Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2005
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av de du har prøvd eller hørt om?
Som i hvilket antipsykotika du kan misbruke for å oppnå rus? Egentlig ingen, men Seroquel får deg til å sovne.
solian amisulpride gir deg mest serotonin release og i lavere doser under 200mg øker det også dopamin (indirekte).
Dette er ikke medikamenter man tar for å få godfølelse...
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uhh jeg synes seroquel kan gi en rusaktig følelse før jeg sovner.

Periodiske småpulser av serotonin i hjernen kan kjennes før jeg sovner. Men det er langt ifra et rusmiddel.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ingen å forsøke å ruse seg på antipsykotika. Den type medisiner er ikke kjent for å gi rus, men de har ofte kjipe bivirkninger. Folk blir feite av dem, får høyt blodtrykk eller kramper. Og en lang liste andre kjipe ting.
Anonym bruker
"Underernært Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen. Seroquel kan gjøre deg tung i hodet men ikke på en digg måte
Anonym bruker
"Blå Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den eneste "godfølsen" må jo være at en ikke er psykotisk lenger.
Husker første gangen jeg tok Zyprexa 2,5 mg. Helt fantastisk følelse, null bekymringer. Etterhvert forsvinner godfølelsen, og nå står jeg på 10 mg stabil.

Har også prøvd Risperdal og Solian. Risperdal fikk jeg panikkanfall av. Solian gjorde meg lettere til sinns, men slet med en veldig utmattelse og samtidig søvnløshet.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Husker første gangen jeg tok Zyprexa 2,5 mg. Helt fantastisk følelse, null bekymringer. Etterhvert forsvinner godfølelsen, og nå står jeg på 10 mg stabil.

Har også prøvd Risperdal og Solian. Risperdal fikk jeg panikkanfall av. Solian gjorde meg lettere til sinns, men slet med en veldig utmattelse og samtidig søvnløshet.
Vis hele sitatet...
Har prøvd 4 forskjellige antipsykotika'er og Zyprexa er definitivt den som gjorde meg mer suicidal
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd 4 forskjellige antipsykotika'er og Zyprexa er definitivt den som gjorde meg mer suicidal
Vis hele sitatet...
Oi såpass, hvilke andre har du prøvd? Har ikke merket det selv, men så er jeg ganske suicidal fra før da
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Oi såpass, hvilke andre har du prøvd? Har ikke merket det selv, men så er jeg ganske suicidal fra før da
Vis hele sitatet...
Første var risperdal, så abilify, zyprexa og nå quetiapin 600mg. Føler meg best på quetiapin
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Første var risperdal, så abilify, zyprexa og nå quetiapin 600mg. Føler meg best på quetiapin
Vis hele sitatet...
Takk, har tenkt på å prøve Quetiapin hvordan vil du beskrive din opplevelse av den kontra Zyprexa?
Sist endret av AllHourCymbals; 22. august 2023 kl. 15:02.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Takk, har tenkt på å prøve Quetiapin hvordan vil du beskrive din opplevelse av den kontra Zyprexa?
Vis hele sitatet...
Verdt ett forsøk! Zyprexa ble jeg mer dum og nedfor av. Men den fungerte bra mot psykotiske symptomer

Quetiapin blir jeg mer rolig av og føler meg generelt bedre, selvom den har bivirkninger den også, som kvalme og vektøkning
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Verdt ett forsøk! Zyprexa ble jeg mer dum og nedfor av. Men den fungerte bra mot psykotiske symptomer

Quetiapin blir jeg mer rolig av og føler meg generelt bedre, selvom den har bivirkninger den også, som kvalme og vektøkning
Vis hele sitatet...
Ja, merker jeg er nedfor og dum jeg også, men bra mot psykose..er bare så vanskelig å slutte har prøvd mange ganger blir såååå dårlig igjen. Men kan jo vurdere å hoppe over direkte på Quetiapin som jeg gjorde med Solian tidligere i sommer og se. Vektøkning ja, det er veldig med Zyprexa så er sikkert samme med Quetiapin. Synes du den tar noe av angsten?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Av de du har prøvd eller hørt om?
Vis hele sitatet...
Quetiapin kan gi en slags godfølelse hvis man har ekstrem angst, som for eksempel etter alt for mange dager på makkakjøret.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ingen. Quetiapin eller seroquel som folk nevner her får deg til å sovne uten måtte anstrenge deg. Det eneste som er digg er brødskiva du MÅ ha etter du har tatt de. Antipsykotika suger for søvn, med mindre vi snakker psykose-lite søvn,