Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 823
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg klarer aldri å slappe av helt i hjernen,
Nå har jeg kjærlighetssorg og har tatt litt minus her og der etter behandling. Hjernen slapper aldri av og tankene går mye på hun dama.
Jeg er en ung mann, alle mener de ser så mye godhet i meg, og et godt hjerte og at jeg er lett å like. Jeg får ofte tanker om hvorfor, jeg ser det bare ikke, jeg ser meg selv som litt dumsnill noen ganger, og da blir man spist opp i den narkobransjen jeg og mange vennene mine er i.
Da har jeg tydd til Anabole Steroider for å klare å være kynisk.
Har aldri skadet noen fysisk. Men jeg føler meg aldri bra nok, alltid noe som bekymrer meg. Og dette har vært siden ung alder. Dessverre er det slik at det å være for snill i denne verden blir sett som en svakhet og derfor tyr jeg til rusmidler, alt jeg kan få tak i, minus iblant, amfetamin er en av favorittene det bare slår av følelsene helt, det i kombinasjon med Anabole Steroider gjorde meg til en selvnytende eplekjekk kynisk kar.
Nå bruker jeg ikke bol lenger, men det er snakk om tid før jeg tyr til det igjen, det i kombinasjon med amfetamin og coke gir meg en enorm maktfølelse og selvtillit. Men fortsatt klarer jeg aldri og slappe helt av så da tyr jeg til minus og benzo. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden her egentlig. Er ung og er i et tung rusmiljø vil jeg si. Og jeg er redd for å bli nykter igjen fordi jeg sliter med å komme tilbake til det normale samfunnet. Har fått smålig ptsd av ting som har skjedd med meg i miljøet og nå har xen bare ditcha meg som søppel. Hun likte meg aldri. Bare rusen jeg ga henne. Ellers hadde hun ikke forlatt meg på denne måten som hun gjorde. Jeg skal ikke gå i noe forhold på en god stund, hatt en del damer i livet, og når jeg får følelser så ender det alltid opp slik som nå. Jeg liker ikke den jeg er når jeg er nykter, forsiktig, høflig, og angst har jeg pådratt av meg pga langvarig benzomisbruk. Så jeg bare føler meg fanget i denne verden og vet ikke når neste smertefull hendelse skal skje. Kjøpte litt minus idag av en ukjent vil ikke si hvor eller hva fordi det bryter forumets regler. Jeg røyker det og fikk minimal funk. Slitt med depresjon og angst i mange år, og begynner virkelig og miste håpet på et nykternt liv. Selvom jeg er ganske ung. Smertene forsvinner aldri. Sikkert noen som kan relatere. Og jeg forventer ikke noe særlig svar. hva skal man si til det her liksom? Hvis budhistene har rett så har nok vært en jævel i forrige liv. Fordi jeg har hatt en del uflaks i livet. Og skjedd mye dritt både i barndom og voksen alder. Mvh Fortvilet Ung Mann. Sprøyter gir vel mer funk uansett, gjort det engang, waster så mye når jeg røyker fordi jeg er dårlig på den folie metoden. Så takk karma, kjærlighetssorg,smerten bare baller på seg.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjærlighetssorg er så drit og jeg føler med deg. Er også en som oppfattes som supersnill og god og har generelt sett mye følelser i meg. Derfor jeg og liker speed og coke fordi det gjør meg mer kynisk og livet føles så mye bedre sånn. Men har vært edru en stund nå og kommet meg over flere kjørlighetssorger. Det går over, det vet du, men det tar tid. Kan love deg at rus fikser det ikke. Brøyt med miljøet og ditcha alle vennene som bruker og har funnet meg en stabil dame og et helt rusfritt liv til og med uten alkohol. Har det bedre enn noen gang. Kom deg på rusbehandling, start med å gå til fastlege. Du finner ikke ditt livs kjærlighet eller lykke i et miljø hvor all glede outsources til drugs.
Beste veien ut av det er å bryte med miljøet, bli rusfri, og starte med selvutvikling. Jeg vet dog at det er lett for meg å sitte å si noe sånt til en som er midt i det.

Men fortsatt - det er mulig å bli selvnytende, tøffere, mer "kynisk", mindre dumsnill, angstfri og alle de attributtene du betrakter som verdifulle uten bruk av steroider eller speed. Sann selvtillit og lykke kommer fra innsiden, og ikke fra dop og roids. Det er bare en midlertidig løsning, som etterhvert kommer til å sprekke og kjøre deg i grøfta før eller siden uansett. Du er fortsatt ung, kompis. Du kan fortsatt stå rakrygga, men du må komme deg bort og inn på en sunnere vei - nå. Ta en dag av gangen. Slutt med ett rusmiddel/dårlig vane om gangen. Begynn i det små, og kom deg bort fra miljøet. Så blir det lettere å ta steg som kan utvikle deg som person, slik at du kan oppnå de tingene du ønsker.

Ja, kanskje buddhistene har rett om at du var en jævel i forrige liv. Men hvis det er tilfellet at karmatiske lover er virkelige, så har du også en sjangse til å bryte deg ut av den karmatiske syklusen i dette livet. Kan jo starte med femte punkt i den åttedelte veien - "Rett levemåte" - som innebærer en rusfri tilværelse ;-)))

Bryt den onde sirkelen du!
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for oppmuntrende og støttende svar. Derfor jeg elsker Freak Forum, folk tar seg tid og bryr seg litt om folk som de har aldri har sett før. Fred være med dere alle<3 Jeg har en Teori om at forumet har reddet liv. Akk pga folk kommer med støtte og gode råd. Ber til gud til alle som går gjennom en vanskelig prosess at vi kommer oss gjennom dette, sterkere.