Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4507
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Har brukt store doser Neurontin over de siste 15 dager. Mye høyere dose en maksdose på FK. snakker om døgndose på 10 000 - 13 000mg.
Maksdose er 3600 ifølge FK.
Noen som vet av kunnsskap eller erfaring om dette vil skape noe abstinenser?

Takker for svar!
Du kan risikere å reagere på brå seponering.
Jeg ser at du har brukt Neurontin i kun 15 dager, mtp det så tror jeg ikke at du vil få noen kraftige symptomer ihvertfall.
Litt ubehag kan du likevel risikere å oppleve.
Hold oss oppdaterte hvis du vil.
Lykke til.
Men hvorfor bruker du det så mye? For du noe rus av de?
Har brukt Neurontin fast i sju år og står nå på en maksdose på 3600mg.Jeg tar i tillegg en halv tablett til natta for å minske abstinenser om morgenen.Hvis du har brukt det en god stund og nå de siste 15 dager har tatt en ekstra høy dose vil du nok merke ubehag,men hvis det bare er snakk om de siste femten dager går det nok greit.Har lest og sett på Youtube at det er hardt å seponere preparatet,Som ''fetteren'' Lyrica.Merker selv uro og ubehag hvis det er gått lang tid siden forrige dose.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
13 GRAM!!? Har selv brukt neurontin fast i perioder opp gjennom årene, i relativt alt for store doser. Men 13 gram? Blir ikke det litt veel mye?
Takk for svar! En slags rus vil jeg si det er, er vel en grunn til at jeg heiv i meg så mye på 15 dager. :-D
Litt chill var det jo, men har vært bort i chillere saker. Har ikke tatt noe før disse 15 dagene.

Har vært borti abstinenser på oxy før, aldri mer! Har aldri vært så langt nede i kjelleren som da verken før eller siden!

Min egen feil I know! Den etterpåklokskapen er det ikke lett å forstå seg på.
er vel ikke så mye etterpåklokskap du fikk siden du nå spør om abstinensene på noe du allerede har inntatt i veldig store doser over 15 dager på rad...?
Åssen type rus? Hva kan du sammenligne det med?
neurontin har en sederende effekt, så antakligvis har han bare blitt sløv og rolig.

Står på 600mg selv her, sover litt bedre er alt jeg merker
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har kjennskap til om fastleger er tilbakeholdende med å skrive ut dette preparatet?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, skrives lett ut om du har noen plager som involverer kroniske smerter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har kjennskap til om fastleger er tilbakeholdende med å skrive ut dette preparatet?
Vis hele sitatet...
I USA er det blitt skrevet ut over en lav sko i mange år,men nå er de blitt tilbakeholdne med det da disse medisinene er begynt å dukke opp på gata.De blir kalt for ''jonnyes'.Går vel den veien her i Norge også.Gir en avslappet følelse og man fungerer bedre sosialt,
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har kjennskap til om fastleger er tilbakeholdende med å skrive ut dette preparatet?
Vis hele sitatet...
fått lov å prøve det for søvn, var bare spørre det
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
To døgn siden siste pille. Kvalm, svett, uvel og stresset.. Hvor lenge er det til jeg føler meg bedre?
kjenner ingenting jeg . Dette var dårlig greier ..
Naurontin kan man fint ruse seg på og er omtrent det samme som det mer kjente preperate lyrica!

Det er bra for smerter og nerve plager. Og folk var mer gira på naurontin i rusmiljøet når jeg solgte di en lyrican.
Så bra at noen for effekt av de da jeg har tatt 1200mg totalt på ca 3 timer tidligere idag og kjenner ikke noe. Det eneste jeg kjenne er de 300mg med tramadol jeg tok i 3 tiden idag
Sist endret av La vida loca; 30. januar 2020 kl. 21:48.
Sitat av La vida loca Vis innlegg
Så bra at noen for effekt av de da jeg har tatt 1200mg totalt på ca 3 timer tidligere idag og kjenner ikke noe. Det eneste jeg kjenne er de 300mg med tramadol jeg tok i 3 tiden idag
Vis hele sitatet...
Vanskelig å kjenne etter noe som helst når man er rusa på flere ting samtidig.

Kanskje du hadde klart å kjent noe om du ikke var på no av di sterkeste smerte preperatene vi bruker i norge

Klart er jeg på subotex så vil ikke en Paralgin forte funke. Skal du teste noe og gjøre det sikkelig så må man helst trappe av alt annet først
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet hvor raskt man får toleranse av Neurontin?
Ved bruk av 2000-3000 mg i 3-4 dager, vil man da få noen reaksjoner ved bråstopp?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet??