Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1240
Trenger råd for å minske toleransen for mdma.
Har allerede prøvd tbreaks, lengste på 4 mnd. Har prøvd å ta mindre doser, men det blir nesten kjedelig.

Tok krystaller med nye folk og ble sjokkert over at de tok doser på 0.15-0.2g. Følte meg litt knærker da jeg starta med 0.75g og senere droppa mer + speed. Er average jente u20 så når jeg først leste meg opp på vanlige doser etter dette ser jeg brått problemet :0

Vet fra erfaring at det ikke er dritt molly vi tar heller. Visste ikke om vanlig dosering når jeg starta og har tatt mye fra starten:( Har pusha grenser med sopp, syre og xtc mye så redd det er litt håpløst å fikse toleransen og mengde nå :P
Om du må droppe 750mg i en drop så er det bare å gi opp. Du har svidd nøtta. Vent i 1år før du tar igjen, og sjekk hvordan det er da.
Trådstarter
5 0
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Om du må droppe 750mg i en drop så er det bare å gi opp. Du har svidd nøtta. Vent i 1år før du tar igjen, og sjekk hvordan det er da.
Vis hele sitatet...
Hahaha lov å drømme. Kommer tilbake om ett år
Lengselen etter å få den highen man fikk første gang er største grunnen til at folk blir hekta på knark, det er bare å glemme. Kanskje som nevnt over etter 1 år eller 2 kan du få tilnærmet samme rus, som første gangene blir det aldri. Unntaket er vel Cannabis, som er noe heeelt annet.

750mg MDMA er bare helt drøy dose, hjernen friteres ved langt mindre doser.
Dæmn, 750mg? Såpass..

Hvilke doseringer to du de første gangene?
Hvor lang tid gikk det før du begynte med 750mg doseringer?

Det kan hende noe er psykologisk også, du forventer en viss intensitet og forbinder de gode opplevelsene med det.

Selv har jeg i ettertid lært at less is more, men jeg er jo mer glad i weed. Blir noe mdma, kola eller ketamin her og der da.

Om du ikke har noen andre negative effekter så ville jeg sagt at du er heldig som bare sliter med toleransen.

Lykke til!
Trådstarter
5 0
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Lengselen etter å få den highen man fikk første gang er største grunnen til at folk blir hekta på knark, det er bare å glemme. Kanskje som nevnt over etter 1 år eller 2 kan du få tilnærmet samme rus, som første gangene blir det aldri. Unntaket er vel Cannabis, som er noe heeelt annet.

750mg MDMA er bare helt drøy dose, hjernen friteres ved langt mindre doser.
Vis hele sitatet...
Det er sant og har hatt det i bakhodet. Vet det aldri kommer til å bli det samme, men sikkert hjernen som virkelig ønsker det. Det får bli lang pause fra nå, my rave lifestyle is over :0

Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Dæmn, 750mg? Såpass..

Hvilke doseringer to du de første gangene?
Hvor lang tid gikk det før du begynte med 750mg doseringer?

Det kan hende noe er psykologisk også, du forventer en viss intensitet og forbinder de gode opplevelsene med det.

Selv har jeg i ettertid lært at less is more, men jeg er jo mer glad i weed. Blir noe mdma, kola eller ketamin her og der da.

Om du ikke har noen andre negative effekter så ville jeg sagt at du er heldig som bare sliter med toleransen.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
I starten droppa jeg med folk som allerede hadde tatt en del, men kanskje ikke visste helt hva de drev med selv. Første gang jeg prøvde fikk jeg servert 0.4 så kanskje ikke den beste første gangen. Visste ingenting om doser så lærte av de jeg tok med. Tok 0.4 fast som gradvis ble mer pga lisser. Økte bare mer og mer. Snakk om en periode på snart 2 år så har skjedd over tid.

Har nylig prøvd ket og tenker det er noe jeg kunne bytta ut molly med og prøve å ikke fucke opp. Vet at doser der ikke er til å tulle med.

