Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5719
Hei.

Skal ha ny pc, og ebeste måten er å kjøpe ferdig bygd fra komplett, da får mann 3070 kort.
Evt er Radeon sitt bedre?

Spørsmålet er, hvem av de uttalige ferdigbygga som Komplett har får man mest for pengene? Budsjetter er MAX 20.000. Men alt under er bra.
Når det kommer til ferdigbygde fra Komplett, så skriver de "Produksjonstid: 4-7 hverdager gitt at alle komponenter er på lager. Gjelder også for standardkonfigurasjonen". Ingen skjermkort er for tiden på lager, så her må du belage deg på venting. Ferdigbygde fra andre merker er en mulighet, og da er denne (https://www.komplett.no/product/1175...tor-orion-3000) eneste med 3070 som ikke overstiger 20.000. Kommer snart inn på lager.
Jeg lurte også på det der med tilgjengelighet. Du nevner, Raze, at Komplett for tiden ikke har slike skjermkort på lager. Og det stemmer da også hvis man ser under skjermkort. Der er det bare noen Matrox kort og noen få kort med lav ytelse. (Noen GeForce rtx 2060 er det da, men det er ikke påenget.)
Hvis du derimot går å ser på Komplett i175 Core Gaming PC - RTX 3070 Edition så ser du at det på denne siden står det at de har et RTX 3070 på lager.
Tidligere i dag sto det på samme siden at de hadde 5 stk.
Så det ser ut som de har noen slike kort inne men de prioriterer dem til de maskinene de bygger in-house for kunder som bestiller komplette PCer.
Kan hende Jack ikke trenger å vente veldig lenge alikevel?
Sist endret av Arex_x; 22. mars 2021 kl. 16:31.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Jeg lurte også på det der med tilgjengelighet. Du nevner, Raze, at Komplett for tiden ikke har slike skjermkort på lager. Og det stemmer da også hvis man ser under skjermkort. Der er det bare noen Matrox kort og noen få kort med lav ytelse. (Noen GeForce rtx 2060 er det da, men det er ikke påenget.)
Hvis du derimot går å ser på Komplett i175 Core Gaming PC - RTX 3070 Edition så ser du at det på denne siden står det at de har et RTX 3070 på lager.
Tidligere i dag sto det på samme siden at de hadde 5 stk.
Så det ser ut som de har noen slike kort inne men de prioriterer dem til de maskinene de bygger in-house for kunder som bestiller komplette PCer.
Kan hende Jack ikke trenger å vente veldig lenge alikevel?
Vis hele sitatet...
Det stemmer som du sier, jeg kontaktet Komplett å forhørte meg! Så nå er ny PC bestilt med Asus Rog Strix 3070, og den er her mest sannsynling før helgen!