Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1165
God aften folkens har anskaffet somadril, alprazolam og oxycodone.

Tenkte å lese om eventuelle farer o.l. før jeg tok dem og fant ut at dette flere steder omtales som The holy trinity, eller Houston Cocktail. Prøvde å finne mer om dette men håpløst å finne på google da alt som kommer er fake nettsider og annet søppel.

Skulle gjerne hørt fra andre som har kombinert disse stoffene, hvilken rekkefølge, timing og dosering ville dere anbefalt? Og er det noe annet jeg bør tenke på? (Er klar over pustevansker og fare for å sovne inn, men dette er selvfølgelig ikke målet og derfor jeg lurer på disse faktorene)

Takk på forhånd for alle innspill

UPDATE:
Bestemte meg for å prøve så jeg tok 350 med soma 20mg oxy og 2mg xanax, merket temmelig fort at formen ble chill. så etterpå tok jeg en somadril til og 20 til med oxy sammen med litt speed (iv) etterfulgt av et trekk som var bare nydelig.

Ubeskrivelig og overraskende kraftig rus dette, nesten en slags drømmetilstand, og merker enda rusen godt, som kommer i bølger
Glemmer stadig hvor jeg er

9/10 kombo rent rusmessig vil jeg si, vil ikke anbefale noen å prøve da det er viktig å passe på hele tideb og sikkert lett å over dosere, derfor valgte jeg å ta litt speed i "frykt" for å sovne. Farlig deilig rus rett og slett
Sist endret av Bluesky_; 18. desember 2019 kl. 03:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pass på deg selv. Speed gjør beroliggende piller enda farligere, for da føler man seg mer oppe igjen og knasker mer piller for å komme ned igjen og igjen øker faren for overdose. Justeringa opp og ned underveis for å holde en balanse man er fornøyd med kan også gjøre at man får i seg for mye pepper uten å tenke over det. Er ikke mer enn en uke sia en med-freak her inne havna i amf psykose når han bare ville holde seg våken etter benzo inntak.

Chill i ro resten av kvelden nå. Mer speed får du ikke sove på et døgn på og da øker sjansen for psykose, pluss at du suser pillerusa rundt i morra uten søvn så alle merker det hehe
Jeg er veldig klar over dette med speed og få lyst å ta mer piller, selvom det er bra du nevner det.

Har også nok dårlig erfaring med å speede "seg opp" etter benzo. Men sånn formen er nå er jeg svært fornøyd så blir nok kun hasj til Jon Blund tar over, grunnen til at jeg tok litt speed i justeringa var nettopp for å være våken til pillene var på vei nedover og jeg kan sove "trygt"
Sist endret av Bluesky_; 18. desember 2019 kl. 03:49.