Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4259
Har noen prøvd å snorte tramadol? Hvordan er effekten og hva er ulempene? Det er snakk om tramadol som kommer i kapsler, altså pulverform.
Høres ut som noe vi kunne funnet på ungdomskolen.
Jeg har ikke prøvd, og har heller aldri hørt om noen som har giddet.

Men jeg kan si med engang at det ikke er noe vits i.

Eneste som vil skje er at virkningen kommer fortere, og at den totalet virketiden vil bli kortet ned.

Ulempene er jo klart det ekstra arbeidet og ubehaget med å dra det nesen.
Er det kapsler, depot eller OD du har?


Hvis du gidder kan du se i denne tråden, (ca 3000 sider om tramadol på svensk)
du finner garantert svaret ditt der.
https://www.flashback.org/t1619699

Edit: Så ikke at det var snakk om kapsler.. Så glem det første jeg sa.
Mye dårligere effekt enn oralt. Jeg tror eventuell effekt du får er det som drypper, dvs blir neppe tatt opp nasalt i det hele tatt.
Ja hvet om 2 styker som døde i sverge ,men de blna de med kola, så stå over de er du grei
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Snorte Tramadol er ingen vits, fordi man får ikke noe bedre effekt, muligens litt raskere men samtidig vil ikke alt bli tatt opp i blodet på den måten.

Så beste måten for full effekt er og svelge dem hele, eller bare rett og slett åpne kapselen helle ut pulveret i ett glass med noe drikkbart.. Simple as that.

Å ja, Tramadol kan være dødelig, men da skal det ekstreme doser til. Man kan få kramper hvis man tar over 4-500mg så kan jo alltid være greit og holde seg under det hvis man abselout skal ta det.