Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3298
Ei vennine av meg har 17 Paralgin Forte og lurer på hva man kan blande det med for og bli "moro" ikke sløv og daff.
Får man ikke kjøpt Paralgin Forte uten resept?
Siden det er smertestillende, så tror jeg ikke du får den "moro" rusen du er ute etter uansett
Tror ikke jeg ville "lekt" for mye med de tabelettene. Paralgin Forte er litt sterke og skumle greier. Skal du ha rus så bruk heller andre ting enn medikamenter som Paralgin Forte. Har brukt den typen tabelett selv en gang, og du blir rimelig daff og sløv.
Må ha resept. Hadde litt til overs etter og tatt mandlene.
Har hørt at det skal være fint i kombo med valium. Men jeg vet ikke.
Jeg vil ikke anbefale deg å mixe medisiner. Ekstrakter kodeinet da vel.
Du kan jo lage morfin av kodein, og heroin av morfin. Du finner nok av recipes på nettet. Kan sikkert være lurt med litt kjemisk innsikt skulle jeg tro.
Ja, man kan sikkert omgjøre paralgin forte til sterkere og sterkere rusmidler, men vil ikke så lite gi veldig lite f.eks. heroin? Noe må jo gå tapt i produksjonen?

Dessuten, så er det litt smådumt å begynne å lage ting man ikke helt vet om fungerer, og så deretter f.eks. sette det med sprøyte rett i blodåren? For alt man vet kan man ha laget et helt annet stoff, pga. en pitteliten feil i oppskriften, eller noe du gjorde, eller urenheter i utstyret osv.
Det går ikke så langt som med sprøyter og sånt. Godt motto her: "Ikke stikk'en inn, bare spis"
DEN kan man stikke inn, men sprøyter holder jeg meg unna!

Koffein f. eks... Får vel bare digg følelse i kroppen da!
Sitat av pinnsvinet
Ja, man kan sikkert omgjøre paralgin forte til sterkere og sterkere rusmidler, men vil ikke så lite gi veldig lite f.eks. heroin? Noe må jo gå tapt i produksjonen?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, men jeg tror ikke du taper noe særlig. Ihvertfall ikke fra morfin til diacetylmorfin.
Men jeg har som sagt ikke prøvd, og heller ikke studert syntesene så nøye.