Ingen andre negative effekter av bruket ellers. Stråler på jobb og studie så hjernen er fortsatt på plass heldigvis. Tusen takk!
Sist endret av AlexxxMason; 1. mai 2023 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AlexxxMason Vis innlegg
Det er sant og har hatt det i bakhodet. Vet det aldri kommer til å bli det samme, men sikkert hjernen som virkelig ønsker det. Det får bli lang pause fra nå, my rave lifestyle is over :0



I starten droppa jeg med folk som allerede hadde tatt en del, men kanskje ikke visste helt hva de drev med selv. Første gang jeg prøvde fikk jeg servert 0.4 så kanskje ikke den beste første gangen. Visste ingenting om doser så lærte av de jeg tok med. Tok 0.4 fast som gradvis ble mer pga lisser. Økte bare mer og mer. Snakk om en periode på snart 2 år så har skjedd over tid.

Har nylig prøvd ket og tenker det er noe jeg kunne bytta ut molly med og prøve å ikke fucke opp. Vet at doser der ikke er til å tulle med.

Ingen andre negative effekter av bruket ellers. Stråler på jobb og studie så hjernen er fortsatt på plass heldigvis. Tusen takk!
Vis hele sitatet...
Du må ha elendig molly eller noe annet bøff om du tok 400mg første gangen og tenkte det var helt ok å fortsette med det.
Sitat av AlexxxMason Vis innlegg
I starten droppa jeg med folk som allerede hadde tatt en del, men kanskje ikke visste helt hva de drev med selv. Første gang jeg prøvde fikk jeg servert 0.4 så kanskje ikke den beste første gangen. Visste ingenting om doser så lærte av de jeg tok med. Tok 0.4 fast som gradvis ble mer pga lisser. Økte bare mer og mer. Snakk om en periode på snart 2 år så har skjedd over tid.

Har nylig prøvd ket og tenker det er noe jeg kunne bytta ut molly med og prøve å ikke fucke opp. Vet at doser der ikke er til å tulle med.

Ingen andre negative effekter av bruket ellers. Stråler på jobb og studie så hjernen er fortsatt på plass heldigvis. Tusen takk!
Vis hele sitatet...
Kjipern, det høres ikke ut som de kuleste folka i klassen. De burde visst bedre. En vanlig dose er på ca 120mg, og de anbefaler egentlig ikke å redosere med mer enn en 40-50mg til maks: http://rollsafe.org

Det merkelige her, er at Ketamin er faktisk tryggere enn MDMA, dosemessig. I teorien kan du snorte ketamin sammenhengende til du besvimer og fremdeles ikke ta skade av det. Så jeg lurer på hvorfor du er så mye mer forsiktig med ketamin? Har det med at man faktisk besvimer/blir borte? (det ble jo brukt som anestesmiddel nettopp på grunn av den effekten) for den påvirker ikke pusten, og man har ingen fare for å sovne inn.

Men veldig bra at du ikke har tatt noe skade av det, kos deg videre, og les deg opp på ting før du prøver!
Trådstarter
5 0
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Du må ha elendig molly eller noe annet bøff om du tok 400mg første gangen og tenkte det var helt ok å fortsette med det.
Vis hele sitatet...
Var definitivt ikke bra molly i starten nei. Den mollyen var det første jeg prøvde, bortsett fra shit, og så for meg at molly var på lik linje som syretrips. Var ganske clueless på den tiden og så for meg at det var såpass ekstremt for alle

Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Kjipern, det høres ikke ut som de kuleste folka i klassen. De burde visst bedre. En vanlig dose er på ca 120mg, og de anbefaler egentlig ikke å redosere med mer enn en 40-50mg til maks: http://rollsafe.org

Det merkelige her, er at Ketamin er faktisk tryggere enn MDMA, dosemessig. I teorien kan du snorte ketamin sammenhengende til du besvimer og fremdeles ikke ta skade av det. Så jeg lurer på hvorfor du er så mye mer forsiktig med ketamin? Har det med at man faktisk besvimer/blir borte? (det ble jo brukt som anestesmiddel nettopp på grunn av den effekten) for den påvirker ikke pusten, og man har ingen fare for å sovne inn.

