Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1603
Anonym bruker
"Nervøs Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå har jeg vært våken 2 netter og begynner på 3 dagen. Forhåpentligvis får jeg vel sovnet i dag, og når natta kommer har jeg en kvart apodorm i tilfelle jeg våkner ikveld og ikke får sove. Jeg har heller ikke spist iløpet av disse timene med søvnløshet.

Vel, har hatt veldig vondt i kroppen og ryggen iløpet av denne tiden, så igår endte jeg med å kjøpe meg 200 mg dolcontin mot smertene, som jeg delte opp i to. Tok 100 MG på null søvn, og ingen søvn. Ble så på trynet at jeg holdt på å sovne stående. Gikk rundt som en zombie og sjangla. Like etter skaffet jeg meg tramadol mot smertene, og fant ut at jeg ikke kunne gå rundt slik, så jeg ordnet meg litt amfetamin, slik at jeg ikke sovnet overalt. Jeg delte det opp i tre justeringer, hvor den siste ble tatt like etter midnatt igår.

Kjenner nå at effekten er over, og har igjen veldig vondt. Jeg klarte rote bort den siste 100mg med Dolcontin, så jeg valgte å ta to kapsler 50mg tramadol mot smertene, samt en øl nå nettopp. Det jeg IKKE tenkte på var kombinasjonen i forhold til krampefare, og hvor trygt dette er i forhold til når jeg skal sove litt etterpå nå.. Har ingen toleranse på noen av stoffene, bortsett fra alkohol.

Hva tror dere? Vil jeg våkne opp/ikke få pustestans mens jeg sover, og er det noen fare for kramper ift til kombinasjonen ingen mat eller søvn, amfetamin igår og en øl med de to tramadolene jeg nettopp inntok? Er svært trøtt, og kjenner jeg kommer til å sovne snart.. Er det trygt å sovne nå? Om jeg eventuelt presser i meg litt mat, vil det være tryggere om jeg sovner? Kjenner jeg er litt redd for hva som kan skje, tenkte ikke på denne problemstillinga når jeg nettopp tok to tramadol og drakk en øl.. Ble jo så klart enda trøttere nå...
tramadol sammen med amfetamin f eks øker krampefarene mer ja, mer bekymra over den sederende komboen med opiater og alkohol, samt du snakker om evt litt benzo.. når og hvor mye amf, og når dolcontin? mye mulig amfen holder deg mer våken enn du burde ha vært, så må vite om amf/dolcontin fortsatt er aktive for å anslå om det r safe for deg å sovne nå..
Anonym bruker
"Nervøs Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var vel rundt 0,7 amf, fordelt på 3 doser. Siste dosen ble tatt ca rundt 01-02.

Dolcontin ble inntatt ca 16 igår tror jeg, var vel ca 110-120mg når jeg tenker meg om. Kjenner ikke noe til virkning av verken amfetamin eller dolcontin nå. Men som sagt, null søvn, drikker noen pils nå og har tatt 100mg tramadol. Mista resten av dolcontinen, og føler ikke de to tramadolene hjelper, så føler for flere.. Smerter. Har dog nulltoleranse.
Anonym bruker
"Nervøs Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jo forresten, tar også ett lite glass med hjemmebrent
du kommer til å ta livet av deg.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
du kommer til å ta livet av deg.
Vis hele sitatet...
Herregud, nei.
Sitat av Brukernavn1230 Vis innlegg
Herregud, nei.
Vis hele sitatet...
kanskje litt dårlig formulert.. my bad.

det jeg mener er at TS gjør noe livsfarlig her med 0 peil på hva han/hun gjør, og vil være heldig om han/hun våkner igjen.

vet ikke om TS bare troller, men kan være seriøst og går ikke si "detta går fint" til dette.