Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4275
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått tak i 2g coke og skal reise hjem om ikke så lenge. Er det mulig å smugle det på flyet? Jeg flyr innenlands.

Vet at detta kan være i mot reglementet og orker ikke negative kommentarer.
Er det mulig ja, er det lurt nei, tryggere å få noen til å kjøre
Tror jeg heller ville satset på å sende det med post istedet for
Jeg brukte å fly en del innenlands for intil tre år siden. Det var noen ganger at de tok meg til side og svabbet beltet mitt og testet i en slik ione test maskin.
Så de skjekker innenlands også.
Anonym bruker
"Umulig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri blitt sjekket når jeg har flydd innenlands og utenlands. Men det har nok vært flaks.

Men tror nå pgr corona at det ikke er så masse kontroll, du kan jo hoste om de har kontroll og du blir redd for å bli stoppet. Gjem det godt.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fly er risky når det kommer til smugling av alle mengder narkotika, det tryggeste er vel å smugle med bil. Buss går også greit hvis det er små mengder du kan ha i lomma. Vil si jeg er enig med Sargasm at det er bedre å satse på å sende med post i stedet for.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Jeg brukte å fly en del innenlands for intil tre år siden. Det var noen ganger at de tok meg til side og svabbet beltet mitt og testet i en slik ione test maskin.
Så de skjekker innenlands også.
Vis hele sitatet...
Snakker du om der de sveiper over hendene og beltestedet med hvite papirlapper, som igjen blir puttet inn i en maskin? Det er en såkalt partikkeldetektor. Det er spor av sprengstoff man undersøkes for, ikke narko
Sist endret av esselte12; 4. juli 2020 kl. 22:25.
Ja. Akkurat.
Men jeg tror de undersøker for mange forskjellige slags molekyler. Både sprengstoff og norko.
Etter litt googling: Puffer machine:
https://en.wikipedia.org/wiki/Puffer_machine
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Ja. Akkurat.
Men jeg tror de undersøker for mange forskjellige slags molekyler. Både sprengstoff og norko.
Etter litt googling: Puffer machine:
https://en.wikipedia.org/wiki/Puffer_machine
Vis hele sitatet...
De som jobber på flyplassen i sikkerhetskontrollen leter ikke etter narko. De leter etter noe som kan være til fare for sikkerheten på flyet.
esselte12 og skrtskrt : Det høres rimelig ut, nå når jeg tenker på det, ja.
Sist endret av Arex_x; 5. juli 2020 kl. 00:53.
Minimal risk. put det i noe kreativt så det ser ut som det kan være noe annet.
Sitat av storetårn Vis innlegg
Minimal risk. put det i noe kreativt så det ser ut som det kan være noe annet.
Vis hele sitatet...
Hva med å legge det under pungen? Eller skal jeg legge det i håndbagasjen? Hart også hørt om folk som har tatt det i en kondom og svelget det.

Ja der forsvant anonymiteten også hehe
Sist endret av BeamerBoy1; 5. juli 2020 kl. 06:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Post det til deg selv i posten.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du flyr fra en flyplass uten den scanner sonden så kan du putte det hvor som helst på kroppen men smartest i munnhulen. Om du må inn i den scannersonden (en sonde man går inn i og står med bena på) som er f eks på gardemoen rett etter metallscanneren så vil de kunne se det uansett hvor på kroppen du har gjemt det, også under pungen. Da er det beste å svelge i kondom, eller ha det i innsjekket bagasje. Ikke ha det i håndbagasjen!
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har flydd med små mender dop mange ganger. Hatt det i bagasjen eller i bokseren. Skal mye til for at du blir tatt, da de I sikkerhetskontrollen har som jobb å ta våpen, sprengstoff osv. Har du maks uflaks så møter du på en narkobikkje. Som allerede nevnt over, så sjekker de ikke for drogar med sveivtest.
Oppbevaring innlands si...
Så lenge du ikke viser tegn til noia er fly innenlands nesten den tryggeste måten og smuggle små mengder med. Pakk deg godt inn i 4 baller og ha det i kjeften, stikk det opp i rumpa eller bare legg det i bagasjen, er jo uansett ikke noe større risiko en bot.
Leste at det var 2kg, men siden det er 2g bare stapp det i kjeften, gikk litt for fort i svingene
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel klin umulig å smugle noe innenlands? Å frakte det innenlands derimot skal ikke by på store problemer...
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flytta store mengder av ymse piller og pulver fra Gardermoen til Værnes, men hadde det alltid i innsjekka baggasje i tilfelle narkohunder rundtomkring så det ikke lukta av meg. Kort veg fra inngang til innsjekk og bare og få labba kofferten på båndet så er det good to go.
Det gikk helt fint. Hadde det i bokseren og alt gikk smood. Takk for alle tipsa
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
på shady.no selger de underbukser med hemmlig lommen på en plass ingen vil ta deg og det er umulig å se hvor lommen er