Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7904
Kan man ekstrahere kodein fra Pinex Forte på samme måte som Paralgin Forte?
Er det verdt forsøket å bli ruset på? Kan noen si hvordan evt rus fungerer?

Sitter her litt desperat da vi ikke har fått tak i noe gall

Søkte litt rundt men fant ikke svar på spørsmålene jeg hadde.
jeg låner tråden din til å spør om ett annet spm som angår *****forte tabbeletter... hvordan er det å ruse seg på de? går det ann?
de inneholder kodein så de går fint an å ruse seg på ja..
sjekk her
har lest at det skal gå an, dessuten syns jeg å huske å ha lest at det er mindre paracetamol i pinex enn i paralgin, hvis du søker på google på de to tror jeg første alternativ på hver av de inneholder en liste over stoffene og mengde.
Ja du kan ekstraktere kodein fra begge disse pillene. I og med at det er det samme virkestoffet kan du bruke de samme ekstraksjonsmetodene..
For noen år siden koka vi ca 10 PFer med litt sitronsyre. Trakk opp en full pumpe og satt den . Det kribla og knitra i helekroppen men ble ikke særlig ruset.
Skal du ruse deg på PFer så spis de, ta 2-3stk og vent litt mellom hver dose. Tar du mange so blir du fort dårlig lønner seg å spise forsiktig.
Men må legge til at jeg nå har Leverskade så skal ikke akuratt anbefale det, men ...........
Sitat av Pachira
For noen år siden koka vi ca 10 PFer med litt sitronsyre. Trakk opp en full pumpe og satt den . Det kribla og knitra i helekroppen men ble ikke særlig ruset.
Skal du ruse deg på PFer så spis de, ta 2-3stk og vent litt mellom hver dose. Tar du mange so blir du fort dårlig lønner seg å spise forsiktig.
Men må legge til at jeg nå har Leverskade så skal ikke akuratt anbefale det, men ...........
Vis hele sitatet...
Nå tror jeg ikke han skal lage ekstrakt for å skyte det da men...
Men når dere kokte 10 pf`er, kokte du det så mye at det KUN ble 2ml med væske igjen..?
Sitat av Juno
Nå tror jeg ikke han skal lage ekstrakt for å skyte det da men...
Men når dere kokte 10 pf`er, kokte du det så mye at det KUN ble 2ml med væske igjen..?
Vis hele sitatet...
Nei det ble kokt i en liten kjele. Det ble mye grums/slam igjen og det ble satt i to/tre sprøyter hver på 2-2,5ml.
Det var kanskje paracetten som knittret i kroppen etterpå, men har fått samme knitter med dolcontin.
Dette ver før og jeg skyter ikke hva som helst lenger, hvertfal ikke for tiden. Håper jeg holder meg til subutex.
Til alle dere som ikke er eller har vert avhengige av opiater vil jeg bare si , ligg unna. Amfen er ikke stort bedre, problemer blir det av begge deler.
Må dere absolutt bruke annet en alkohol-giften så hold dere til Hasj, hvis dere ikke har psykiske problemer da.
helt enig med pachira drit i alt som har med opiater å sånn den eneste dopen som man kan holde på med i lengden uten å få noen nevne verdige kjipe episoder er hasj. så hold deg til tjallen er mitt råd