Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2498
Kan man se eller finne ut om en person med norsk nr, på telefonlisten, ringer fra Norge eller utland?
Nei.
Så man kan være i spania og ringe til Norge og de tror du er i Norge? Hvis jeg forsto det riktig?
Hvis du ringer til et norskt simkort som er i utlandet, og det går til telefonsvar, så vil telefonsvareren være på det lokale språket.
Etter hva jeg har erfart i alle fall.
Min erfaring er at det står +47 foran nummeret hvis den er i utlandet. Kan jo være avhengig av hvilket land.
Hvis du har tenkt til å ringe NAV eller ringe inn syk fra utlandet er det bare flaks om du kommer unna med det

Prøver du logge inn eller levere inn noe så blir du busta
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Lurer på det samme!

Har sagt at jeg er i syden til Nav og oppfølging, og har svart saksbehandleren min på nav-dialogen på Mine sider/nav.no og er redd hun vil se det... blir det oppdaga?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ingenting med NAV å gjøre eller noe slikt at jeg skal lure meg unna.
mulig jeg har missforstått noe... men om det er snakk om innloggingstjenester fra utenland- kan du jo bare bruke norsk vpn?... evnt voice over ip via vpn?
Sist endret av visualn00b; 31. juli 2019 kl. 01:30.