Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3356
Jeg har prøvd å finne oversikt over antall sendte sms og databruk på "Mine sider" men finner ikke ut hvor det er.
Er det noen her som har peiling?
i appen mitt telenor får jeg hvertfall en fin oversikt over samtaler og sms + data
Trådstarter
Jeg hadde denne appen men når jeg prøvde å åpne den så fikk jeg beskjed om at den måtte oppdateres. Det var ikke noen oppdateringer tilgjengelig og jeg avinnstallerte og prøvde å finne en nyere versjon men fant ikke mitt "telenor norge", kun versjoner fra en del andre land. Muligens finnes den for apple men ikke for min android.
BRAND ∞ STRONG
Mitt Telenor, som du kan logge inn på fra pc, hadde spesifisert oversikt over forbruk på kontantkortet tidligere.
Tror de har fjernet muligheten, jeg finner det i hvert fall ikke. Mulig man kan få det hvis ber om det.