Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2505
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt for nysgjerrighetsskyld tenkte jeg å opprette en Hvordan ble du tatt - tråd.
Tenker da i hovedsak de som har blitt tatt for bruk og personlige mengder, ikke større haier.

Kan jo starte med min historie for noen år tilbake. Var på utested (større by - ikke Oslo), hadde tatt MDMA og oppførte meg skikkelig. Har jo tatt det før og blir aldri spesielt utagerende eller tullete, men MDMA er relativt synlig hvis man vet hva man leter etter.

Danset litt og idet jeg skal sette meg ved bordet for å ta litt drikke kommer det to sivile bort og lurer på om jeg kan bli med bak. Spør om jeg har tatt noe ekstra idag og jeg nekter selvsagt for alt. Lyser meg i øynene og blir bedt om å bli med på politistasjonen.
Ender opp med urinprøve som viser kokain samt mdma på utvidet prøve, jeg nekter fortsatt og hele greiene ender opp i rettsak hvor jeg ble dømt for bruk. Hadde ingenting på meg.

Så, det var min story.
Ekstremt uflaks på mange punkter som feks at jeg veldig sjeldent tar noe ekstra ute og at saken faktisk gikk til rettsak for utelukkende bruk. Slet med dette ganske lenge etterpå da det var en veldig stressfaktor i livet mitt, hender fortsatt jeg tenker på det og angrer, men gjort er gjort.
Bare så jeg forstår riktig, det var altså sivile spanere på et utested?
Ja du forsto han nok riktig. Vanlig prkaksis, hvertfall her i trondheim
Trondheim er helt ekstrem på dette. Ble observert av vakter når jeg fikk en bag med Coke som jeg trøkk neddi lomma. Når de ville ha oss med på bakrommet så fulgte de ikke med oss i sånn 10 sek så pakka det neddi bokseren. Ransaket oss, fant ikke en drit. Ringe snuten som også ransaket oss. Fant heller ikke en drit å lot oss gå ��
Sist endret av dnbalex; 25. juni 2019 kl. 11:33.
En dag, for leeenge siden, ett annet sted.
Jeg skulle feire 25 års dagen min, hjemme hos en kompis, nede i kjellerstua under foreldrene hans.

Vi var begge DJ`s, så turntables snurra plate etter plate, skifta mellom hardhouse, deephouse å techhouse
Flotte makkastriper å cola i nesa i ny å ne, med en go gammel Evan Williams 12 år scotch å skylle med.
Hadde med meg rundt 250 flein jeg tenkte å innta værtfall halvparten av ettervært, hadde akkurat oppdaget å blitt helfrelst på Knipps, tror jeg var verdens største knippshore på den tiden, no joke.

Anyways, hadde avtalt me en bekjent, om å fikse disse magiske runde dingsene,
men sånn goform jeg var i, ble jeg jævli gira på knipps, å den bekjente svarte meg aldri tilbake, så jeg begynte å smsbombe ( ung å dum å uvøren som jeg var), om han var på tur, om alt var klart osv osv.

Timene går, å jeg gir opp, tenker ikke mer på det, koker meg en kopp med flein, hadde sikkert 30-40 sopp oppi kasserollen, satte koppen på stuebordet for å trekke mere, med en del sopp oppi, før klokka var rundt 21/23 ca, da kommer mor til kompis i trappa å roper at det er besøk til meg, noe jeg fant ganske merkelig, besøk til meg, hjemme hos kompisen min liksom.
Hadde netopp tatt ei go stripe cola å skyldt ned me whisky, reiser meg å går opp trappa, å det første øynene mine trekker til er det jævla skiltet hengende rundt halsen til onkel politi..

Fuck..

