Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken helg i september passer best for deg?
2.-4. september - 5,80%
10.-11. september - 21,01%
16.-18. september - 8,70%
23.-25. september - 13,04%
spiller ingen rolle, alle passer for meg - 51,45%
Stemmegivere: 138. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  68 6089
Ja, jeg viser til denne tråden om nFF-treff i Oslo i løpet av høsten.

Det er greit å vite når det passer best for folk å treffes, så bruk pollen for å markere dette

Edit: ja, jeg skrev feil, det skal stå 9.-11. september.
Sist endret av slicer; 19. august 2011 kl. 11:27.
Vet ikke hvor mange som kommer, men 2-4 funker ikke for meg eller EoT... Ellers samma faen.
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
Vet ikke hvor mange som kommer, men 2-4 funker ikke for meg eller EoT... Ellers samma faen.
Vis hele sitatet...
Faen, sant det... Eller, det komme jo an på hvilken dag det er snakk om. Er vel 3. som ikke passer?

Jeg vil helst ha det litt uti september, men jo lenger man venter jo mer reduseres utemulighetene og.
Ja, det er jo kun tredje. Fjerde for min del også. Tror jeg stemmer 9-11...
Holden en knapp på 2.-4. med tanke på at Norge er bikkjekaldt jo lenger utpå høsten man kommer. Uansett hva så gleder jeg meg virkelig .
Hva er det som enklig skjer på slike ''samlinger'' ?
tar man en kebab og snakker tull eller drikker man og snakker tull eller hva skjer? :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Hva er det som enklig skjer på slike ''samlinger'' ?
tar man en kebab og snakker tull eller drikker man og snakker tull eller hva skjer? :P
Vis hele sitatet...
Som regel møtes alle ved et kjent sted. De siste gangene har det vært bronse-tigeren utenfor Oslo S. Den vet alle hvor er.
Etter at alle(?) har kommet så står man smånervøst og holder kjeft et par minutter og er skeptisk. Så er det en eller annen som tar ansvar og viser vei til Peppe's, kebab eller whatever. Som regel med en "avstemning" der alle egentlig er enige alikevel.
Så kommer man til valgt sted og spiser litt, drikker en cola eller brun brus for oss voksne. Som regel har praten løsnet litt nå og alle er som regel happy og prater om politikk, rusmidler, barneoppdragelse, mat, film, programmering eller andre emner som kommer opp.

Etter at alle er forsynte med mat/drikke går man som regel og trasker til en eller annen plass for ytterligere kos, i fjord var vi på Politikern for å ta et eksempel. Der man fortsetter med treffet...
Så begynner det å bli såpass sent at alle mindreårige enten må hjem til far og mor eller kastet ut av lokalet. Så da går treffet sånn halvveis i oppløsning der noen går ut på byen for å feste mens andre drar hjem.

Det er vel basicly slik et treff har foregått de siste gangene.
Jeg er med i hele september, såfremt det ikke bryter med jobb (jobber til 9 enkelte dager), unntagen 24 september...
Sitat av moret Vis innlegg
Som regel møtes alle ved et kjent sted. De siste gangene har det vært bronse-tigeren utenfor Oslo S. Den vet alle hvor er.
Etter at alle(?) har kommet så står man smånervøst og holder kjeft et par minutter og er skeptisk. Så er det en eller annen som tar ansvar og viser vei til Peppe's, kebab eller whatever. Som regel med en "avstemning" der alle egentlig er enige alikevel.
Så kommer man til valgt sted og spiser litt, drikker en cola eller brun brus for oss voksne. Som regel har praten løsnet litt nå og alle er som regel happy og prater om politikk, rusmidler, barneoppdragelse, mat, film, programmering eller andre emner som kommer opp.

Etter at alle er forsynte med mat/drikke går man som regel og trasker til en eller annen plass for ytterligere kos, i fjord var vi på Politikern for å ta et eksempel. Der man fortsetter med treffet...
Så begynner det å bli såpass sent at alle mindreårige enten må hjem til far og mor eller kastet ut av lokalet. Så da går treffet sånn halvveis i oppløsning der noen går ut på byen for å feste mens andre drar hjem.

