Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1852
Hei freaks! Jeg trenger 50-100stk minnepinner med logo på, hvor selges dette billigst og i høyest kvalitet? Ønsker gjerne flere typer og størelser.

Takker på forhånd!
De tre første søkene på denne berømte siden virker relevante.
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
De tre første søkene på denne berømte siden virker relevante.
Vis hele sitatet...
.. men du kan jo umulig vite om dette er billigst etter å ha besøkt tre nettsider som er på toppen av Google.

TS spør ikke etter et sted man kan kjøpe dette, han spørr etter det billigste stedet å kjøpe det.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
.. men du kan jo umulig vite om dette er billigst etter å ha besøkt tre nettsider som er på toppen av Google.
Vis hele sitatet...
Derfor besøker man fler og sammenligner, evt leter gjennom sider som kelkoo.no (selv om jeg tviler på at de har minnepenner med custom trykk lagt ut der).
Eneste som trengs for å få svar til TS er egentlig manuelt arbeid lete litt

Edit: Kan være en grei idé å søke etter utenlandske firmaer som leverer dette, da jeg ser for meg at det er MYE billigere enn å bestille fra Norsk firma :P
Sist endret av Alzo88; 18. mars 2012 kl. 14:16. Grunn: la til tekst
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Derfor besøker man fler og sammenligner, evt leter gjennom sider som kelkoo.no (selv om jeg tviler på at de har minnepenner med custom trykk lagt ut der).
Eneste som trengs for å få svar til TS er egentlig manuelt arbeid lete litt

Edit: Kan være en grei idé å søke etter utenlandske firmaer som leverer dette, da jeg ser for meg at det er MYE billigere enn å bestille fra Norsk firma :P
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at ingen her har bestilt minnepinner før, og har en grei anelse på pris?

Selv ente jeg opp med 250 stk USB-kredittkortpinner fra Flashbay, og vi betalte vell 40 kr per stykk (4 GB). Dersom du tar kontakt med thereseATflashbayDOTcom, så får du sikkert en grei pris
Sist endret av sh0rtie; 18. mars 2012 kl. 14:22.