Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 946
Noen som har erfaring med norsk 0,5mg xanax?
0,5 xanor mener du?
Om ja, upjohn 0,5. funker selvfølgelig sånn et legemiddel skal funke.

Xanax er et merkenavn på noe som ikke lenger er i produksjon
Sitat av Stearinlys Vis innlegg

Xanax er et merkenavn på noe som ikke lenger er i produksjon
Vis hele sitatet...
LOL? Xanax er fortsatt i produksjon.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
0,5 xanor mener du?
Om ja, upjohn 0,5. funker selvfølgelig sånn et legemiddel skal funke.

Xanax er et merkenavn på noe som ikke lenger er i produksjon
Vis hele sitatet...
The Food and Drug Administration has announced a nationwide recall of a batch of alprazolam, a generic version of Xanax, because of potential contamination.

Produseres enda som bare det, men av og til trekkes de fra markedet pga feil. Er også ekstremt mye fakes ute å går, ved mindre det faktisk er hentet ut på norsk apotek.
Piillene som heter xanax. Ble kjøpt av pfizer. Og sluttet å bli produser. Merkevaren finnes fortsatt men det er ikke lengre piller som det står «xanax» på

Var det som var meningen at det skulle fremstå i mitt oppgulp
Sist endret av Stearinlys; 14. august 2021 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Piillene som heter xanax. Ble kjøpt av pfizer. Og sluttet å bli produser. Merkevaren finnes fortsatt men det er ikke lengre piller som det står «xanax» på

Var det som var meningen at det skulle fremstå i mitt oppgulp
Vis hele sitatet...
Stemmer det
Famr det her nå.

Pfizer manufactures Xanax, an antianxiety medication also known as alprazolam, but its patent has expired. That means the vast majority of the medication is made and sold by other companies and available in a generic form.Oct 8, 2018
Sist endret av Flaffersen; 14. august 2021 kl. 16:27.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Erfaring ja. Mange år. Hva lurer du på? De funker bra som medisin, men jeg syntes ikke det er et spesielt spennende rusmiddel i seg selv.