Det er vel basicly slik et treff har foregått de siste gangene.
Vis hele sitatet...

hmm hørtes greit ut det, kanskje jeg deltar på det, kan hele tiden så ser når det blir så melder jeg meg sikkert på. Og kanskje jeg får med dama også, er det greit og ta med hund eller passer det dårlig hvist vi skal inn mange steder osv..?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hmm hørtes greit ut det, kanskje jeg deltar på det, kan hele tiden så ser når det blir så melder jeg meg sikkert på. Og kanskje jeg får med dama også, er det greit og ta med hund eller passer det dårlig hvist vi skal inn mange steder osv..?
Vis hele sitatet...
Dersom vi tilfeldigvis blir enige om å dra en plass med uteservering, og været er godt, så tror jeg det ikke skal bli no' problem å ta med seg hund og fortsatt være sosial med freaks'a.

Men jeg hadde ikke planlagt på tilfeldigheter, blir kjipt om vi drar videre til en klubb ellerno' og du vil være med.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Dersom vi tilfeldigvis blir enige om å dra en plass med uteservering, og været er godt, så tror jeg det ikke skal bli no' problem å ta med seg hund og fortsatt være sosial med freaks'a.

Men jeg hadde ikke planlagt på tilfeldigheter, blir kjipt om vi drar videre til en klubb ellerno' og du vil være med.
Vis hele sitatet...
sant, men om været er fint og om jeg blir med så tar jeg med hund'en (han er med overalt) og jeg er bare 18 så kommer ikke inn annet en 2 steder i oslo og dem er ganske døde så tror ikke freaksa vil inn der.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=148679048549370&set=a.148211331929475.39315.100002218266375&type=1&theater
Jeg svarte "spiller ingen rolle, alle passer for meg", men vil helst at det skal være så fort som mulig. Det er gøy med freaktreff.
Skal på Infected Mushroom den 17.
Passer den helgen, om jeg skulle slenge meg med. Dog lite sannsynlig ;p
I tilfelle noen ikke har fått med seg at dette skjer så "bumper" jeg
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
23.-25. september passer ikke, men alt annet passer bra!! Anbefaler folk å bli med på treff
Sist endret av Thoryllo; 26. august 2011 kl. 20:06.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Skal på Infected Mushroom den 17.
Passer den helgen, om jeg skulle slenge meg med. Dog lite sannsynlig ;p
Vis hele sitatet...
Hvor skal infected spille?
Meeeen. Siden den 2-4 er neste uke og har relativt få stemmer. Skal vi bare si at treffet blir lørdag den 10. September da? Helgen har flest stemmer atm og det begynner jo faktisk å nærme seg.
Planlegging neste skritt?

