Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4142
Hei

Tok 1x10mg stilnoct og 2x50mg tramadol igår kveld før leggetid. Opplevde at sengen bevegde seg, veggtapeten levde sitt eget liv og en merklig skapning skikket på meg ved sengekanten. Har aldri opplevd noe slikt på så lave doser stilnoct, bare ved høyere doser (40mg+). Har det noe med tramadolene jeg tok? De virker jo som SNRI også.
Det har nok mest sannsynlig å gjøre med de tramadolene du tok, når du aldri har fått halliser av større mengde stilnoct før. Har personlig aldri testet denne kombinasjonen, men det er jo kjent at legemidler kan forsterke effekten til hverandre når de kombineres.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Glemte at jeg tok litt damiana og vallerina igår kveld også. Har det noe å si?
Av bare stillnoct får jeg "halliser"
Stillnocht bør du ihvertfall ikke ta mye av! Jeg begynte med en, fikk total blackout, og husker ikke en dritt før jeg våkner 10 timer senere naken i senga mi. Og jeg hadde spist utrolig mange av dem uten at jeg visste om det. Samboeren skjønte ikke hva som skjedde med meg! Jeg hadde skikkelig personlighetsforstyrrelser, og ville ut å kjøre bil. Heldigvis stoppet hun meg! Hun fant ut at jeg gikk i skapet og forsynte meg med piller hele tiden, og fikk gjemt resten. Husker ikke noe av det!!!!
Hadde sitti oppe i 20 timer en gang da jeg tok en stilnoct og et glass vin, fikk noen syke halliser og husker ikke en dritt fra hva som skjedde.

Ta også puss tenna dine også gå og legg deg i senga før du tar den.

En gang når jeg sto på badet og pussa tenna så tok jeg en stilnoct, våkner opp neste ute på kjøkknet med mat over alt. Hadde også sendt en masse meldinger til folk og tatt helt av. Derfor vær litt forsiktig.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Er nok blandinga av de to som kan har forårsaket hallisene. Stilnoct er jo ett benzo og Tramadol er sterke smertestillende, morfinlignande preparat,
Kremt, Stilnoct, sanofi-aventis, er et [COLOR="Red"]B[/COLOR]-preparat, og hypnotikum. Tar dere en liten titt i felleskatalogen vil dere lett kunne skumlese dere frem til bivirkningene av dette preparatet. Noe som blant annet er som følger:

Hallusinasjon, agitasjon, mareritt, tretthet. Mindre: Psykiske: Forvirring, irritabilitet. Øye: Diplopia. Ukjent: Hud: Utslett, pruritus, urticaria, hyperhidrose. Immunsystemet: Angionevrotisk ødem. Lever/galle: Forhøyede leverenzymer. Muskel-skjelettsystemet: Muskelsvakhet. Nevrologiske: Nedsatt bevissthetsnivå. Psykiske: Rastløshet, aggresjon, vrangforestillinger, sinne, abnorm oppførsel, og så videre.

Har erfaring med Imovane, sanofi-aventis, som også er et hypnotikum og [COLOR="Red"]B[/COLOR]-preparat. Hvis man ser på bivirkningene er det ganske mye fellestrekk, selvfølgelig. Da blant annet dette med hallusinasjoner, psykoser, angst, vrangforestillinger og lignende. Men man må på ingen måte tro at listen ender der. Man kunne jo nærmest skrevet en bok om alle bivirkningene man kan få. Men igjen, vi mennesker er individuelle. Prøv, feil, prøv igjen.

Har fått hallusinasjoner på Imovane selv. Har et teppe på veggen med små, og store blader. Disse danset og vinket til meg. Har hatt noen merkelige opplevelser, iallefall. Min fordel er jo at jeg ikke får denne ekle smaken de fleste klager sånn over. Har forøvrig kuttet dem ut da halveringstiden er for kort uansett.

Tramadol er et analgetikum mot sterke/moderate smerter. Bivirkningene av disse pleier gjerne å være hodepine, kvalme, svimmelhet, munntørrhet og den slags. Tror neppe Tramadol er nøkkelen her, gitt.

Forøvrig må man passe nøye på hvilke medikamenter man blander. F.eks bør ikke Stilnoct, Imovane etc kombineres med alkohol, narkotiske analgetika og så videre. Det finner dere på felleskatalogen.
Sist endret av Lucy In The Sky; 12. april 2012 kl. 15:33.
Sitat av SaXXi Vis innlegg
En gang når jeg sto på badet og pussa tenna så tok jeg en stilnoct, våkner opp neste ute på kjøkknet med mat over alt. Hadde også sendt en masse meldinger til folk og tatt helt av. Derfor vær litt forsiktig.
Vis hele sitatet...
Jeg regner med du kombinert stilnocten med noe?
Hvor mange mg tok du?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Tok også en gang 2x10mg stilnoct og 2x25mg sobril (er tolerant til sobril). Kom tilbake igjen etter 2-3 timer med blackout. For å så finne ut at jeg hadde spist en hele 10pack eske med stilnoct, 8 sobril og en flaske likør... Litt irriterende når jeg sliter med å få ut medisiner. Tar bare stilnoct alene, evt. med litt opiater RETT FØR jeg legger meg, og gjerne med andre folk i huset som kan passe på at jeg sover.