Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2567
er 24 årgammel, har nettopp flyttet på en liten plass for å komme meg bort fra minusen, går på 10mg subutex men får fortsatt russug, og selv om det er jævlig kommer jeg igjennom det. kan heller ikke ruse meg fordi det er vergen som styrer pengene (betale ned gjeld).
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flesteparten angrer på at de begynte på lar.
Jeg får adhd medisin, mye bedre. Hvis du har diagnosen anbefaler jeg heller lovlig amfetamin.

Så har du dessuten gjeld, du har ikke noe valg da, eller tjene penger lovlig eller ulovlig.
Les litt om Buvidal.

Jeg starta i LAR for 3mnd siden og har veldig god erfaring med buprenofin i depotform. Har vert blandingsmisbruker med opiater som favorittrusmiddel i mange år. Nå er jeg av benzo, lyrica, cannabis og opiater. Buprenofin er et opiat det og, men jeg får en injeksjon hver 3. uke og er særdeles fornøyd. Jeg slipper å forholde meg til utlevering av medisin eller noe som helst. Møter bare opp på LAR-kontoret hver 3 uke.
Du klare abstinensan, hold ut! Fuck lar
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange får hjelp av Lar men de som prøver å lure Lar har dårlig forhold til dem for det finner dem seg ikke og strammer inn reglene enda mer.

Du kan prøve på egenhånd noen måneder men hvis det ikke går er det fornuftig å komme inn under Lar
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mange får hjelp av Lar men de som prøver å lure Lar har dårlig forhold til dem for det finner dem seg ikke og strammer inn reglene enda mer.

Du kan prøve på egenhånd noen måneder men hvis det ikke går er det fornuftig å komme inn under Lar
Vis hele sitatet...

Greia er at jeg vil jo ha uksehenting, men får ikke ta urinprøve.. alltid bedt selv om prøver.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mange får hjelp av Lar men de som prøver å lure Lar har dårlig forhold til dem for det finner dem seg ikke og strammer inn reglene enda mer.

Du kan prøve på egenhånd noen måneder men hvis det ikke går er det fornuftig å komme inn under Lar
Vis hele sitatet...
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Les litt om Buvidal.

Jeg starta i LAR for 3mnd siden og har veldig god erfaring med buprenofin i depotform. Har vert blandingsmisbruker med opiater som favorittrusmiddel i mange år. Nå er jeg av benzo, lyrica, cannabis og opiater. Buprenofin er et opiat det og, men jeg får en injeksjon hver 3. uke og er særdeles fornøyd. Jeg slipper å forholde meg til utlevering av medisin eller noe som helst. Møter bare opp på LAR-kontoret hver 3 uke.
Vis hele sitatet...
Tålte desverre ikke sprøyta, og føler det bare blir som et plaster på såret, de krever ikke noe behandling sånn som jeg ser det heller
Sist endret av Imawesome; 12. mars 2021 kl. 01:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De aller fleste som er misfornøyd med lar er det fordi de ikke slutter å ruse seg. Da trives de ikke i lar.
Har du noe slags jobb? Utdanning? Har du bare russug å gå å kjenne på? 24 timer?
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av Arex_x Vis innlegg
De aller fleste som er misfornøyd med lar er det fordi de ikke slutter å ruse seg. Da trives de ikke i lar.
Har du noe slags jobb? Utdanning? Har du bare russug å gå å kjenne på? 24 timer?
Vis hele sitatet...
det er en stor mistolkning faktisk, har bare bedt om urinprøver, ringt selv osv. ja har russug, er ufør. venter på å få et opplegg og urinprøver men blir ikke tatt på alvor.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Imawesome Vis innlegg
det er en stor mistolkning faktisk, har bare bedt om urinprøver, ringt selv osv. ja har russug, er ufør. venter på å få et opplegg og urinprøver men blir ikke tatt på alvor.
Vis hele sitatet...
Har du helse til å drive med noe normalt anbefaler jeg det så de ser rehabiliteringspotensiale i deg. Kan være alt fra en deltidsjobb til frivillig med matutdeling på frelsesarmeen tre ganger i uka, gå tur med hunden til naboen osv