Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1138
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, si nå i Covid tider hvor man ønsker å ta seg en tur på ferje/cruise som ikke går i land noe sted.

Hvordan er det å ta med seg feks. 1 gram kola på båten?

Vil tro de ikke har noe særlig toll på vei inn på båten? men sikkert sjekk om du har tatt med for mye på tax free tilbake?

Seff bare teoretisk sett.

Hva tror dere?
Var på studentcruise til Danmark engang, da kom politiet med dophund og sjekket alle passasjerene ved avreise
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja oki, men nå skal båten ikke i land, og det er heller ikke en gjeng med studenter som evt skulle dratt på tur.

Men ja er jo alltids en rings, men hva tror dere var jo spørsmålet sånn sett.
Mest sannsynlig går det helt fint, men man vet aldri.

Det blir nok vanskelig å gi det noe annet svar enn det.
Har kjørt med cruise via Royal Caribbian, da sjekket man inn som ved flyplass. Fullt opplegg med sjekk av bagasje og greier.
Men, fikk med meg et par joints inn da så sånn supergodt sjekket dem ikke. Og dette var med omboarding i utlandet også så hadde med greiene med på flyet også.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er alltid en risk, jeg vet ikke kanskje det er mer hund på vei inn fordi de vet at folk lengter etter å feste skikkelig eller kanskje det er sjeldnere hund på vei inn fordi de har mindre ressurser.

De to gangene jeg har vært på cruise, en av de ordinære danskebåten har det vært hund begge ganger. Ene gang på vei inn på båten andre gangen på vei ut.
Anonym bruker
"Tropisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på royal caribbian cruise for en del år tilbake, hadde med meg heroin og amfetamin for 1,5 - nesten 2 ukers forbruk.
Var ingen problemer og ta med ombord eller ta med resterende tilbake på land.