Han spør om navn å nr, han får det, å han forklarer at jeg er mistenkt ifh til narkotika.
Viser seg da at han som skulle hjelpe med knipps, var busted, å politiet satt å leste alle mine sms`r på rekke å rad, etterhvert som de tikket inn.

ble tatt ut i bilen med jern, sivil bil å påsatt sikkerhetsbelte, å ble så spurt om pulveret nede i kjellern, jeg tok det på meg, kompis tok rev, det var hans.
Det går en stund, da jeg får spørsmål om hvems ryggsekk (rød) som lå i kjellerstua, hvor jeg svarer at den er min, å jeg får spørsmål om innholdet i sekken, jeg sier det er et glass med flein der, som er mitt, (250 flein ca). OK sier han, skulle bare teste å se om jeg snakket sant mener jeg å huske han sa.

Kompisen min hadde på den tid 2 Pyton slanger, en diger en på loft, å en mini nede i kjellerstua, den på loftet var diiger å hissig ( jeg observerte faktisk en gang, på en av mine første knipps, å se den store pyton bli matet med en levende rotte, å husker jeg ble utrolig fasinert over å ha liv å død i ett å samme bur, litt dark, men fasinerende å ha to slike motstykker i ett bur av glass). Nå sporer jeg av tydelivis.

Uansett, begge pytons var ulovlige, de ble hente av mattilsynet på et senere tidspunkt.

Jeg satt baki bilen, da etterforsker kommer igjen, å spør " tørr du virkelig å spise det?" å henviser til soppen, han smiler, å jeg sier javisst, godt å kjenne det røsker litt i verden avogtil, han ler høyt.

På tur ned til stasjon synger jeg happy B-day to me, i baksete, å forteller at det er bursdagen min, de ler.
Der nede blir jeg booket, å får beskjed om at de skal være så raske som mulig.
På cella setter jeg meg ned, venter på at de skal bli ferdi, går 4 timer, så slipper jeg ut. Har ingen jakke, det var kaldt, jeg løper hjemm til kompisen min, har allerede rukket å komme ei veninne av oss i tilegg.
På bordet, står enda koppen MED flein i, å nye hvite produkter hadde magisk dukket opp.

Ble en minneverdig å virkelig trist 25 års dag..

Hvis du leser dette, du vet hvem du er, så vit at jeg er utrolig lei meg for at du mistet dine kjære dyr, jeg vet du elsket den minste av pytonene.
Den dag i dag er jeg lei meg, for at min dommskap førte til ditt tap!

Fikk bot for 1gram cola, 3500,-
Fleinsoppen tok de ikke med engang.
Fikk en fin tur på soppen på tross av alt

Vil legge til, at iløpet mine par-tre tiår med narkotika, så har jeg hatt med Onkel politi å gjøre 3 ganger. siste var da jeg bestilte 28 valium fra sverige, min siste bestilling..
Sist endret av Eyeamare; 25. juni 2019 kl. 12:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Farta rundt og deala og lekte gangster når jeg var litt yngre. Fast tilholdssted hos en kamerat. Alt for mye folk ut og inn av døra, så måtte jo omsider få onkel på nakken. En kveld etter at "sjappa" var stengt ned gikk jeg ut av huset med en kamerat, og jeg skulle kjøre han hjem. Rett før jeg vrir om tenninga på bilen spretter det en hel armè med politifolk ut av buskene, river oss ut av bilen og setter på oss jern. Ble vel bare tatt med småtterier der og da, og var rusa så det ble en tur på glatta men ikke noe mer enn det. Husker jeg lå på glatta og tenkte på hvor flaks det var at jeg ikke vrei om tenninga og begynte å kjøre før de hoppet på oss, fordi da ville jeg ha mistet lappen. Men det stopper ikke der. Dette var klokken 00.00 på en lørdag, og lørdag 00.00 AKKURAT en uke senere så presterer jeg jo faktisk å gjøre akkurat det samme som forrige lørdag. Denne gangen ventet de dog til jeg hadde satt meg i bilen og begynt å kjøre ut av gårdsplassen, og ble brått omringet av sivilbiler. De river oss atter en gang ut av bilen, rett på glatta med blodprøve og full pakke. Hadde litt for høye verdier av diverse ting. De tok lappen min og utførte razzia hjemme hos meg hvor de fant betydelige mengder. Kan virkelig ikke begripe den dag i dag at vi var så dumme at vi fortsatte å holde på fra det samme stedet etter at vi ble busta der den første lørdagen.

