Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3678
Første gang jeg prøvde subutext i dag, tok først 0,3 mg først og redoserte jeg til 0,4 kanskje ca 1 time etter. Fikk veldig bra effekt ble såpass på peaken at jeg spydde, men etter det gikk det fint. Leste at hasj ga bra effekt med subutex, men at det kanskje ikke var så lurt de første gangene. Sniffa subutexen ca 8 i dag tidelig, skal røyke ved 18 tida. Burde jeg ta mer subutex?
Ville du fungert på jobb 10-12 timer etter inntak?

Edit: Spør av egen nysgjerrighet, skal til å ta subutex for første gang selv
Sist endret av Pygoscelis; 27. april 2017 kl. 17:55.
Trådstarter
28 4
[quote=Pygoscelis;3377956]Ville du fungert på jobb 10-12 timer etter inntak?

Ja helt klart i morra, men jeg tok klokka 8 i dagtidelig så blir annerledes hvis du skal ta nå!
Søren, har jobb klokka 8 i morra og har erfaringsmessig dårlig selvkontroll..
Kan regne med spying resten av morgendagen om du ikke er vant med opiater, skjer hvertfall med Meg om det er snakk om en liten overjustering
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Søren, har jobb klokka 8 i morra og har erfaringsmessig dårlig selvkontroll..
Vis hele sitatet...
Tydeligvis flere ting som fungerer dårlig her, da buprenorfin har en gjennomsnittlig halveringstid på 37 timer... Lykke til med arbeidsdagen!
Går fint, de andre valgte å utsette oppdrager pga vær, så nå ere full fart. Hvordan går det med deg TS?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Drev litt på med sub for noen år siden, beste var å gå å ta seg et bøttetrekk og spy for man ble så på trynet. Etterfulgt av å nesten ikke å klare å gå tilbake til sofaen hehe..
Sitat av Weeedguard Vis innlegg
Drev litt på med sub for noen år siden, beste var å gå å ta seg et bøttetrekk og spy for man ble så på trynet. Etterfulgt av å nesten ikke å klare å gå tilbake til sofaen hehe..
Vis hele sitatet...
Haha, word.