Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1124
Hei alle sammen. Lurte på 1 ting. etter eg har røyka 1 veke med hasj (rundt 1g daglig) for så å stoppe brått neste veke får eg ein "hangover" som gir små synsforstyrringer. synest eg ser skygger som ikkje er der, og allt går av og til i slow motion. noen andre som har merket noen slike after effects? føler meg og litt spacet i eit par dager etterpå sisste trekk.
Nå er ikke jeg noen rus-ekspert, men jeg tror jeg har hørt at du får dårligere reflex av hasj(?) (vet ikke om det er bare når du røyker det du får det, men er det ikke noe med det at du har rusen i deg i noen dager da? (Bakrus)... Rett meg om jeg tar feil.
Så etter min konklusjon; så vil dette bli borte.
itZsaiN's Avatar
Trådstarter
ja selvsagt går det vekk. men ville høyre om noen andre hadde slike bakrus erfaringer på hasj
De første dagene jeg er nyktern etter jeg har ruset meg i 1-2 uker i strekk har jeg også opplevd det samme. Men det er vanligvis hvis jeg har tatt andre ting enn hasj også som f.eks. speed
Tror det er nok normalt siden jeg også fikk de rare "synsforsyrrelsene". Litt irriterende å se "skygger" på sidene når jeg kjører med bilen. Jeg tar bare hasj og alkohol. Går ikke etter noe tyngre rusmidler enn alkohol