En annen gang, i samme periode, var jeg på et utested hvor jeg ble kjent med en kar. Jeg var ganske så dritings sammen med jenta jeg var sammen med på tidspunktet, og vi presterte jo selvfølgelig å lire av oss noe fyllevås om at han burde bli med oss å trene mandagen etter, på et gitt tidspunkt. Vi snakket også om røykings, og han sa han var keen på å få et godt forhold med en fast dealer. Det ordner vi på mandag vettu, sier naive meg. Våkner opp søndag med fylleangst, men vi tenker som så at det var helt sikkert fyllevås fra han sin side også. Mandagen kommer, og tror du ikke han karen sitter å venter på oss utenfor treningssenteret? Vi blir litt paff, men ok, vi kjørte en god treningsøkt sammen. Ga fra meg nummeret mitt og ba han ringe meg om han trengte noe. Han ringer meg dagen etter og lurer på om jeg kan levere han en 10'er et sted som ligger litt langt unna. Etter litt om og men så sier han at han kan kompensere meg for kjøringa, så jeg går med på det. Kjører ut på kvelden og leverer han greiene. Prøvde å få han til å fyre en rev med meg i samme slengen, men han fikk nesten helt panikk av det spørsmålet så jeg stussa litt på det. Kjører hjem til foreldrene mine, og da står det to sivilbiler utenfor. Legger fra meg alt jeg har på meg ute i buskaset, og går inn. Når jeg kommer til etasjen hvor rommet mitt ligger står det 4 politifolk sammen med foreldrene mine, og de har linet opp masse hasj, weed, cola, steroider og brukerutstyr - foran foreldrene mine. Meget pinsom affære. Neste blir jo da at de spør om jeg kan strekke ut hendene mine, mens han fisker frem et par håndjern fra beltet. Ikke faen tenkte jeg da. Snur meg og hopper i en enorm fart ned trappene til underetasjen med snutebermen hakk i hel. Tar med meg skoene og løper ut i sokkelessen. De stopper opp og roper etter meg "Hvis ikke du stopper opp, så har vi en hund i bilen!!" eller noe i den duren. Benytter sjangsen til å stoppe opp og ta på meg skoene mens jeg skriker "Ja, så kom da!". Han snur seg brått og åpner bagasjen på passaten hvorpå jeg løper alt jeg kan. Hører bjeffende bikkjer bak meg. Løper som en gud gjennom hekker og haker med en puls på 500k, bikkjer som bjeffer og sirener som uler. Klarer å gjemme meg i en hage og på mystisk vis så plukket ikke bikkja opp lukten min, og jeg så den løpe rett fordi hagen jeg lå i. Kjørte så en politibil forbi som lyste meg rett i ansiktet med lyskasteren på taket, men de så meg ikke. Ligger der i en halvtime mens jeg ser en familie koser seg med middagen gjennom vinduet. Leker katt og mus med politiet i området i sikkert en time. Møter på dem overalt men jeg presterer å kaste meg ned på bakken og unngå lyskasterene dems. Ble til slutt plukka opp en av kompis, også stakk vi langt i gokk før foreldrene mine omsider ringte og sa at politiet hadde sagt at jeg trygt kunne komme hjem hvis jeg meldte meg dagen etter, så da gjorde jeg det. Angående karen som jeg møtte på utestedet, så er jeg nesten helt sikker på at han var undercover selv om jeg vet at de ikke har lov til å fremprovosere lovbrudd. Men det stinka undercover lang vei!

