Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 11706
Flirte da denne tråden dukket opp i 2019. Nå 3 år senere kom jeg plutselig på den igjen når jeg sitter her selv i en studiecelle på biblioteket, med noen halvlitere under pulten og pensumbøker oppå
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg elsker freakforum. Ingen grense for hva som spørres om.

Host høyt i det du åpner den, og gestikuler sorry når folk snur seg. Dette er mest sannsynlig et dårlig råd
Vis hele sitatet...
Har gjort dette noen ganger selvom jeg veit hvor ekstremt dårlig det funker, helt latterlig faktisk, haha
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Løsningen jeg bruker idag er og bruke tuppen på en kniv og skjere lite hull i den du brekker ned, så forsiktig brekke resten.
Men nå sitter jeg for det meste på buss.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Løsningen jeg bruker idag er og bruke tuppen på en kniv og skjere lite hull i den du brekker ned, så forsiktig brekke resten.
Men nå sitter jeg for det meste på buss.
Vis hele sitatet...
Ble du noen gang oppdaget på biblioteket, og hva skjedde isåfall? Lite keen på å bli utestengt da jeg bruker det til studiene, men syns det er teit om jeg bare sitter rolig for meg selv i mitt eget hjørne å leser, og uansett ikke er høylytt eller forstyrrer andre på noen måte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Løsningen jeg bruker idag er og bruke tuppen på en kniv og skjere lite hull i den du brekker ned, så forsiktig brekke resten.
Men nå sitter jeg for det meste på buss.
Vis hele sitatet...
Blir ikke de andre passasjerene skremt hvis de ser en fyllik dra frem kniven på bussen?
Sist endret av Montezuma; 17. februar 2022 kl. 17:12.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Ble du noen gang oppdaget på biblioteket, og hva skjedde isåfall? Lite keen på å bli utestengt da jeg bruker det til studiene, men syns det er teit om jeg bare sitter rolig for meg selv i mitt eget hjørne å leser, og uansett ikke er høylytt eller forstyrrer andre på noen måte.
Vis hele sitatet...
Har blitt oppdaget ett par ganger men da får jeg bare beskjed om at det ikke er lov.
Aldri fått noe konsekvenser.

Sitat av Montezuma Vis innlegg
Blir ikke de andre passasjerene skremt hvis de ser en fyllik dra frem kniven på bussen?
Vis hele sitatet...
Jeg vifter jo ikke rundt med den og sitter alltid bakerst så aldri noen som har sett det. Har fått par kommentarer fra sjåfører som ser jeg drikker men de bryr sag ikke lengre siden jeg aldri lager noe bråk eller tull.
Sitter jo timevis på busser vær dag og er ikke så mange forskjellige ruter.
Sitat av Klark_Cent Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva med denne? En hylse du kan tre over ølboksen slik at den ser ut som en colaboks.
https://www.aliexpress.com/item/1005003586770522.html?
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Hva med denne? En hylse du kan tre over ølboksen slik at den ser ut som en colaboks.
https://www.aliexpress.com/item/1005003586770522.html?
Vis hele sitatet...
Colabokser kommer ikke i halvlitere her til lands iallfall :P
Er lyden så oppsiktsvekkende for andre der? Energidrikk på boks er det mange studenter som drikker på bibliotek er det ikke?
Kom på noe jeg tror vil funke. Ta en spiker eller lignende og lag et hull øverst. La den frese fra seg og så kan du forsiktig åpne på vanlig måte
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før du åpner, vri åpnern nesten 45 grader slik at den peker mot din høyre hånd (istedet for rettmot deg som fra fabrikken).

Dra sakte i åpnern og legg press til du hører det pipler litt i hjørnet, fullfør så hurtig åpningen mens du vrir åpnern en millimeter eller to tilbake mot deg i samme bevegelse.

Slik dyttes tabben ned i hullet gradvis fra en kant til den andre i stedet for smakk ned samtidig med et smell.