Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5649
er det farlig å mikse GHB med alkohol?
Jepp, typ du kan dævve-farlig.
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ghb i seg selv er ganske farlig og ekstremt fort gjort å overdose på. Jeg har kombinert Ghb og alkohol et par ganger når jeg var ung og dum og det gikk heldigvis bra men ikke med kompisen min som korka over og ble hentet i ambulanse og døde på vei til sykehuset.
allerede fra første pils får man redusert konsekvenstenking og bedømming så man tar dumme beslutninger og er heller ikke så nøye på doseringen av andre rusmidler man dytter i seg. Siden Ghb skal lite til å ha fått for mye av så bør du ikke finne på å ta det mens du drikker.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB alene er IKKE farlig, trodde den myten var ganske død nå.
GHB sammen med respirasjonshemmende som alkohol og opiater er veldig farlig
Farlig og potensielt dødelig kombo. Fikk selv nesten hjertestans etter jeg drakk og tok GHB
GHB er EKSTREMT farlig å blande med stoffer som har sentraldempende virkning, har ikke telling på hvor mange ganger jeg har vært døden nær på opiater og GHB. At jeg lever ennå etter de gangene er bare ren flalks, og for at jeg har vært så heldig med at jeg har folk rundt meg som bryr seg om meg.
Sist endret av Passiv; 13. juni 2020 kl. 01:59.
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
GHB alene er IKKE farlig, trodde den myten var ganske død nå.
GHB sammen med respirasjonshemmende som alkohol og opiater er veldig farlig
Vis hele sitatet...
Her er en studie, tilfeldigvis fra norske tilfeller som fastslår at myten om at ghb alene ikke er farlig er FEIL. Ghb alene er farlig og kan føre til koma og død, men kombinasjonen med alkohol øker potensheten i virkningen stoffer har på hjernen, og faren drastisk.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5610436/

In spite of a reputation of low toxicity, a huge number of deaths associated with this drug have been recorded during recent years.

During the study period in Bergen, a total of 1112 poisoning call-outs for GHB or GBL overdoses. The majority of the patients reported taking only GHB (n = 883, 79.4%), with 130 (11.7%) reporting to have taken GHB or GBL along with another substance (benzodiazepines, alcohol, amphetamines, or alcohol).

Av 1112 ambulanse utrykninger for GHB overdose hadde 883 av de kun inntatt GHB, og 130 overdoset på ghb i kombinasjon med andre rusmidler som alkohol osv.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
fra en som har fått pustestans og nermest hjertestans vil jeg tørre å påstå ja. værste psykosen i mitt liv etterpå også (vel å merke med pepper innabords)
Styr unna, hadde også en venn som døde av GHB. Gikk fra topp stemning til at han skumma ut av munnen og hadde kramper helt plutselig....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her er en studie, tilfeldigvis fra norske tilfeller som fastslår at myten om at ghb alene ikke er farlig er FEIL. Ghb alene er farlig og kan føre til koma og død, men kombinasjonen med alkohol øker potensheten i virkningen stoffer har på hjernen, og faren drastisk.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5610436/

In spite of a reputation of low toxicity, a huge number of deaths associated with this drug have been recorded during recent years.

During the study period in Bergen, a total of 1112 poisoning call-outs for GHB or GBL overdoses. The majority of the patients reported taking only GHB (n = 883, 79.4%), with 130 (11.7%) reporting to have taken GHB or GBL along with another substance (benzodiazepines, alcohol, amphetamines, or alcohol).

Av 1112 ambulanse utrykninger for GHB overdose hadde 883 av de kun inntatt GHB, og 130 overdoset på ghb i kombinasjon med andre rusmidler som alkohol osv.
Vis hele sitatet...
Ikke for bagatellisere men i artikkelen står det at av 80% av personene hadde hovedsakelig ubevissthet som symptom. Det står heller ingen ting om skadeomfang såvidt jeg leste, mulig jeg overså noe? Det finnes eksempler på hvor folk får i seg for mye cannabis å ringer etter ambulanse, dette sier ingenting om hvor skadelig cannabis er.