Fett å mimre om ungdommens utskeielser, når man den dag i dag nesten har ting på stell
Sist endret av brennesle; 25. juni 2019 kl. 13:09.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av brennesle Vis innlegg
Farta rundt og deala og lekte gangster når jeg var litt yngre. Fast tilholdssted hos en kamerat. Alt for mye folk ut og inn av døra, så måtte jo omsider få onkel på nakken. En kveld etter at "sjappa" var stengt ned gikk jeg ut av huset med en kamerat, og jeg skulle kjøre han hjem. Rett før jeg vrir om tenninga på bilen spretter det en hel armè med politifolk ut av buskene, river oss ut av bilen og setter på oss jern. Ble vel bare tatt med småtterier der og da, og var rusa så det ble en tur på glatta men ikke noe mer enn det. Husker jeg lå på glatta og tenkte på hvor flaks det var at jeg ikke vrei om tenninga og begynte å kjøre før de hoppet på oss, fordi da ville jeg ha mistet lappen. Men det stopper ikke der. Dette var klokken 00.00 på en lørdag, og lørdag 00.00 AKKURAT en uke senere så presterer jeg jo faktisk å gjøre akkurat det samme som forrige lørdag. Denne gangen ventet de dog til jeg hadde satt meg i bilen og begynt å kjøre ut av gårdsplassen, og ble brått omringet av sivilbiler. De river oss atter en gang ut av bilen, rett på glatta med blodprøve og full pakke. Hadde litt for høye verdier av diverse ting. De tok lappen min og utførte razzia hjemme hos meg hvor de fant betydelige mengder. Kan virkelig ikke begripe den dag i dag at vi var så dumme at vi fortsatte å holde på fra det samme stedet etter at vi ble busta der den første lørdagen.

En annen gang, i samme periode, var jeg på et utested hvor jeg ble kjent med en kar. Jeg var ganske så dritings sammen med jenta jeg var sammen med på tidspunktet, og vi presterte jo selvfølgelig å lire av oss noe fyllevås om at han burde bli med oss å trene mandagen etter, på et gitt tidspunkt. Vi snakket også om røykings, og han sa han var keen på å få et godt forhold med en fast dealer. Det ordner vi på mandag vettu, sier naive meg. Våkner opp søndag med fylleangst, men vi tenker som så at det var helt sikkert fyllevås fra han sin side også. Mandagen kommer, og tror du ikke han karen sitter å venter på oss utenfor treningssenteret? Vi blir litt paff, men ok, vi kjørte en god treningsøkt sammen. Ga fra meg nummeret mitt og ba han ringe meg om han trengte noe. Han ringer meg dagen etter og lurer på om jeg kan levere han en 10'er et sted som ligger litt langt unna. Etter litt om og men så sier han at han kan kompensere meg for kjøringa, så jeg går med på det. Kjører ut på kvelden og leverer han greiene. Prøvde å få han til å fyre en rev med meg i samme slengen, men han fikk nesten helt panikk av det spørsmålet så jeg stussa litt på det. Kjører hjem til foreldrene mine, og da står det to sivilbiler utenfor. Legger fra meg alt jeg har på meg ute i buskaset, og går inn. Når jeg kommer til etasjen hvor rommet mitt ligger står det 4 politifolk sammen med foreldrene mine, og de har linet opp masse hasj, weed, cola, steroider og brukerutstyr - foran foreldrene mine. Meget pinsom affære. Neste blir jo da at de spør om jeg kan strekke ut hendene mine, mens han fisker frem et par håndjern fra beltet. Ikke faen tenkte jeg da. Snur meg og hopper i en enorm fart ned trappene til underetasjen med snutebermen hakk i hel. Tar med meg skoene og løper ut i sokkelessen. De stopper opp og roper etter meg "Hvis ikke du stopper opp, så har vi en hund i bilen!!" eller noe i den duren. Benytter sjangsen til å stoppe opp og ta på meg skoene mens jeg skriker "Ja, så kom da!". Han snur seg brått og åpner bagasjen på passaten hvorpå jeg løper alt jeg kan. Hører bjeffende bikkjer bak meg. Løper som en gud gjennom hekker og haker med en puls på 500k, bikkjer som bjeffer og sirener som uler. Klarer å gjemme meg i en hage og på mystisk vis så plukket ikke bikkja opp lukten min, og jeg så den løpe rett fordi hagen jeg lå i. Kjørte så en politibil forbi som lyste meg rett i ansiktet med lyskasteren på taket, men de så meg ikke. Ligger der i en halvtime mens jeg ser en familie koser seg med middagen gjennom vinduet. Leker katt og mus med politiet i området i sikkert en time. Møter på dem overalt men jeg presterer å kaste meg ned på bakken og unngå lyskasterene dems. Ble til slutt plukka opp en av kompis, også stakk vi langt i gokk før foreldrene mine omsider ringte og sa at politiet hadde sagt at jeg trygt kunne komme hjem hvis jeg meldte meg dagen etter, så da gjorde jeg det. Angående karen som jeg møtte på utestedet, så er jeg nesten helt sikker på at han var undercover selv om jeg vet at de ikke har lov til å fremprovosere lovbrudd. Men det stinka undercover lang vei!

