Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3486
Hei. Jeg har hatt dette legemiddelt liggende noen måneder uten å bruke det da jeg har klart meg uten, men i går tok jeg en da jeg har sliti en del med søvnvansker en periode, men tydeligvis har jeg hart samtaler både på tlf og meldinger jeg ikke kan huske jeg har hatt:/ Kjempe ekkelt! Legen sa aldri noe om disse bivirkningene! Jeg så i ettertid at det stod "hukomelsestap", men er det virkelig vanlig etter bare en pille? Noen andre som har erfaring med disse tablettene?
Du er ikke den eneste, har postet et par ting på facebook på Zopiclone som jeg har angret på dagen etterpå :P Det lønner seg å legge seg i sengen ganske raskt etter du har tatt en pille, evt. ta en halv
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Erfart det selv. Zoplicone ligner litt på benzo (selv om det ikke er det samme), så jeg har trodd selv at alt er normalt og svelget seks piller pluss smertestillende. Totalt blackout, og enda ikke turt å spørre sjefen hva samtalen 20:10 på kvelden gikk ut på....
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skriver et kjapt spørsmål for å ikke måtte lage en ny tråd:

Har siden starten av påsken hatt problemer med å sove og våkner veldig mange ganger om natten, siden søndag har jeg sovet 3 timer og jeg føler meg helt utslitt. Kan en 16 åring få Imovane? Har hørt at kun personer over 18år får dette utskrevet.
Imovane er en innsovingstablett med kort halvveringstid, så om du plages med at du våkner flere ganger per natt vil du nok få tilbud om noe annet. Jeg fikk imovane da jeg var 16, mot innsovingsvansker. Snakk med legen din, han/hun har nok en løsning