Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4318
hva er den beste benzo for amfetamin avtenning ? som demper angsten å kvalmen å noyan , og som du får sove på ? mvh pentAgram

ingen....... ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valium, temgesik,
Sitat av smulen Vis innlegg
Valium, temgesik,
Vis hele sitatet...
Temgesic er ikke benzo.Det inneholder jo buprenorfin,samme som subutex.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Rivotril kan også fungere meget bra.
Her er en post med med mange sider ange ditt tema: https://www.flashback.org/t113098
Seroquel/Quetiapin, er ett C-prep da men slår deg ut iløpet av en halvtime i dyp søvn.
Har prøvd mange benzoer mot dagen derpå fra amfetamin, men ingenting har så langt
slått virkningen av en kvart Seroquel.
Jeg har slukt alt fra valium til rivotril, imovane 7,5mg og sobril 25mg i en god, feit miks uten å sovne av den grunn (dette var dog LSD). Hvis du virkelig skal kjøre på ville jeg heller valgt Xanax/Xanor. Muligens Apodorm eller Mogadon til dessert (de er for innsovningsvansker og andre former for søvnforstyrrelser. Dessuten er de angstdempende og muskelavslappende).

Amfetamin er noe herk.
Sist endret av Lucy In The Sky; 31. mars 2012 kl. 10:37.
Da er det vel på tide å nevne Flunipam
Imovane,apodorm,mogadone har hjølpa meg..Men snakker av egne erfaringer at jeg kneler heler nedturen på god måte med mat,veske,dusj og en jay! Piller gjør bare at man må HA en extra ting når man skal pepre og drar deg deretter lengre nedi møkkhølet..sier ikke dette gjelder alle,men har sett flere gå på døra enn omvendt..
Man må selvfølgelig gjøre en innsats selv også. Rikelig med vann, et riktig og balansert kosthold og generell pleie etter den harde nedturen. Man må også sørge for å kjenne sine egne grenser. Det er lett å bruke 24 timers energi på fire timer uten å ta hensyn til kroppens behov. Man trenger også næring underveis. For eksempel melk. Det inneholder fordelaktige mengder med de tre aminosyrene som i størst grad brytes ned under trening (BCAA), Valin, Leucin, and Isoleucin. Kombiner dette gjerne med en eller to bananer. Det finnes også nok av næringsdrikker med protein man kan få kjøpt både på Rema 100 og helsekosten.

Litt lesestoff om kost og ernæring før/etter trening: http://www.olympiatoppen.no/fagavdel...dia13705.media

Så kommer vi til dette med detox. Det finnes mange alternativer. F.eks badstue! Det er et stort detoxhjelpemiddel som renser via huden, kroppens største organ. Hard fysisk trening og andre aktiviteter som øker svette kan sette fart i prosessen også.

Kaffe Klyster er et annet populært valg for generell avgiftning. Ifølge Cleanse. net, kaffe Klyster bringe lettelse fra en rekke symptomer ved å åpne kanaler i leveren og øker strømmen av galle. For å gjøre en kaffe klyster, bare koke en liter vann og tilsett 2 ss flate av ren koffeinholdige kaffe. La sitte i fem minutter, belastning og avkjøles til romtemperatur før du legger til klyster bag. Høres kanskje lite fristende ut, dog.
Sist endret av Lucy In The Sky; 31. mars 2012 kl. 16:15.
Somadril om du klarer å få tak i er aller best på å fjerne nedturs symtomene etter min erfaring.
Vil uansett råde deg fra og bruke andre narkotiske stoffer for å lette bruken av andre. Det fører deg fort på en enda verre kurs.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Rivotril kan også fungere meget bra.
Her er en post med med mange sider ange ditt tema: https://www.flashback.org/t113098
Vis hele sitatet...
helt klart..

"valium"hahahaha...verdens dårligste dritt

forstår ikke hvorfor folk anbefaler det...ikke rart at mange sier de ikke merker en dritt,det gjorde ikke jeg heller
ArbeidsledigProletar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg har slukt alt fra valium til rivotril, imovane 7,5mg og sobril 25mg i en god, feit miks uten å sovne av den grunn (dette var dog LSD). Hvis du virkelig skal kjøre på ville jeg heller valgt Xanax/Xanor. Muligens Apodorm eller Mogadon til dessert (de er for innsovningsvansker og andre former for søvnforstyrrelser. Dessuten er de angstdempende og muskelavslappende).

Amfetamin er noe herk.
Vis hele sitatet...
Digger hvordan du ramser alle disse medikamentene du har putta i deg i en cocktail for så å si at amfetamin er noe herk.

Å drepe en tur er feil i mine øyne, spesielt om det er med piller, men det er en annen diskusjon, men ikke døm TS valg av rusmiddel etter at du har ramsa opp all den apedopen du har putta i deg.
2 rivotril og 120mg tolvon gjør underverker med meg ihvertfall.Har prøvd det aller meste mot nedturer på amf.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Digger hvordan du ramser alle disse medikamentene du har putta i deg i en cocktail for så å si at amfetamin er noe herk.

Å drepe en tur er feil i mine øyne, spesielt om det er med piller, men det er en annen diskusjon, men ikke døm TS valg av rusmiddel etter at du har ramsa opp all den apedopen du har putta i deg.
Vis hele sitatet...
Når sa jeg at det var en behagelig opplevelse? Eller at dette er noe jeg virkelig nyter å gjøre på jevnlig basis? Jeg vet godt hvordan trådstarter føler seg på sin nedtur og da er man virkelig desperat etter å få det ut, og vekk fra systemet. Jeg sier at amfetamin er noe herk rett og slett fordi nedturene stort sett er helt jævlig. Det var ikke kritikk for hans valg av rusmiddel. Hvis du tolket min post som dømmende var det overhodet ikke min hensikt. Når det gjelder mine erfaringer deler jeg dem fordi det kan gi litt innsikt i at jeg også har vært i samme situasjon og vet hvordan det er.
ArbeidsledigProletar
Ok, missforsto. Beklager.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Jeg ville brukt Flunipam eller Rivotril, fine sterke benzoer.. Men Blåvalium er jo også ett alternativ, bare få tak i ekte på brett fra Roche og ikke no gatedritt..
En miks av diazepam og nitrazepam.
Opiater gjør også underverker når man skal sove.

Sitat av alanapoli Vis innlegg
helt klart..

"valium"hahahaha...verdens dårligste dritt

forstår ikke hvorfor folk anbefaler det...ikke rart at mange sier de ikke merker en dritt,det gjorde ikke jeg heller
Vis hele sitatet...
La meg gjette; du tok noen hjemmeproduserte blåvalium fra gata? Kom ikke her og si at du ikke får funk av vanlige, farmasøytiske valium.
Sist endret av Mexxy; 9. april 2012 kl. 20:47.
Store mengder weed?

Puff til you pass?
Sitat av pentagram Vis innlegg
hva er den beste benzo for amfetamin avtenning ? som demper angsten å kvalmen å noyan , og som du får sove på ? mvh pentAgram

ingen....... ?
Vis hele sitatet...
rivotril uten tvil
Sitat av Muradi Vis innlegg
En miks av diazepam og nitrazepam.
Vis hele sitatet...
Støtter denne, bruker ikke plussere selv, men når insomnian og traumene er på det værste så bruker jeg 25mg diazepam og 10mg nitrazepam, får en skikkelig god rus som virker beroliggende og søvndyssende.
Sist endret av Skyfx; 11. april 2012 kl. 14:25.