Fett å mimre om ungdommens utskeielser, når man den dag i dag nesten har ting på stell
Vis hele sitatet...
Spennende men bruk enter til å skape litt luft i teksten. Veldig tungt å lese så mye som er satt sammen.


Som f. Eks her som jeg begynner å snakke om No litt annet kan man bruke det.

Takk for at du deler. Ikke meningen å lese ordpoliti, men holdt på å ikke gidde å lese det siden alt stod så tett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så, det var min story.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at hvis du tar mdma og drar på et vanlig utested så er det nokså selvforskyldt at du ble tatt. Om du derimot drar på utesteder som har en house kultur hvor det kun er det som blir spilt hvor det faktisk er en majoritet av folk som er rusa på MDMA så ville dette aldri skjedd. Jeg vet om flere slike klubber i Oslo hvor vekterne aksepterer at folk er grise rusa og danser så svetta tar de.
Det startet med at noen kompiser var ute om kvelden og røykte en nattings, de var på vei til å skille sine veier for å gå hver til sitt når de blir jumpa av noen politifolk. Noen uker senere får jeg politiet på døren fordi de har lest en melding hvor det står "2g" mener jeg å huske som var sendt fra meg.

Jeg ble rimelig presset av politifolkene til å innrømme bruk selv om jeg nektet i starten, de satt også et glass til å ta urinprøve på bordet for å presse meg litt ekstra. Dessverre fant de også en tom pakke med OCB i en lomme i trekket utenpå gitaren min på rommet mitt som jeg hadde glemt av og ikke visste at var der.

Jeg innrømmet tilslutt bruk og besittelse av 2g. Havnet på ungdomskontrakt med pisseprøver, og ung og dum som jeg var så ble jeg jaggu meg busta på en av pisseprøvene senere også. Det som var surt med de prøvene var at de var svært sjeldent og kanskje snakk om et par stk i året, men man visste aldri når man skulle bli kalt inn og det kunne skje når som helst.

Har uansett bare meg selv og takke som ikke innså alvoret og fortsatte å røyke. Gikk på videregående og tenkte ikke noe særlig konsekvenser. Det har heldigvis ikke hemmet meg så mye senere i livet. Jeg fikk beholde lappen for eksempel. Er 24 år nå, går på skole og har jobb.

