Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2124
Komplett idiot
Pruttnisse's Avatar
Heisann hoppsann musikkfans!

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Avbildet: Et fremtidshåp for norsk visesang, en ansamling henrettede blomster utplassert for kosens skyld, og et vagt minne om verdens beste bilhopphuggingsbaserte komirockband.

Her om dagen så leste jeg denne artikkelen: clickbaitet av tittelen og bildet.

Også syntes jeg at musikken var ganske bra!

Vedlagt er Youtube-emnet hans, et uomtvistelig bevis på sannhetsgehalten i foregående påstand.


Jada, det er en youtubelink, men jeg lover at det ikke en rickroll. Dette er en Rickroll

Nå er kanskje ikke visesang og bygderevolusjon noe som folk her på bruket gjevnlig fyller verken ørene eller hjertene sine med, men Vise for en sart sjel minner meg litt om folk man tidvis leser tråder av og om her - også var den skikkelig deilig å høre på.

Så kort og godt: Jeg liker Thorleif Bratval og ville bare vise [hehe] ham til dere!
Sist endret av Pruttnisse; 14. oktober 2020 kl. 06:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg, flisespikkeri og tvangsnevroser.
New generation
colakork's Avatar
Chiller med han syngende i bakgrunnen nå. Nice share thx
Takk for tipset! Han hadde en herlig "nerve" i stemmen. Jeg er frelst.