Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2930
Jeg har i løpet av dagen tatt ca 20 mg rivotril og 40 mg diazepam. Tok for ca 2 timer siden 2 - 3 mg subutex. Subutexen har gjort meg stein, men føler meg ikke dårlig

Skal på avrusing i morgen og ønsker å "kose meg" litt i kveld. Har noe imovane, rivotril og valium liggende. Er det farlig om jeg tar et par av hver? Vet at slike ting er veldig individuelt og at det er vanskelig å svare på.
Men kan si at helsen er god og at jeg har konsumert store mengder benzo med brennevin, pepper og cola uten at det har oppstått komplikasjoner. Har bar liten erfaring med opiater. Vet at metadon og benzo har tatt knekken på flere mennesker.Men er det annerledes med sub? Mener å ha hørt det.

Klar over at spørsmålet er veldig "low life", men vil ta et farvel med medikamentene som har lagt lokk over en hverdag som etterhvert ble for tøff.

Så kort oppsumert: Kan jeg ta et par rivotril og et par - tre zopiklon uten å bekymre meg? Alternativt ta 1 mg sub uten benzo? Er med en nykter person, så blir det krise kan 113 ringes.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Det kommer til og bli en helsikes fet tur for deg.. Går så bra det kan gå kompis. Kos deg dude^^
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Det kommer til og bli en helsikes fet tur for deg.. Går så bra det kan gå kompis. Kos deg dude^^
Vis hele sitatet...
Snev av ironi den? Et forholdsvis alvorlig tema, så setter pris på seriøse svar. Er dog klar over at jeg er en idiot og burde helle ned resten av dritten jeg har i dass, men ønsker en godfølelse før jeg skal gjennom et helvete med grufulle abstinenser.

Skjønner selvsagt at kombinasjonen er farlig, men hvor lenge bør/kan jeg vente med å ta benzo? Vet det ikke finnes noen fasit, men kanskje noen har erfaring.

Anyone! Help me!
Om planen din er å holde deg våken å kose deg ville jeg droppa og ta Imovane/Zopiklon, da dette binder seg til en av de samme resetorene som benzo, og utelukker den avslappende og søvndryssende effekten, du blir bare tung i trynet, og sovner lettere når du først lukker øya. Og ikke minst, du får en helt jævlig ettersmak i kjeften av Zopiklon, men det vet du vel..

Nå vet jeg ikke om du er "innspist" på Subutex, heller er jeg ikke noe lege men ville ikke tatt så nye over 5mg Subutex om du har spist 20mg Clonazepam, og 40mg Diazepam.

Btw, både Subutex og de to Benzotypene du har spist har jævlig lang halveringstid og du kommer mest sannsynlig til være like Stein i mårra som du er i dag.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Om planen din er å holde deg våken å kose deg ville jeg droppa og ta Imovane/Zopiklon, da dette binder seg til en av de samme resetorene som benzo, og utelukker den avslappende og søvndryssende effekten, du blir bare tung i trynet, og sovner lettere når du først lukker øya. Og ikke minst, du får en helt jævlig ettersmak i kjeften av Zopiklon, men det vet du vel..

Nå vet jeg ikke om du er "innspist" på Subutex, heller er jeg ikke noe lege men ville ikke tatt så nye over 5mg Subutex om du har spist 20mg Clonazepam, og 40mg Diazepam.

Btw, både Subutex og de to Benzotypene du har spist har jævlig lang halveringstid og du kommer mest sannsynlig til være like Stein i mårra som du er i dag.
Vis hele sitatet...

Takker for svar. Begynner å bli en stund siden jeg tok subbern nå. Effekten er fortsatt der. Spiller PS3 og dupper av litt imellom. I grunn ganske behagelig. Men poenget er at jeg har en del benzo jeg ønsker å spise før jeg legges inn for medikamentmisbruk om ca 12 timer. Spørsmålet er om jeg kan tygge litt benzo uten at det påvirker respirasjonen eller får alvorlige konsekvenser.Subutex har jo halveringstid på nesten et døgn. Prøver å finne informasjon på nettet, men ikke lett. Noen som vet eller har erfaring?

Selvsagt spiller toleranse en vesentlig rolle. Personlig kan jeg spise benzo til det uendelige, mens sub har jeg kun eksperimentert litt med. For et måneder siden hadde subutexen i sin helhet havnet under tungen min og jeg hadde spist diverse benzo som sukkertøy. Er heldigvis ikke like destruktiv nå.

Er bare at jeg akkurat i natt ønsker et siste lille møte med min "bestekompis" gjennom en god stund. Vet det er patetisk, men kan ikke noe for det.

Uansett er det vel for sent til at noen rekker å svare på dette nå. Får sjanse på at det går bra. Dum som jeg er!
Rivo og valium girer respirasjonsstans som med sub'ere og h. Anbefaler deg å være litt forisiktig. Du har en venn med, god sikring. God kveld!
Ikke kjapt svar, men vill spart noe til rett før jeg dro inn, kansje litt seint nå men. Aldri sett noen komme nykrtre inn, å har ikke gjort det selv heller. Digg å bare flyte gjennom første dagen hvertfall. Kansje dårlig forslag, men sånn blir det for meg neste gang.
Sist endret av KjellFresh; 11. april 2012 kl. 03:40.