt ganske kjipe på det fra Norge nå.

Hvor kan jeg spille online poker og få gevinsten utbetalt til norsk konto? Er det i det hele tatt mulig lengre? Må jeg via tredjeparts betalingsleverandører?

Tanker? Tips og anbefalinger mottas med takknemmelighet
GGPoker + et par facebook grupper som selger balance fungerer veldig bra. (Samme oppsett som med pokerstars om du har vært borti det norske samfunnet der.

Kan legge med at spillere på GGPoker nylig avslørte at noen brukere hadde mulighet til å se win probability på visse hender om jeg har forstått riktig, og at det ble misbrukt i stor grad. GGPoker slo hardt ned på det, men det er veldig mye skepsis rundt temaet. Personlig velger jeg å fortsette, men anbefaler deg å lese deg litt opp og gjøre et eget valg før du evt registrerer deg.
Opprett Revolut
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
GGPoker + et par facebook grupper som selger balance fungerer veldig bra. (Samme oppsett som med pokerstars om du har vært borti det norske samfunnet der.

Kan legge med at spillere på GGPoker nylig avslørte at noen brukere hadde mulighet til å se win probability på visse hender om jeg har forstått riktig, og at det ble misbrukt i stor grad. GGPoker slo hardt ned på det, men det er veldig mye skepsis rundt temaet. Personlig velger jeg å fortsette, men anbefaler deg å lese deg litt opp og gjøre et eget valg før du evt registrerer deg.
Vis hele sitatet...
Men, man sliter jo fortsatt med og få pengene ut til norsk konto, da... Like langt... Styrete og måtte selge balansen på facebook
Sitat av Bobsacamano Vis innlegg
Men, man sliter jo fortsatt med og få pengene ut til norsk konto, da... Like langt... Styrete og måtte selge balansen på facebook
Vis hele sitatet...
Tar meg gjerne alt fra 1 - 15min å cashe ut uansett beløp. Folk kjøper gjennom hele dagen og natta, så det å cashe ut er null stress. Men skjønner såklart at du ønsker å kunne slippe unna alt og ta ut til norsk konto. Dessverre tror jeg du skal lete ganske lenge etter et sted du kan spille poker med norsk konto.

Så nå at unibet har noe poker på sin platform, hvor bra eller dårlig det er tør jeg ikke si noe om.
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
GGPoker + et par facebook grupper som selger balance fungerer veldig bra. (Samme oppsett som med pokerstars om du har vært borti det norske samfunnet der.
Vis hele sitatet...
Kan du gi navnet på gruppene? Her eller i pm
Kan ordne det så lenge det er greit for @crew, poker har kanskje blitt litt mer lovlig i Norge de siste årene?

***OBS***
Sitat av Crew
Tillates ikke dessverre, vi tillater ikke kjøp og salg annonser e.l. pga faren for scam. Vi har ikke kapasitet til å "godkjenne" slike tjenester.
Vis hele sitatet...
Kan dessverre ikke dele lenker o.l og det har jeg full forståelse for. (Til dere som sender evt sender pm i fremtiden.)
Sist endret av Maiskolben; 23. januar 2024 kl. 18:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.