Har ikke satt meg nok inn i utale meg om hvor dødelig GHB er alene, men som all annet sentraldempende kan det vell drepe alene. Det betyr ikke at det ikke går an å bruke GHB ansvarlig, selv om det kan være veldig vanskelig.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Garantert metode for å lage dårlig stemning og stresse dritten ut av alle dine nærmeste eller alle i nærheten.
Pluss alt det de andre skriver
Sist endret av Bothrops; 13. juni 2020 kl. 02:51.
skal kjøpe GHB i morgen hvilken regler bør man følge å hva skjer når man tar overdose?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
skal kjøpe GHB i morgen hvilken regler bør man følge å hva skjer når man tar overdose?
Vis hele sitatet...
Drite i å ta det. Du er så ung og ødelegger livet ditt kommer til å dæve av overdose på et eller annet om du fortsetter, etter noen år med torturerende psykose og psyke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drite i å ta det. Du er så ung og ødelegger livet ditt kommer til å dæve av overdose på et eller annet om du fortsetter, etter noen år med torturerende psykose og psyke
Vis hele sitatet...
var ikke det jeg spurte om.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her er en studie, tilfeldigvis fra norske tilfeller som fastslår at myten om at ghb alene ikke er farlig er FEIL. Ghb alene er farlig og kan føre til koma og død, men kombinasjonen med alkohol øker potensheten i virkningen stoffer har på hjernen, og faren drastisk.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5610436/

In spite of a reputation of low toxicity, a huge number of deaths associated with this drug have been recorded during recent years.

During the study period in Bergen, a total of 1112 poisoning call-outs for GHB or GBL overdoses. The majority of the patients reported taking only GHB (n = 883, 79.4%), with 130 (11.7%) reporting to have taken GHB or GBL along with another substance (benzodiazepines, alcohol, amphetamines, or alcohol).

Av 1112 ambulanse utrykninger for GHB overdose hadde 883 av de kun inntatt GHB, og 130 overdoset på ghb i kombinasjon med andre rusmidler som alkohol osv.
Vis hele sitatet...
Og hvor mange døde? 1, og det er garantert en overdose med alkohol eller opiat.

Har sett folk styrte en halv liter kork. Har sett folk bli bært til vakta i fengsel fordi han trodde han skulle dø av 1 kork.
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
var ikke det jeg spurte om.
Vis hele sitatet...
Gå på apoteket og kjøp deg en 5ml sprøyte (uten spiss).

Dosering for meg pleier å være 3.5-4ml om den er god/ikke utblandet. (Mann 80-90kg). Har da flere ganger i Norge måtte ta mellom 5-7ml da kvaliteten har vært varierende.

Vent ca 90 min før du tar en redose og ta da halvparten av den første dosen.

Har tatt sikkert rundt 1L med GHB over de siste 3 årene og har aldri sovnet/kornet over.

Husk og ikke bland med alkohol, opiater, benzo eller ketamin.

Kan legge til at man blir veldig svimmel og kvalm av for mye ket og GHB

Se disse først:

https://youtu.be/UQbfKQ7SBTk

https://youtu.be/F-KQPVr_HoE
nettopp mistet to fjerne venner til ghb, du vet aldri når nok er nok med ghb.
snakker av egen erfaring også.. men fin sovemedesin alene
Kort formulert svar til TS:

JA!!!

IKKE GJØR DET!
Tror nesten TS her har en fetisj for forumbrukere som forteller han hvor farlig tingene han/hun driver med kan være.

Mitt råd til deg, hasjkake nr 2, er å gi bånn gass helt til du en dag inntar komboen som tar knekken på deg eller gir deg pustestans lenge nok til at du er hjerneskadet eller hjernedød når du blir reddet.
BÅNN GASS!

Det må da faen meg gå an å tilegne seg grunnleggende Googleferdigheter. Blir bare irriterende å gang på gang lese de mindre enn smarte trådene han/hun oppretter.
Sist endret av krystallkongen; 13. juni 2020 kl. 18:29.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om 2 forskjellige personer som døde for 2 uker siden av GHB. Begge to døde i samme uke, men bodde på helt forskjellige steder. GHB’en i Norge virker ikke helt safe atm så ville styrt unna det om jeg var deg. Skjønner at dette ikke er noe du vil høre men håper du lærer før det går skikkelig ille for seg. At kanskje du er heldig å får en second chance som mange her på forumet har fått mens andre har dessverre ikke det.
R.i.p 23.04.2021
I mine yngre dager kombinerte jeg ofte ghb med amfetamin benzo og røyket heroin på sølvfolie.ville aldri turt og ta sånne komboer i dag. 5ml kork og et par striper amf så en kvarting på sølvifolien. Faen så dum man er når man er ung..
Sitat av Tarm Vis innlegg
I mine yngre dager kombinerte jeg ofte ghb med amfetamin benzo og røyket heroin på sølvfolie.ville aldri turt og ta sånne komboer i dag. 5ml kork og et par striper amf så en kvarting på sølvifolien. Faen så dum man er når man er ung..
Vis hele sitatet...
Dumt blir å underdrive, hehe