Når jeg leser her inne er det jeg har opplevd stort sett bare barnemat i forhold. Har ikke satt meg så godt inn i det, men mener også at den prikken jeg fikk på rullebladet skulle forsvinne etter x antall år?. Jeg kom i hvert fall inn i USA uten problemer når jeg var der, men det er kanskje kun hvis man skal jobbe i USA man får problemer hvis man har en prikk, og ikke når man bare skal på ferie der..
Anonym bruker
"Vred Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var en annen gang vi hadde sjukt flaks også hvor en kompis låner bilen min og vi nettopp hadde hentet en del grønt. Han skulle selvsagt råkjøre og vi blir stoppet. Han får prikker og en saftig bot, men weeden som var i bilen ble aldri tatt.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meg og en kompis hadde hentet en bud å var egentlig ferdig for kvelden men så kjørte jeg litt forbi huset hans inn en gate så ingen skulle se at vi delte budden. Plutselig kommer det en bil bak, og det er selvfølgelig politi. Grønningen var ganske dank så de luktet det med en gang og ba meg gå ut av bilen og på med håndjern. Området var preget av narkomane så de antok at vi var kjenninger. Etter de så igjennom bilen måtte vi avhøres sepparat. Jeg løy, å sa vi hadde kjøpt det av en knarker. Overhører da at kompisen min freaker ut å legger alle kortene på bordet. Redd for å avgi falsk forklaring, så gjorde jeg det samme men noe vagere, dvs ingen navn. Ble deretter mistenkt for ruskjøring og måtte til legevakten med blod, spytt og pissings. Ble frifunnet for ruskjøring etter 4 uker ca. Fikk bot for 1 gram. Var egentlig mest redd for at noen skulle vite om at vi hadde snitchet siden dealeren hadde politiradio. Vi var bare drittunger. Dealeren var inn og ut av fengsel hele tiden å slet med rus, men snudde livet om etterhvert. Ble tatt en gang til noen år etterpå som hadde litt større konsekvenser, men det endte godt.
Jeg kom på en til, hvor jeg ikke ble tatt men fortsatt en fet historie. Skal forsøke meg på å legge inn litt avsnitt denne gangen.

Hadde vært hos en kompis sammen med en annen kompis og fiksa litt weed (samme sted som jeg mista lappen senere samme året). Var helt opphengt i "eventyrjoint" på denne tiden, så måtte jo få fiksa litt bønne også. Ringer rundt og finner en kar med bønne, og begynner å kjøre ditover. Rett før vi kommer frem så blinker de blå lysene bak oss. Har jo litt weed på oss og det oppstår smått panikk i bilen.

Kjørte en golf på den tiden, og kompisen min som satt på hadde nettopp fått vite om et gjemmested av en kompis som hadde den samme golf modellen. Det går en nesten usynlig kant på høyre side der man har beina ved førersetet. Man kan ta tak i denne kanten, og rive den litt utover så får man akkurat dytta opp en bag der.

Kompisen som sitter på kommer jo på det her mens blålysene står på for fullt, så vi bestemmer oss derfor for å fortsette å kjøre mens han lener seg over i førersetet og dytter bagen opp under denne kanten. Kjører noen hundre meter før vi har fått på plass baggen, også stopper vi. En politimann kommer bort til vinduet mitt og jeg sveiver ned ruta. "Her lukter det marijuana, gutta. Ut av bilen". Rett på med jern, inn i politibilen, og rett på glatta. Ligger der i tre timer og håper på at de ikke finner baggen. Slipper ut av glatta, og de nekter å gi meg bilnøkkelen tilbake, så vi står å banker og hamrer av full kraft en god stund før de til slutt kommer ut og gir meg bilnøkkelen. Da var klokka 4 på natta, og politistasjonen vi ble kjørt til lå et stykke unna der bilen min sto.

Vi bruker derfor apostlenes hester og begynner å gå. Er vel fremme ved bilen på morgenkvisten en eller annen gang. Hele bilen er rasert innvendig med masse hundehår og gjørme overalt i bilen. Siden vi fikk tilbake bilnøkkelen og de slapp oss løs såppas raskt så har de ikke funnet baggen, og det stemte.

Baggen lå der den. Det ble en veldig nytbar mornings i soloppgangen, for å si det slik