Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1815
Etter stadig flere henvendelser fra lite opplyste mennesker her på forumet, velger jeg å starte en tråd. Kun for å få klarhet i enkelte ting som et fåtall personer her inne ikke helt har forstått.

Jeg trodde nå virkelig, at de som hadde intelligens nok til å håndtere registreringen her på forumet på egenhånd, også fant det naturlig å ta en liten titt på reglene, som pryder den øverste delen av skjermen din når du entrer dette underforumet.

For deg som ikke helt har kontroll på kart og kompass, har jeg laget en liten snarvei til: REGLENE

Det er altså regler og retningslinjer som gjelder samtlige brukere av rusmiddelforumet. Og det er naturligvis noe de fleste for lenge siden har forstått og akseptert. Men et fåtall ser ut til å ha litt vanskeligheter med å se helheten.

I tillegg til de nøye gjennomtenkte, og velformulerte reglene du finner gjennom å trykke på linken ovenfor, har vår allmektige administrator "nso", laget en kort, tydelig og veldig relevant tråd som går under navnet "Freakforum skal ikke brukes til formidling av ulovlige/restrikterte substanser". Helt egentlig føler jeg at tittelen på tråden er ganske forklarende i seg selv. Men igjen, virker det ikke som alle henger like godt med i svingene.

For de av dere som akkurat nå fikk en "aha-opplevelse" blandet med en liten porsjon lunken skyldfølelse, har jeg laget enda en snarvei. Denne gang direkte til tråden "nso" laget: ENKLE MEN VIKTIGE RETNINGSLINJER

Med dette håper jeg inderlig at jeg har mottatt den aller siste PM'en ifra lettere forvirrede personer, som lurer på om jeg kan "hooke" dem opp med diverse narkotiske stoffer, rundt omkring i Rogaland. Du skjønner, at dersom det er rusmidler du er ute etter, så er ikke et nettforum rette plassen å begynne. Du må komme deg ut på gata, og sakte bygge deg oppover i miljøet. Hvis du spør deg selv. Hvor stor tror du egentlig sjansen er, for at jeg noengang svarer på meldingen din?

Respekter de regler og retningslinjer som er gitt oss, av nFF. Du skal lete lenge etter et forum som kan måle seg med dette, rent kvalitetsmessig. Og personlig synes jeg det ville vært utrolig kjipt om hele greia måtte stenges ned, fordi et fåtall personer ikke helt har forstått forskjellen på et nettforum og Skippergata.

Takk!
Sist endret av DonVito; 14. juli 2007 kl. 14:57.