Allikevel er Amfetamin et ganske kraftig sentralstimulerende, og jeg har hørt kjerringråd som sier at om noen korker over bør man blåse noen hundre milligram Amf opp i nesa deres, for å vekke dem og "redde" dem.
Har dette egentlig noe for seg?
Hvis noen med promille får i seg nok GHB til å faktisk stryke med, kan man redde dem om man sørger for at de får en del potent Amfetamin (eller coke for den saks skyld) inn i systemet deres?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hvor mange døde? 1, og det er garantert en overdose med alkohol eller opiat.

Har sett folk styrte en halv liter kork. Har sett folk bli bært til vakta i fengsel fordi han trodde han skulle dø av 1 kork.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du bagatellisere det? Av 1112 tilfeller hvor flertallet ble bevisstløse, fikk pusteproblemer, hjerteproblemer og havnet i koma, så syns du bare dødsfallet er det eneste bekymringsverdige? De andre hadde jo bare flaks som overlevde, det gjelder også kompisen din som du påstår styrta en halvliter uvanna kork.
Ghb er alltid farlig, teknisk sett. Alkhol er alltid farlig, teknisk sett. Komboen er selvsagt enda farligere, teknisk sett.

I praksis er moderat konsum av begge stoffer, hver for seg eller kombinert, trygt.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ghb er alltid farlig, teknisk sett. Alkhol er alltid farlig, teknisk sett. Komboen er selvsagt enda farligere, teknisk sett.

I praksis er moderat konsum av begge stoffer, hver for seg eller kombinert, trygt.
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at med ghb skal det bare noen milliliter til for å ha fått i seg farlig dose, mens med alkohol skal det ti eller tjue øl ekstra til.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Liker ikke å si det, men å bli bevisstløs på GHB er jo ikke uvanlig. Folk sover tungt et par timer og våkner helt levende. Uten andre dempende stoffer i kroppen så er det relativt stor avstand mellom dosen som sender deg i drømmeland og den som tar livet av deg. Men det stiller krav til at du har folk som passer på deg, veit ikke om du våkner hvis du kaster opp så noen må kanskje se til at du ikke drukner.
Trenger ikke overdrive eller bagatellisere. Det er hva det er, men ingenting tar så mange liv som uvitenhet.
Hvis jeg kan tillate meg å være litt kynisk så vil jeg påstå at en død iblandt 1112 tilfeller er gode tall.
Har vi statistikken for alkohol?
Sist endret av Bothrops; 13. juni 2020 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Bortsett fra at med ghb skal det bare noen milliliter til for å ha fått i seg farlig dose, mens med alkohol skal det ti eller tjue øl ekstra til.
Vis hele sitatet...
Hvis du doserer med hodet på rett plass og har en grunnleggende forståelse for hva du holder på med så er det ingen fare for at du plutselig ligger i komatøs tilstand.

Om du lar andre gjøre klart for deg, eller ikke aner hva du holder på med, har du helt rett. Da er det en livsfarlig substans å leke med. Så sånn sett har du helt rett, det er veldig farlig.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Liker ikke å si det, men å bli bevisstløs på GHB er jo ikke uvanlig. Folk sover tungt et par timer og våkner helt levende. Uten andre dempende stoffer i kroppen så er det relativt stor avstand mellom dosen som sender deg i drømmeland og den som tar livet av deg. Men det stiller krav til at du har folk som passer på deg, veit ikke om du våkner hvis du kaster opp så noen må kanskje se til at du ikke drukner.
Trenger ikke overdrive eller bagatellisere. Det er hva det er, men ingenting tar så mange liv som uvitenhet.
Hvis jeg kan tillate meg å være litt kynisk så vil jeg påstå at en død iblandt 1112 tilfeller er gode tall.
Har vi statistikken for alkohol?
Vis hele sitatet...
Du er en jævla luring, du.

