Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5997
Sitat av Machintorsk Vis innlegg

En annen ting jeg også oppnådde ved å gjøre slik, var å oppleve hvordan veldig mange kan snu seg og angripe enkeltpersoner bare fordi de mener noe annet. Det er noe av det dummeste jeg har opplevd. Nå tar jeg det ikke personlig, ettersom det ikke var mine meninger som jeg ytret, men dersom dette var tilfellet, ville det vært svært uheldig
Vis hele sitatet...
Kan ikke se at du ble angrepet på noen måte. Når man ser noen skrive noe som er så på grensen til idioti må man vel kunne svare på det? Eller skal man bare la sånne meninger fare? Uansett hvilken hensikt du skrev det i, så er det mange som skriver slikt og mener det fult ut. Og da mener jeg det er bare rett og svare personen og si hva man mener.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Vel, da kan du vel se på dette som et sosialt eksperiment som er vel gjennomført.
Gratulerer med dine oppdagelser.
Vis hele sitatet...
Takk *titegn*
Sitat av Machintorsk Vis innlegg
Takk *titegn*
Vis hele sitatet...
Oppdrag utført!
Sitat av Machintorsk Vis innlegg
Hvis det er sånn du ser på det, så ok.
Tilfellet er akkurat det jeg skrev, men om du velger å tolke det annerledes skal du få lov til det.
Ja, jeg erkjenner at det jeg skrev var på kanten til idioti, og ja, det var ikke spesielt gjennomtenkt noe av det. Men det er fremdeles ikke egne meninger, og kun skrevet for å provosere.

En annen ting jeg også oppnådde ved å gjøre slik, var å oppleve hvordan veldig mange kan snu seg og angripe enkeltpersoner bare fordi de mener noe annet. Det er noe av det dummeste jeg har opplevd. Nå tar jeg det ikke personlig, ettersom det ikke var mine meninger som jeg ytret, men dersom dette var tilfellet, ville det vært svært uheldig
Vis hele sitatet...
Med andre ord... troll! banhammer!