(Om det er noen som har noen heftige innvendinger anbefaler jeg å heller stemme opp andre dager enn å angripe meg)
Jaa, det passer bra - Moret. Helst en lørdag, siden jeg starter på jobb på søndag
Jeg er med om jeg får noen til å passe bikkjene
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Jaa, det passer bra - Moret. Helst en lørdag, siden jeg starter på jobb på søndag
Vis hele sitatet...
Lørdag er fint Selv skal jeg på guttetur på søndagen så det passer fint med en liten warm up til turen med nFF-treff
Det høres helt kanon ut! To uker igjen.
Kult, jeg er med!
Hva skal vi gjøre da?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Vi kan se an været litt, på hva vi gjør
Om det er fint vært (sol) kan vi jo stikke til en park, bli kjent og snakke om alt mulig.
Om det blir en høstdag med regn kan vi jo stikke inn på Peppes rett over gata fra tigeren, eller et annet sted med tak.
Sitat av zevz Vis innlegg
Hvor skal infected spille?
Vis hele sitatet...
Sentrum Scene. Asterix varmer opp! It's is going to be awesome!
Så de i Bergen i fjor, håper det blir like fett om ikke bedre i oslo! (:
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Sentrum Scene. Asterix varmer opp! It's is going to be awesome!
Så de i Bergen i fjor, håper det blir like fett om ikke bedre i oslo! (:
Vis hele sitatet...
Fant det ut, billetter er bestilt
Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Vi kan se an været litt, på hva vi gjør
Om det er fint vært (sol) kan vi jo stikke til en park, bli kjent og snakke om alt mulig.
Om det blir en høstdag med regn kan vi jo stikke inn på Peppes rett over gata fra tigeren, eller et annet sted med tak.
Vis hele sitatet...
Er ikke du ute i skogen og forsvarer landet om dagen da? Har du perm ?
Jeg er med, men stemmer for å være ute, i en park eller steder med uteservering så den ene bikkja kan være med.
Jeg er med! Alle dager passer for meg så det er inget problem. En tur i parken hvis det er bra vær hadde vært digg
Metafusion Soundsystem skal spille på Hausmania den 10.09.2011, for dem som er glad i dubstep og liknende. Dette kan jo kombineres med freaktreffet.
Sitat av moret Vis innlegg
Er ikke du ute i skogen og forsvarer landet om dagen da? Har du perm ?
Vis hele sitatet...
I følge facebook kan han ha perm hver helg nå
pebkac
slicer's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Meeeen. Siden den 2-4 er neste uke og har relativt få stemmer. Skal vi bare si at treffet blir lørdag den 10. September da?
Vis hele sitatet...
Lørdag passer ikke for meg, men så er ikke jeg en kritisk del av treffet heller. Fredag passer best for min del, så hadde vært kjekt om det var treff "hele helga".
Sitat av slicer Vis innlegg
Lørdag passer ikke for meg, men så er ikke jeg en kritisk del av treffet heller. Fredag passer best for min del, så hadde vært kjekt om det var treff "hele helga".
Vis hele sitatet...
Fredag passer også for meg da jeg ikke trenger å dra hjem
Hva tenker vi? Fredag eller lørdag?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av olli408 Vis innlegg
Hva tenker vi? Fredag eller lørdag?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker lørdag, folk har skole og jobb på fredag. Hvilket klokkeslett tenker vi da?
Hei og hå, ser dessverre ut som om jeg er opptatt den helgen allikavell.
Kos dere
Lørdag funker også er vel fint å ha treff litt tidlig på dagen da det er mer ledige bord på f.eks peppes. De fleste her er jo også over myndig alder så kanskje de vil ta seg en øl senere? Jeg tenker rundt kl 4
Sist endret av Pyromanic; 4. september 2011 kl. 13:26.
Så la oss si følgende:

Lørdag 10. september - klokken 16:00

Møtes ved tigerens baller (jerbanetorget)

Bare å komme med andre forslag
Jeg stemmer også for Mr. augustus forslag
høres bra ut, hiver meg med selv om jeg er mer en "spectator" på dette forumet
SirAugustus, bra plan.
Blir en kul dag tenker jeg Gleder meg.
Lørdag klokka 16, den er grei!
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg stemmer også for Mr. augustus forslag
Vis hele sitatet...
^what he said. Drar med meg Erlnd også.
Sitat av Huztle Vis innlegg
^what he said. Drar med meg Erlnd også.
Vis hele sitatet...
Makan til kjønnsdømming.
Jeg skal se om jeg får kommet innom, men jeg kom akkurat på at det er medlemsmøte på Chateau Neuf på lørdag, så jeg kan sannsynligvis ikke være med.
Hvis jeg ikke er dausjuk på lørdag (som jeg har vært i nesten en uke nå) så kanskje jeg dropper planene mine og kommer
Sitat av sali Vis innlegg
Hvis jeg ikke er dausjuk på lørdag (som jeg har vært i nesten en uke nå) så kanskje jeg dropper planene mine og kommer
Vis hele sitatet...
Det synes jeg du skal
Jeg kommer med livvakt ;P
Sitat av 0bs Vis innlegg
Jeg kommer med livvakt ;P
Vis hele sitatet...
Kult

Begynner å se fram til dette nå, en dag igjen.
Ser nok ikke ut som om jeg kommer :/
Håper dere får et koselig treff