Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 871
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Relativt ny bruker av molly, tatt to ganger før og skal ta igjen denne helgen eller neste. Ventet 5-6 uker, og vet mer hva jeg går til.

Testet batchen av xtc jeg nå har, og viste kun mdma samt søtning og fyllstoff, men var nokså sterk, over 200 mg anslått. Så fikk klar beskjed om å kun ta halve.


Sist gang tok jeg hele, først en halv og så en ny halv etter kun en halvtime (veldig dumt, ser den nå!) hadde i gjengjeld en jævlig comeup som varte omtrent en time, og hadde i mellomtiden mye bivirkninger og fikk en del angst fordi det ble så intenst før jeg da kom opp. Kom meg gjennom dette og var både glad og stolt over meg selv da endelig kom opp. Men, er jo litt redd for at det skal skje igjen og at jeg ikke kommer ordentlig opp av bare en halv nå siden jeg ubevisst tok en så stor dose sist (visste ikke hvor sterk den da var, testet i etterkant) vil ikke risikere å bli «sittende på gjerdet» med angst og jævlig comeup. Samtidig er vel det lite sannsynlig på slike doser i utgangspunktet?

Samtidig fikk jeg vel lang comeup fordi de overlappet hverandre grunnet for kort tid mellom hver halvpart av pilla jeg tok sist?

Ellers tips mot hva man kan gjøre mens man venter på å komme opp? Blir alltid litt engstelig, men gangen før hadde jeg en mye kortere comeup som jeg gjerne skulle hatt fast, kanskje 10 min. Føler meg som sagt mer forberedt nå enn sist; og alt gikk jo bra, så ser på det som en vanskelig start som endte bra og som gav meg mer erfaring.

Veier omtrent 55 kg, ca 162 høy.
Ville ventet minst to mnd til!
Anonym bruker
"Underernært Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja 3 mnd er grei tommelfinger regel Ikkeno poeng å miste magien bare fordi man er litt utålmodig!
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner at det er et upopulært svar, men kommer nok til å gjøre det i helgen likevel. Skal vente til august etter denne runden
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye veier du
55 ja så det nå, ta en halv og en kvart.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Poppyfan Vis innlegg
55 ja så det nå, ta en halv og en kvart.
Vis hele sitatet...
Etterdosere med en kvart etter hvor lang tid?

Vil jeg komme opp med «bare» en halv selv om jeg tok en hel tilsammen sist da? Som sagt redd for å havne på gjerdet sittende med bivirkninger. Men er jo en sterk knips
Ta samtidig, så er det nok for kvelden. Kjipt og ikke komme over kneika

Og med tanke på at det ikke er så lenge siden, vist det hadde vært 3mnd siden tipper jeg en halv
Sist endret av Poppyfan; 31. mars 2023 kl. 19:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal du ta det alene?
Skal du vente på comeup alene?

Musikk er ganske safe
Sist endret av Superspurv; 1. april 2023 kl. 17:58.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Skal du ta det alene?
Skal du vente på comeup alene?

Musikk er ganske safe
Vis hele sitatet...



Skal ikke ta alene, men med en jeg stoler på. Han kan nok betrygge meg litt også, og er sikkert bare litt engstelig etter for høy dose sist.

Musikk har jeg ikke prøvd faktisk! Takk.