Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 9059
Var i en nedlagt papirfabrikk i nabolandet her om dagen. Den ligger akkurat så langt fra Oslo at en rekker det på en dagstur med bil. Hadde litt dårlig tid og fikk bare sett en brøkdel av fabrikken. Noen andre her som har vært i de øverste etasjene og kan si om den er verdt å dra tilbake?



















AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Flotte bilder du tar altså! Dagstur? hm burde kanskje tatt en tur hit på vårparten. Mye å se i nabolandet men har ikke vært så flink til å kjøre dit. Gleder meg til å se flere bilder fra deg.
Trådstarter
Ja, rakk det akkurat på en dagstur, men ble mye kjøring og lite foto, så hadde vært bedre med overnatting.

Anbefales absolutt, det var mange interessante steder på veien. Kjørte forbi flere øde bygder med tilsynelatende forlatte fabrikker og hus, og vet av en underjordisk fabrikk rett i nærheten som definitivt er på to-do-listen.
Kult sted og masse bra bilder
Ligger mye spennende explores rundt omkring for den som leter.
Hit kunne jeg godt tenkt meg og dra en tur
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det lov og spørre hvor dette er?
Sitat av UrbanBærgen2013 Vis innlegg
Er det lov og spørre hvor dette er?
Vis hele sitatet...
Det er lov å spørre ja
Som regel lurt å ta slikt på PM.
Kan noen sende meg, hvor det er ?
▼ ... flere år senere ... ▼
Halo! skal lage musikkvideo, lurer på hvor dette ligger ? noen som vet? send pm !