(Kan misstolkes som sarkasme. Det er det ikke.)
Sist endret av Tøffetom; 13. juni 2020 kl. 23:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan være farlig om du drikker mye ja. Men 2-3 videre og litt ghb pleier å gå bra, men man skal seriøst være forsiktig !
Problemet er vel at det er umulig å dosere ansvarlig når du kombinerer, når du ikke vet hvor grensen går. Det hjelper heller ikke når dette stoffet er så jævlig potent at 1ml når man blander med feks alkohol kan være forskjellen på liv og død
Tok ghb med noen cider og en halv flaske vin for 2,5 uke siden ish. Viste ikke at duden putta flere korker i cideren dog, men tok jo 4-5 sjøl og plutselig droppa jeg i 2 timer våkna og tok en til men droppa alkohol resten av kvelden da. Ble bare et par kork til så jeg sovna for da ble det seint
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hvis du doserer med hodet på rett plass og har en grunnleggende forståelse for hva du holder på med så er det ingen fare for at du plutselig ligger i komatøs tilstand.
Vis hele sitatet...
Med alko innabords er ikke hodet på rett plass og det er fort gjort å ta litt mer og litt mer. Kompis som døde av kork hadde tatt det mange ganger før men trodde toleransen hadde økt mer enn den hadde..
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
er det farlig å mikse GHB med alkohol?
Vis hele sitatet...
Er det ikke på tide å gi livet en sjangse, kompis? Etter å ha lest trådene dine i det siste virker det ikke som du har det helt bra
Hvorfor bruker folk GHB? er det ikke nesten akkurat som alkohol da, bare mye farligere?
Ikke ta med colaflasken med GBH om du vet du skal drikke Alkohol. Bestem deg for å takke konsekvent nei til en kork om du blir tilbudt, og har eller jobber med å få promille. Snu og gå til noen andre folk på festen, slik at du ikke blir blivende og fristet.

Aldri mix GHB med noe annet som sender deg nedover.
Jeg har overdoset ordentlig, typ medisinsk behandling eller død, tre ganger. Så vidt jeg kan huske var GHB involvert i to av overdosene, sammen med piller (benzo), Oxykodon og Alkohol.

Jeg har tatt mye nedoverdop og mixet på alle måter (Benzo + Opiater, Opiater + Alkohol, Benzo + Alkohol eller alle tre samtidig) og det har gått bra så og si hver eneste gang.
De få gangene GHB har blitt med i mixen har jeg holdt på å dø, dævve, stryke med. Fordi det skal så jævlig mye mindre til enn du tror.

Bland med Cannabis eller for en helt orgasmisk rus - GHB og god Amfetamin. Aldri før har jeg opplevd en mer intens, euforisk og fysisk behagelig orgasmisk rus, enn GHB (eller GBL?), Amfetamin og røykings!

Bare ikke bland det med nedovergreier er du grei
Sist endret av krystallkongen; 14. juni 2020 kl. 02:06.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hvor mange døde? 1, og det er garantert en overdose med alkohol eller opiat.

Har sett folk styrte en halv liter kork. Har sett folk bli bært til vakta i fengsel fordi han trodde han skulle dø av 1 kork.
Vis hele sitatet...

Hvis du leser hele artikkelen:

Sitat av Artikkelen
The numbers of deaths are under-reported, as the ambulance services normally are not involved if the patient is dead at the scene.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dyret Vis innlegg
Hvis du leser hele artikkelen:
Vis hele sitatet...
Fortsatt, artikkelen nevner ingenting konkret bortsett fra overdoser som for det meste bare er folk i dyp søvn. Det må bedre kilder til enn det.
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Picard Vis innlegg
Fortsatt, artikkelen nevner ingenting konkret bortsett fra overdoser som for det meste bare er folk i dyp søvn. Det må bedre kilder til enn det.
Vis hele sitatet...
Nei studien (det er en studie, ikke en artikkel) nevner tilfeller hvor ambulansen har rykket ut pga overdose og AMK vurdert tilfellene som akutt fare for liv.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvorfor bruker folk GHB? er det ikke nesten akkurat som alkohol da, bare mye farligere?
Vis hele sitatet...


