Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3086
Hei.
Ja, jeg vet at det er individuelt, "Hvor mye må man spise for å bli mett?"

Likevel spør jeg:
Jeg har 4 pinex forte 500mg her, og lurer på om dette er for lite for å få en rus, sånn generelt? Sett at jeg er halvspist på benzo.
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Pinex forte er vel opiat og ikke benzo?
Sitat av lockhead Vis innlegg
Pinex forte er vel opiat og ikke benzo?
Vis hele sitatet...
Ja pinex forte er en A-preparat opiat.
ArbeidsledigProletar
B-preparat.
B-preparat indeed. Kilde
Trådstarter
Hei.
Fant ut av dette selv. Fikk god effekt av pinex

Valium, Imovane osv derimot må jeg nok ta en pause fra nå.
God effekt på pinex forte? Hadde du vondt i hodet?
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Hei.
Fant ut av dette selv. Fikk god effekt av pinex

Valium, Imovane osv derimot må jeg nok ta en pause fra nå.
Vis hele sitatet...
Jeg ville nok roet ned en god del ja. Hvis du er 93' modell ville jeg anbefalt å bruke dine beste år på noe annet enn rus på legemidler

Sitat av sluch2k Vis innlegg
God effekt på pinex forte? Hadde du vondt i hodet?
Vis hele sitatet...
Pinex forte er noe helt annet enn Pinex. Pinex forte inneholder kodein i tillegg, noe som er betydelig sterkere enn paracetamol
Sist endret av Membranplan; 16. mars 2012 kl. 20:33.
Kodein blir omdannet til morfin i leveren...
Trådstarter
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Jeg ville nok roet ned en god del ja. Hvis du er 93' modell ville jeg anbefalt å bruke dine beste år på noe annet enn rus på legemidler



Pinex forte er noe helt annet enn Pinex. Pinex forte inneholder kodein i tillegg, noe som er betydelig sterkere enn paracetamol
Vis hele sitatet...

Ingenting av det jeg har identifisert meg med på dette forumet er sant. Ikke engang fødselsdatoen

Men tusen takk for tipset!
Pinex forte er noe helt annet enn Pinex. Pinex forte inneholder kodein i tillegg, noe som er betydelig sterkere enn paracetamol[/quote]

Om du leser posten å ikke bare tittel står det pinex forte.
Trådstarter
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Pinex forte er noe helt annet enn Pinex. Pinex forte inneholder kodein i tillegg, noe som er betydelig sterkere enn paracetamol
Vis hele sitatet...
Om du leser posten å ikke bare tittel står det pinex forte.[/quote]

Ja, det stemmer det. Forklaringen er at dersom jeg hadde skrevet "forte" hadde nok tittelen vært for lang for forsiden på freakforum. Personlig synes jeg det er ubehagelig at det står "pinex ....", men det er nå bare meg
Sitat av Batabusa Vis innlegg
B-preparat.
Vis hele sitatet...
My bad hehe
Sitat av sluch2k Vis innlegg

Om du leser posten å ikke bare tittel står det pinex forte.
Vis hele sitatet...
Det er nok du som må lese om igjen jeg pratet ikke til trådstarter.
Spar pillene til en dag du har smerter... Da er de gode å ha!
Pass på leveren bare,paracetomol i pinex forte er ikke bra i større mengder.

Enkelte ektraherer kodeinenet i stedet,kan ju sjekke google for det i tilfelle.
Husk at når du skal finne ut hvor mye du trenger, så ikke se på det første tallet. Du sier at det er 500mg, men det er bare Paracetomol. Går ut ifra at det er 30mg kodein i hver pille.

Og som andre påpeker, så er PF opiat (opiod?) og ikke benzo.
Trådstarter
Yup! 30mg kodein, det vil si at jeg tok 60mg i går kveld. Ble litt for mye fant jeg ut, for jeg sovnet. Men ellers, jeg liker dem
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Yup! 30mg kodein, det vil si at jeg tok 60mg i går kveld. Ble litt for mye fant jeg ut, for jeg sovnet. Men ellers, jeg liker dem
Vis hele sitatet...
Du synes 60mg var mye? Da er du nok "allergisk" mot kodein. Bare 1% av befolkningen er det. Jeg kan ta 6-8 paralgin forte, men blir noe ikke særlig "ruset" av det.
Unødvendig å voldta levra på den måten med mye paracetamol da. Ekstraher isteden, eller få tak i noe annet som ikke voldtar levra på samme vis!
▼ ... over en uke senere ... ▼
4 er greit hvis du ikke har hvert borte i de før, jeg må ha 12 skal jeg ha no for efekt.
Sitat av smulen Vis innlegg
4 er greit hvis du ikke har hvert borte i de før, jeg må ha 12 skal jeg ha no for efekt.
Vis hele sitatet...
ja, da begynner du vel å nærme deg grensen for å få akutt leversvikt .stå på
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pinex forte jeg går aldri over 15 , ok prøv deg frem.
Meeet da etter du mat :P 3-54 stk e greit nok en rolig kvell hjemme,,, fint om du er syk eller har smerter, psykiske smerter