Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 57236
Hei, jeg har litt lyst å se Brann-VIF nå, og lurer på om det går an å se det gratis på noen som helst måte:

http://www.fxt.no/tippeligaen/article906418.ece

Vet det har gått med mye andre kanaler før, men vet ikke helt hvordan. Kan ikke noe særlig om streaming...
Dette gjelder forøvrig ikke bare den kampen (som er så godt som slutt nå :P) men også ellers.
Så vidt jeg husker er de passordbeskyttet. Koster 95,- pr. mnd for Sumo.
Eller 39kr pr uke
▼ ... over et år senere ... ▼
unnskyld for å dra opp gammel post, men jeg har hørt at man kan skaffe tv2 sumo gratis. noen som har hørt noe lignende?
jeg har selv sumo gullabbonement som varer 1 år. Dette fikk jeg byttet til meg på TG for 3 snusbokser.
Verdien til kontoen er 1890 kr, og han ville ha 150 kr for den. etterpå fikk jeg høre at man kunne skaffe seg dette gratis.
noen som veit hvordan?
ingen som har hørt noe om dette?: o
Fyren som solgte kontoer til Sumo er tidligere tatt og straffet for kredittkortsvindel. (Nick: xelity2k) Mest sannsynlig benytter han noens ADSL brukernavn/passord til å bestille Sumo da abonnementene heter Sumo Gull 1 år (Telenor).
Sitat av dadyd
Fyren som solgte kontoer til Sumo er tidligere tatt og straffet for kredittkortsvindel. (Nick: xelity2k) Mest sannsynlig benytter han noens ADSL brukernavn/passord til å bestille Sumo da abonnementene heter Sumo Gull 1 år (Telenor).
Vis hele sitatet...
alle kan liksom gjøre det da, kjøre bare rundt med laptop wlan og hack pppoe password :-&
▼ ... noen uker senere ... ▼
det er skjelden du trenger passord for å komme inn på ett eller annent wlan da
mane u-sikrede wlan's rundt om i verden
Sist endret av oddstr13; 13. april 2008 kl. 01:00.
Gikk ann å hacke tv2 web-tv før (hvis dette er sumo)

Man skrev en ip-adresse som programmet var lagret på, deretter navn på programm, dato o.s.v, deretter en kode, (alt dette i URL-linjen), så trykker man enter, så fikk man programmer gratis, gjort det mange ganger for en god stund siden, men vet ikke om det funker lenger, eller om de har skiftet IP-adresse. Husker heller ikke koden, men går sikkert ann å finne hvis du leter godt nok.
Sist endret av disaster master; 13. april 2008 kl. 01:18. Grunn: skriveleif
Sitat av oddstr13
det er skjelden du trenger passord for å komme inn på ett eller annent wlan da
mane u-sikrede wlan's rundt om i verden
Vis hele sitatet...
Er ikke snakk om WEP/WPA her.

PPPoE passordet er passordet du bruker for å logge deg inn på Telenor sitt nett for å få nett (vet det ikke hørtes helt smart ut)...
bruker gjerne følge med ett brukernavn ala
Sist endret av Sangheili; 13. april 2008 kl. 01:22.
Sitat av Sangheili
Er ikke snakk om WEP/WPA her.

PPPoE passordet er passordet du bruker for å logge deg inn på Telenor sitt nett for å få nett (vet det ikke hørtes helt smart ut)...
bruker gjerne følge med ett brukernavn ala
Vis hele sitatet...
som jeg sa, det er ikke noe med wep/wpa keys og gjøre det er pppoe bruker navn og password. fleste som har telenor adsl bruker pppoe :-)
Veldig greit jeg har mekka program som henter ut akuratt dem passworda.
Sist endret av ranvik; 13. april 2008 kl. 03:32.
Hvis noen vet no.. post en link