Njæ, folk har vel like mange grunner til å bruke GHB som noe annet, men helt som alkohol er det ikke tross i at de har mange likheter. GHB-rusen føles enkelt forklart ut som en slags kombinasjon av alkohol med en liten dose av MDMA, man får litt den samme empatifølelsen som på MA men ikke i halvparten så stor grad. Musikk blir også mye bedre på det, du kan bli enormt kåt og det er på generelt grunnlag mye å hente der i gården også, all den tid det føles ut som den beste fylla du har vært på+litt til, i tillegg til at for de fleste så oppstår ikke den samme snøvlete dumme personligheten man får ved å drikke seg full. ellers så oppsummerer tøffetom hvorfor GHB absolutt kan brukes forsvarlig, men det er et stoff som er avhengig av at bruker vet hva han holder på med til en hver tid.
R.i.p 23.04.2021
Mange i kroppsbygging miljøet som bruker daglig ghb også pga hgh effekten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei studien (det er en studie, ikke en artikkel) nevner tilfeller hvor ambulansen har rykket ut pga overdose og AMK vurdert tilfellene som akutt fare for liv.
Vis hele sitatet...
Uten tydelige tegn på det motsatte må AMK vurdere det slik når de finner en person som er bevistløs/i dyp søvn fordi:

-de ikke kan bedømme hvor mye personen har tatt eller om han/hun har blandet med andre rusmidler.
-de ikke kan bedømme alvorlighetsgraden kun på bakgrunn av symptomer som bevistløshet i seg selv og må anta det verste

Det sier fortsatt lite om hvor fatalt stoffet er i seg selv.
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Picard Vis innlegg
Uten tydelige tegn på det motsatte må AMK vurdere det slik når de finner en person som er bevistløs/i dyp søvn fordi:

-de ikke kan bedømme hvor mye personen har tatt eller om han/hun har blandet med andre rusmidler.
-de ikke kan bedømme alvorlighetsgraden kun på bakgrunn av symptomer som bevistløshet i seg selv og må anta det verste

Det sier fortsatt lite om hvor fatalt stoffet er i seg selv.
Vis hele sitatet...
Du er ekstremt uopplyst og naiv om du seriøst mener at ghb ikke kan være fatalt og du avfeier all forskning som konstaterer høy dødsrate på dette stoffet. Skjønner ikke hva hensikten og målet ditt er med å undergrave dette på et forum med både nybegynnere og mindreårige, men du elsker tydeligvis dette stoffet selv, helt ok, men slutt å motsette deg fakta og forskning.
Hvis du leser så står det både dosering og det at flertallet av overdosene var fra ghb alene, så det er likegyldig for AMK om det var kombinasjonsrus eller ikke. Det første AMK sentralen spør om i sånne nødsamtaler er hva personen kan ha fått i seg. Hilsen samboer med ambulansearbeider.
Det står fremdeles ingenting om skadeomfang i den linken du viser til. Står at 80% av de som hadde overdose primært hadde bevisstløshet som symptom, det er ikke skadelig i seg selv å være bevisstløs. Veldig vanlig å ta litt for mye GHB å bli bevisstløs uten at det fører til død eller at man er nært døden, utenfra kan det oppleves som personen holder på å dø, når man ikke får kontakt med vedkommende. Som jeg nevnte tidligere finnes det eksempler på folk som ringer ambulanse etter å inntatt for mye cannabis, man kan ikke bruke den statistikken til å anslå hvor skadelig cannabis er.

Selvfølgelig kan GHB alene føre til død, det er sentraldempende å i store doser kan man få respirasjonsvikt. Man kan også kveles om man spyr mens man er bevisstløs under påvirkning. Faren for dette økes betraktelig under kombinasjon med andre stoffer som er sentraldempende (benzo,opiater,alkohol) Faktum er at det ikke er mulig å bruke GHB ansvarlig mens man samtidig er påvirket av noen av disse. Da er grensa fra digg til død tilsvarende 1 millimeter.
Er vel pustestans største risken med å være bevisstløs det er skummelt og alvorlig nok det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er ekstremt uopplyst og naiv om du seriøst mener at ghb ikke kan være fatalt og du avfeier all forskning som konstaterer høy dødsrate på dette stoffet.
Vis hele sitatet...
Problemet er ikke at jeg avfeier forskning som viser an høy dødsrate på dette stoffet, problemet er at du ikke har presentert noe slik forskning.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hva hensikten og målet ditt er med å undergrave dette på et forum med både nybegynnere og mindreårige, men du elsker tydeligvis dette stoffet selv, helt ok, men slutt å motsette deg fakta og forskning.
Vis hele sitatet...
Har forsåvidt ingen hensikt og det er forøvrig dårlig argumentasjonsteknikk å angripe motdebatanter. GHB er farlig. Veldig vanskelig å dosere. Enkelt å ta for mye slik at man blir bevistløs og utsetter seg for farlige situasjoner. Anbefaler ingen å ta det. Spesielt ikke å kombinere det med alkohol.

