Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1171
Kunne trenger en Guide til hva man gjør om man skal teste dette spiritisme greiene, jeg har teste 1-2ganger før, men har ikke fått det til.

Jeg har en del å spørre "han" om. Så hvis noen har fått det til, kan de gi meg en liten guide på åssen de gjorde det. Gjerne gi historier (ikke de som er her på nff fra før), om det er noen andre..

-zodorix
Lær deg å meditere,så enkelt som det.
Da setter du deg i en transe,hvor du fysisk og psykisk er på to forskjellige steder.
Trådstarter
Fant noe nå:

Regler: Du må lage brettet selv. Etter bruk må brettet ødelegges, ellers kan du bli påvirket. Det var ei jente som gjore det feil, så hun ble funnet 3 dager senere, liggenes i en foster stilling død.
Glasset som du har opp-ned må du holde pekefingeren såvidt oppå , hvis du tar vekk fingeren når glasset beveger seg, så kan du være ille ute.

Du må ha: A til Å i alfabetet + 0-9 i tall + Ja/Nei.
Kan gjerne ha 2-4 te-lys rundt brettet.
Vis hele sitatet...
Er disse opplysningene riktige eller noe som må justeres?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg vil påstå at ganske mye må justeres... Hjernen til vedkommende som skrev det, for eksempel.

Ikke stol på noe som helst om denne typen ting på internett - det er altfor mange wannabes og deprigoths som bare vil ha oppmerksomhet.

Skaff deg heller en bok fra en "seriøs" kilde - om noe slikt finnes - hvor det i alle fall virker som om folk vet hva de snakker om. Hele den derre "jente som gjore det feil, så hun ble funnet"-greia lukter vandrehistorie lang vei. At vedkommende ikke kan stave for fem øre heller hjelper ikke.

h
Hele fremgangsmåten er feil. Du kommer ikke langt med et brett og noen bokstaver.
Trådstarter
Men da vet vi at han ikke har peiling, har dere? SharQ: Har du en ebook av denne eller et navn av en norsk bok?
Når du spør etter en "guide til spiritisme" er det ikke lett å tenke seg at du mener ouija (vet ikke helt hvordan det staves) brett.
Hva med å søke i google og finne noen "ekte" sekter du kan bli medlem i.. Finnes mange i USA, de har sikkert en eller annen form for webside.. Finn en sekt som hjernevasker og tilber satan så er du godt på vei.
Trådstarter
Haha, jeg skal det. Takk
eller bare hold deg unna hele greia, og forsøk å finne svarene på de spørsmålene du lurer på på en annen måte.

Tror ikke det er spesielt smart å drive med slikt, har ikke forsøkt og kommer heller aldri til å gjøre det, men jeg tror det er enkelte ting forbundet med slikt som dette som er så omfattende at man aldri kommer til å forstå det.
ok axel, ikke gidd å prøv ei gang, er jo bare latterlig :P ikke det at jeg tror på denne slags ting, men jeg vil heller være på den sikre siden å ikke prøve :P
Tror ikke det å kalle på ånder og "den mørke" er så utrolig lurt jeg :P
Ta gjerne disse ordene med en t-skje salt hvis dere ikke tror på slikt, men faktum er:

Er mange "onder" som griper enhver sjangse til å rævkjøre deg når du er på det svakeste. Under en slik seanse kan jeg nok forestille meg hvordan du ville oppleve det,og føle deg.
Når du ser det virker blir du sikkert litt skremt, du ser noe du ikke vil og burde se,og frykten kommer. Da slår de til og du ender opp som et vrak.

Skal du gjøre noe slikt burde du vite alt du kan om det, og være forberedt. Stole på deg selv,og ikke frykte.

Men som sagt,det finnes andre måter å få svar på,som jeg nevnte i den første posten.
Trådstarter
Samma det vel, det kan da ikke skade å prøve.
Famous last words...
Sett "last" i bold da, så jeg kan le litt mer av diskusjonen ;>

Pokker da, jeg hadde ei venninne i bodø som dreiv med sånne greier. Ifølge henne funka det, og hun var rå på litt andre ting som tarot/wicka, men jeg var aldri interessert i å prøve, referer gjerne til alle mine andre poster som omhandler tro og spiritisme ;>
Igjen en liten teskje salt advarsel for dere som ikke har noe tro på dette:

Som Mantus sier så finnes det mange måter å få svar på ting med, og jeg velger å påstå at spiritisme er en av de både dårligste og farligste. Sett utifra et åndelig perspektiv har du veldig lite kontroll på hva du faktisk påkaller, og hva som gir deg svar. For alt du vet kan det godt være en ånd som rett og slett kødder med deg, eller gir deg mest mulig ødeleggende svar. Kjenner også til folk som lar seg besette av disse åndene de påkaller under spiritisme noe som kan føre til at du blir relativt fucka opp lenge etterpå.

Mitt tips er å oppsøke en erfaren sjaman eller noe i den dur, som kan hjelpe deg på vei til å få dine svar. Eventuelt faktisk sette deg inn i f.eks sjamanisme eller andre divinerings metoder selv.

(jeg gleder meg virkelig til å lese de hysteriske latterbrølene etter denne posten)
Er det en psykolog på forumet? Jeg lurer på hva som får folk til å tro at dette funker
Opprinnelig postet av {xYodax}
(jeg gleder meg virkelig til å lese de hysteriske latterbrølene etter denne posten)
Vis hele sitatet...
Hahaha,lol!!
En fyr som har forstått det. {xYodax} har rett.

Og Commie: Du svarte på ditt eget spørsmål da du stillte det.
Det faktum at det fungerer,får folk til å tro/vite at det fungerer.