Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3206
hei
kompisen min satte på meg håndjern for moro skyld og låste sånn at du ikke kan bevege de noen vei.
nå får vi ikke åpna de med nøkkel som følger med. vi vet ikke hvorfor. de funka før han satte på meg de.

nermeste åpne politistasjon er over vannet med båt. jeg har ikke båt. vi har røyka hasj så vi kan ikke invitere politiet hjem til oss

må vel skjære de løs eller noe men vet ikke helt hva som er trykt å bruke, har en del verktøy her. vinkelsliper vil jeg ikke tenke på og bruke engang

har dere noen forslak?
Sist endret av Kittystuck; 17. juli 2018 kl. 17:32.
Haha, håper dette er starten på enda en legendarisk håndjern thread! Pleier det ikke egentlig å være ganske simple låsemekanismer på håndjern? Hvordan er det nøkkelen ikke funker? Går den ikke inn lenger eller får du ikke vrid på den?
Hvis nøkkelen fungerte før dere satte de på, så må dere jo bare klemme sammen håndjerna for å fjerne presset når dere låser opp, så går det sikkert til slutt.
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Press noe mellom tenna og lukkemekanismen på håndjærnene. En del av en brusboks fungerer sikkert fint.
vinkelsliper + håndjern + røykt hasj = profit ?
Ikke dra frem powertools om dere er fjerne og stresset pga. håndjerna.. søk på youtube etter div. videoer og evt. lag en shiv av eksempelvis en brusboks som nevnt
Om du har vinkelsliper er det nok raskest og mest effektivt.
Ikke skjær igjennom, bare 3/4 eller mindre så gjør en kakk med hammer resten.
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Sitat av magnet Vis innlegg
Om du har vinkelsliper er det nok raskest og mest effektivt.
Ikke skjær igjennom, bare 3/4 eller mindre så gjør en kakk med hammer resten.
Vis hele sitatet...
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
vinkelsliper + håndjern + røykt hasj = profit ?
Vis hele sitatet...
Jesus christ, vet ikke helt om en vinkelsliper er så bra å bruke i en påvirket tilstand... >_>

Får vel bare håpe at det ikke er denne typen håndjærn.
Trådstarter
6 14
det er den typen håndjern.
nøkkelen går ikke rundt uansett hva vi gjør vi skjønner ingenting

nå fikk vi åpna de ved og dra og klemme på håndjerna mens vi vridde nøkkelen rundt

takk for hjelpen til uncle sam
Sist endret av Kittystuck; 17. juli 2018 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32 9
Sitat av Kittystuck Vis innlegg
det er den typen håndjern.
nøkkelen går ikke rundt uansett hva vi gjør vi skjønner ingenting
Vis hele sitatet...
Dra meg baklengs; prøv trikset som jeg skrev overfor; tror det skal fungere på de håndjerna også.
Sist endret av r0s3; 17. juli 2018 kl. 18:22.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av Kittystuck Vis innlegg
hei
kompisen min satte på meg håndjern for moro skyld og låste sånn at du ikke kan bevege de noen vei. *snip*
Vis hele sitatet...
Sitat av r0s3 Vis innlegg
Dra meg baklengs; prøv trikset som jeg skrev overfor; tror det skal fungere på de håndjerna også.
Vis hele sitatet...
Dette fungerer ikke når man bruker dobbeltlåsen på håndjern.
Om du har satt på transportlåsen må nøkkelen vries i motsatt retning i låsen først.
Dette på standard modeller benyttet i Forsvaret.
Trådstarter
6 14
hehe synthetic har rett jeg sjekket det nå og fant ut at det var sånn det var

da var løsningen vår at vi tilfeldigvis vridde i motsatt retning til slutt hehe det vil si at det ikke er noe feil med håndjerna

takk for hjelpen alle sammen jeg setter pris på det veldig fint forum
Bra det ordnet seg, alltid greit å sjekke sånt på forhånd (Y)
Ble dette filmet?
Trådstarter
6 14
neste gang kanskje jeg tenkte ikke på det dessverre men takk for tipset