Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 997
Jeg har nå gått fast på Rivotril i nesten et år, men det siste året har jeg mistet effekten av medikamentet.
Jeg har gått Rivotril-fri i opp til 3 dager for så å kanskje ta så mye som 10mg, men uten å få effekt (har veldig lav toleranse).
Alt jeg får er en metthetsfølelse.
Noen som vet hva dette kan skyldes og hvor lang tid jeg må gå benzofri før jeg vil få den angstdempende effekten og ruseffekten igjen?
Sist endret av KnutValentine; 28. april 2012 kl. 18:03.
Jeg hadde i lang tid vært avhengig av benzo (ca 5 år) og jeg måtte vente neste 4 mnd før ønsket ruseffekt kom tilbake. Det du sier om metthetsfølelse kjenner jeg veldig igjen da det var sånn jeg også følte det etter en stund fast på rivotril. Men hold deg fast, å gå av benzo er både mega heavy og farlig hvis det ikke gjøres skikkelig. Dødsfall har blitt rapportert, og vanvittige kramper er det garantert at du får...

Lykke til :-)