Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 502
Hei.
Jeg er ikke så veldig bra til å vaske/støvsuge leiligheten.

Hjelper det med luftrenser?
Må den ha HEPA-filter?
Hvor høyt opp i pris bør jeg gå?
Modell du er fornøyd med?
Ikke vits med HEPA om du ikke støvsuger. Da vil filteret bli veldig fort fullt. Start med en robotstøvsuger. Mener Hepa 11 er nok for stuebruk.
Robotstøvsuger med mopping og denne eller denne (spørs på m²) Så kan du klare deg ganske lenge. Krever at du vasker filter, vasker moppen på roboten og tømme roboten da, men det er enkel vedlikehold. Også bør du tørke støv innimellom sånn at støvet faller ned til roboten.
Anbefaler også å invistere i en skikkelig robotstøvsuger. Gjort det selv, og har ikke angret et sekund, verdt hver eneste krone.
Holdt på å få sjokk når jeg skulle tømme den etter første testrunde, helt utrolig hvor mye støv og dritt den hadde funnet.
Kjører den i ettertid med jevne mellomrom, og det fungerer fantastisk bra, har aldri hatt det så støvfritt og fint som nå.