Men veldig bra at du ikke har tatt noe skade av det, kos deg videre, og les deg opp på ting før du prøver!
Vis hele sitatet...
Prøvde ket etter jeg ble litt smart og tenkte på dosene jeg tar. Litt autopilot og overload på molly er ikke så big deal da jeg ifølge andre oppfører meg så pent skækk. Ser for meg at å khole er myeee verre enn å gå på autopilot.
Det høres logisk ut, bare det psykologiske som skremmer. Det er noe med skrekk-ket-historiene til vennene mine som gjør meg forsiktig med de nøklene!
Tenker å bytte ut molly med ket fra nå av og denne gangen være smartere med doseringa og hyppigheten jeg tar det. Only on real raves from now on. Live and learn guys :)
Sist endret av AlexxxMason; 1. mai 2023 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg blir virkelig litt boomer brydd av deg op. 20 år? Og hiver i seg 750mg av mdma? Hvordan skal folk tro at 20 åringer kan bruke trygt hvis man hører slik galskap er normalt enkelte steder, enkelte miljøer

Hvis man vil narkotika skal avkriminaliseres så er å lettsindig omtalt bruk den beste ammunisjon man kan gi straffelobbyen

Det er forholdsvis mange saker som har vært i mediene om folk som dør av mdma og analogene pga elendig ruskultur, inkompetanse, uvettig bruk osv. Allerede et skrekkdop.

Det er også en slik historie som Bratland paret bruker til å gå rundt å lobbe for en repressiv ruspolitikk, direkte her i Norge

Jeg er glad du er i live op og håper det går bra med deg, men du må slutte å behandle narkotika så lettvint og ubetenksomt som du gjør

Sett deg inn i stoffene du bruker, slik informasjon fra gode kilder er mer tilgjengelig i dag enn noen gang tidligere

Forøvrig, jeg har i lang tid lurt på hvorfor folk er så liberale på bruken av sertoninen sin

Vi har ingen lett eller god måte å måle serotonin på i dag. Vi vet ikke at alle kommer seg, bare at mange gjør det tilsynelatende, fra å utløse så mye serotonin , vi vet lite til ingenting i praksis om hvordan menneskroppen rekonstruerer serotonin etter mdma bruk

Akutt overdose og "allergi" finnes med potensielt dødelig utgang

Pmma et kapittel for seg Selv

Nei å ofre uka for helgen er et fools errand, spar de sertonin myntene til jobb venner og familie spaced ut over en uke

Hva skjedde med å sjekke erowid, kidsa
Sist endret av meaculpaUIO; 1. mai 2023 kl. 22:23.
Bare å starte med 0.75 er insane, for å så pumpe i dæ mer + speed så e det bare å slutte før du tar livet av dæ.
Spiser trådstarter ssri?
Finnes ikke noe annet råd å gi deg enn at du må slutte å ta mdma i en god stund framover.
Helt ville doser. Slutt mens leken er god.
Hei, var i dine fotspor i 2019. Magien og mdma opplevelsen er ødelagt.

Du kommer nok til å merke det snart selv. Det blir kjedelig å ta såpass store doser i lengden når effekten er begrenset.

Men jeg har gode nyheter om du klarer å være uten mdma i 1 år (:
Mange av oss har kommet dit. Og med GOD erfaring så kan du håpe etter et par år uten NOE på siden. Men jeg tok et års pause da jeg bare fikk negativ rus dvs på nippet til å sovne etc. når det er slitsomt å ta molly da kutter man ut.

For min del måtte jeg slutte helt, det er driit kjedelig. Savner den følelsen som f. Men sånn er realiteten