Hvorvidt GHB i seg selv er veldig fatalt derimot ser jeg ikke at studien du viser til gir noe grunnlag for å trekke en konklusjon på, eller i ditt tilfelle, bastant avise. Du må gjerne henvise til bedre kilder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hilsen samboer med ambulansearbeider.
Vis hele sitatet...
Selv om det ikke er relevant til tråden så får jeg gratulerer samboeren din en veldig flott jobb.
Anonym bruker
"Ulykkelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Der har du kanskje den farligste komboen når det gjelder rusmidler. Gikk selv på den smellen etter å ha drukket en halv liter GHB i løpet av en dag. Må sies at toleransen min var ganske vill, og tror det er fordi jeg hadde skyhøy toleranse til Lyrica(begge deler er gabapentinoids). Var helt "normal", men etter en shot med whisky på byen var det ikke mye igjen av meg. Våknet opp på sykehuset...
Anonym bruker
"Kjent Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sett utallige folk korke over på ghb. Våkner som regel etter etpar timer tho.
Godt kjent som voldteksdop er det også...Bekker man over så er det så og si umulig å vekke personen før h•n våkner av seg selv.

Veldig vanskelig å dosere, jeg har korka over en gang og da våkna jeg tre timer senere sittende på gulvet med hodet i dass-skåla.
Svimmel og kvalm som F.
Fysj.
Et helvette å komme seg ut av det om du blir avhengi! Har en nær venn som har vært psykotisk i et år nå pga dritten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
"De har imidlertid fått informasjon om at en av de avdøde kan ha inntatt GHB i forkant av dødsfallet." Altså en dødsfall som muligens skyldes GHB. Hva annet ble inntatt sammen med GHBen, eller om den var spiked med noe annet shit står det ingenting om.
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Undersøker to dødsfall i Ålesund.

Møre og Romsdal politidistrikt opplyser i en pressemelding at de arbeider med å følge opp meldinger om et farlig stoff som er i omløp i Ålesund-området.

– Politiet er kjent med at det verserer ulike rykter og teorier, blant annet på sosiale medier, om at det er
er særlig farlig stoff i omløp i Ålesund-området.
GHB er blant de omtalte stoffene. Dette undersøkes av politiet, skriver de.

Politiet advarer mot all bruk av narkotika, og særlig mot bruken av GHB. "
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Undersøker to dødsfall i Ålesund.

Møre og Romsdal politidistrikt opplyser i en pressemelding at de arbeider med å følge opp meldinger om et farlig stoff som er i omløp i Ålesund-området.

– Politiet er kjent med at det verserer ulike rykter og teorier, blant annet på sosiale medier, om at det er
er særlig farlig stoff i omløp i Ålesund-området.
GHB er blant de omtalte stoffene. Dette undersøkes av politiet, skriver de.

Politiet advarer mot all bruk av narkotika, og særlig mot bruken av GHB. "
Vis hele sitatet...
Politiet er jo kjent for å ha god peiling på stoffer
Anonym bruker
"Tom Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Politiet er jo kjent for å ha god peiling på stoffer
Vis hele sitatet...
Hvis du leser artikkelen er det ikke politiet som har spredd ryktene om farlig ghb i byen, det er innbyggere, og politiet undersøker det. Hvis du leser er det mange i tråden her som også sier det er farlig, og forskning som viser det. Så den med minst peil her ser ut til å være deg, naiv som faen i allfall siden du tror ghb er så ufarlig at du engasjerer deg for å latterliggjøre at det er farlig og dermed bagatelliserer risikoen med det. Klapp klapp for deg